2013-08-11, 18:33
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Har en fråga om en sak som gäller gta5.
Fick veta igår då jag var in lokala tvspelsaffären att man måste instalera nåt från spelet på boxen för spela spelet. och det var mer än 4 gig.
finns tydligen nåt liknande på cod spelen som jag förstår det.
nån som vet eller kan förklara varför man måste instalera saker på sin Xbox fö att det ska funka?
Vad är det man kan tänkas måsta instalera på boxen för det ska funka.

Spelet antagligen...
2013-08-11, 18:34
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achillesss
Tjena! är det någon som vet om man kommer kunna spela själva storyn som 2 spelare på samma konsoll? eller om man kan köra multiplayer som flera spelare på samma konsoll? Jag undrar eftersom jag bara har 1 handkontroll och undrar om det är värt att köpa en till när gta v kommer.

Det är ingen co-op nej. Du behöver inte 2 handkontroller då det ändå inte kommer fungera som i SA.
2013-08-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det är ingen co-op nej. Du behöver inte 2 handkontroller då det ändå inte kommer fungera som i SA.

Okej då vet ja.
2013-08-11, 18:45
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Spelet antagligen...

och varför då?
2013-08-11, 19:12
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
och varför då?

För att de har gjort så och därav är det ett krav för att kunna spela.

Gta V pressar konsolen till Max Troligtvis därav det krävs att man måste installera spelet.
2013-08-11, 19:23
Medlem
MortalDiseases avatar
36 dagar kvar då.. fuck yeah

http://gta5countdown.com/

2013-08-11, 19:38
Medlem
TMac1s avatar
Gamestop i Täby Centrum kommer hålla nattöppet mellan 16:e-17:e så jag kommer försöka göra allt för att vara på plats då sen ser man om man sätter sig framför konsolen samma natt eller vilar sig inför morgondagens spelande
2013-08-11, 19:40
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
Gamestop i Täby Centrum kommer hålla nattöppet mellan 16:e-17:e så jag kommer försöka göra allt för att vara på plats då sen ser man om man sätter sig framför konsolen samma natt eller vilar sig inför morgondagens spelande
Bor i en ort i Stockholm som också har Gamestop, tänkte att man bokar där istället eftersom det kommer vara smockat i Webhallen den dagen, plus så är det 5 minuters gång avstånd så jag är ledig hela den veckan
2013-08-11, 19:45
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Bor i en ort i Stockholm som också har Gamestop, tänkte att man bokar där istället eftersom det kommer vara smockat i Webhallen den dagen, plus så är det 5 minuters gång avstånd så jag är ledig hela den veckan

Ska du ha special edition av spelet med?
Nice då kan du vara där rätt bra tid och kanske vara den första att hämta ut

De e bara en 18-20 min med roslagsbanan för mig, men kommer försöka vara i täby ca 1 timme innan, ja de e om centrumet e öppet så man kan sitta där inne
2013-08-11, 20:48
Medlem
Rackkartygarns avatar
Ifall man ska köpa spelet på realease dagen på Gamestop, Webhallen måste man förbeställa det först?
2013-08-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Ifall man ska köpa spelet på realease dagen på Gamestop, Webhallen måste man förbeställa det först?
Nej, det behöver man inte göra. Jag har köpt många spel på releasedagen utan att ha bokat någonting i förväg.
2013-08-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Nej, det behöver man inte göra. Jag har köpt många spel på releasedagen utan att ha bokat någonting i förväg.

Fast risken att det blir slutsålt måste väl vara stor i detta fallet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in