2013-07-02, 15:24
Medlem
champagneshowers avatar
"The only versions of the game that we have announced are for the Xbox 360 and PlayStation®3 which are set for a September 17th worldwide release. We don’t have anything to share about the possibility of a next-gen or a PC platform release at this time and we are completely focused on delivering the best possible experience for the consoles people have right now."

Så, nu kan alla sluta ställa frågor om PC och next-gen. Tack på förhand
2013-07-02, 15:24
Medlem
Hoeglunds avatar
" “Will we ever see some GTA V gameplay?” – @ASTR4Lx

Yes. Soon (or in September if you don’t want to see it before you play it… it’s up to you) – the first Official Gameplay Video is on its way..."

Från Rockstars hemsida.
2013-07-02, 15:49
Medlem
Hej_tjos avatar
Var lungna alla som inte tror det kommer gå spela på PC! Det är väl så att oftast några dagar efter release så är det någon som gjort om Xbox version till PC, eller är jag helt ute och cyklar?

2013-07-02, 15:51
Medlem
Deferos avatar
Grymt kul med gameplay! Tänkte förövrigt att det kanske är dags att beställa spelet nu och undrar därför vart det är bäst att beställa det ifall man verkligen vill ha spelet på releasedatumet?

Tack
2013-07-02, 15:53
Medlem
sigurts avatar
Jag blev förvånad över att dom faktiskt kommer att visa gameplay innan spelet väl släpps.... det har dom inte gjort förut.

Jag kommer ihåg till 4an då kom det gameplay bara 2-3 dagar innan men det var från Gamespots videorecension.

Sen dök det ju upp massa gameplay nån dag innan release av de som hade laddat ner spelet.

Men som sagt, Rockstargames har väl inte visat gameplay innan spelet släppts?
2013-07-02, 16:02
Medlem
Hoeglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag blev förvånad över att dom faktiskt kommer att visa gameplay innan spelet väl släpps.... det har dom inte gjort förut.

Jag kommer ihåg till 4an då kom det gameplay bara 2-3 dagar innan men det var från Gamespots videorecension.

Sen dök det ju upp massa gameplay nån dag innan release av de som hade laddat ner spelet.

Men som sagt, Rockstargames har väl inte visat gameplay innan spelet släppts?

Ja jag blev också lite förvånad, vad jag vet har dom aldrig visat gameplay förut.

Men jag tycker det är bra, efter lite gameplay kommer nog hypen gå upp rejält.
2013-07-02, 16:02
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Du mäter ju hastigheten med en mod, så dom siffrorna går inte att räkna med. Men några snabbare bilar i femman kan man nog hoppas på. Nu när det finns lite mer vägar att leka på.

Spelar väl ingen som helst roll då du ändå inte kommer upp över 250km/h oavsett bil, motorcykel eller helikopter.
2013-07-02, 16:03
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Grymt kul med gameplay! Tänkte förövrigt att det kanske är dags att beställa spelet nu och undrar därför vart det är bäst att beställa det ifall man verkligen vill ha spelet på releasedatumet?

Tack
När jag har beställt från Webhallen i samband med release har jag alltid fått det i tid
2013-07-02, 16:16
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
När jag har beställt från Webhallen i samband med release har jag alltid fått det i tid

Vet vi något om spelbutiken? Brukar deras leveranser komma på releasedatumet?
2013-07-02, 16:44
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Spelar väl ingen som helst roll då du ändå inte kommer upp över 250km/h oavsett bil, motorcykel eller helikopter.

Klart det spelar roll. Du kan ju inte använda dom siffrorna förstår du väl?

Går bra att önska sig snabbare bilar. Helt klart. Men att önska sig bilar som går i en viss hastighet enligt en mod. Njaaaaa....
2013-07-02, 16:47
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Klart det spelar roll. Du kan ju inte använda dom siffrorna förstår du väl?

Går bra att önska sig snabbare bilar. Helt klart. Men att önska sig bilar som går i en viss hastighet enligt en mod. Njaaaaa....

Jag har testat både utan och med mods. Du kommer INTE upp över 250km/h. Vilket är helt sjukt med tanke på vilka bilar som är med i spelet.
2013-07-02, 17:19
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag med, nu blev jag riktigt sugen på se. Är så jävla nyfiken.

Gillar detta svar ifrån R ifrån http://www.rockstargames.com/newswire/article/50871/asked-answered-gtav.html

" One big change though with this game is that with a world of this size, we created a double-sided map based poster to make sure players have all the information they might need to discover and explore the world."

Då måste den vara stor

Detta svar också.

"Without going into detail just yet, we can tell you that both will be very customizable – with a range of weapon upgrades as well as some very deep car customization. Stay tuned for more very soon."
Senast redigerad av Kaejko 2013-07-02 kl. 17:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in