2013-08-11, 20:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Tryckt i mig 12 (tror jag :P) 0.5mg Frontin (de som är märkta E312), tillsammans med 75cl Grapefruit och jäävlar vad bra jag börjar må nu =).

Har dock en fråga angående detta, är E312 AT värre än vanlig Xanor AT? När jag vägde upp dem vägde en 0.5a 0.13g vilket tyder på en massa hjälpämnen, har dock inget att jämför med då jag aldrig haft 0.5or med vanlig Xanor.
Frontin alprazolam är bra, lika bra som svenska UPJOHN90 och ksalol... och har så klart precis likadan avtändning som ALL alprazolam, vare sig det är rent pulver eller vilket piller du nu vill välja med alprazolam.

Alprazolam är bland de värre benso du kan knapra i AT väg, antar att det beror på att de är så effektiva/starka + kort halveringstid.

Ju kortare halveringstid = ju snabbare och hårdare AT
Citera
2013-08-11, 22:04
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Frontin alprazolam är bra, lika bra som svenska UPJOHN90 och ksalol... och har så klart precis likadan avtändning som ALL alprazolam, vare sig det är rent pulver eller vilket piller du nu vill välja med alprazolam.

Alprazolam är bland de värre benso du kan knapra i AT väg, antar att det beror på att de är så effektiva/starka + kort halveringstid.

Ju kortare halveringstid = ju snabbare och hårdare AT
Väl medveten om detta, varnar folk i omgivningen som käkar för mycket Alpo, jag flöddrar sällan då jag inte ens tycker det ger 25% av vad det gav när det var som bäst (aka minnet kvar men eufori åta bara fan). Och Xanor käkar jag väldigt sällan, Ikto däremot har det blivit för mycket av för länge.
Citera
2013-08-11, 22:35
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Väl medveten om detta, varnar folk i omgivningen som käkar för mycket Alpo, jag flöddrar sällan då jag inte ens tycker det ger 25% av vad det gav när det var som bäst (aka minnet kvar men eufori åta bara fan). Och Xanor käkar jag väldigt sällan, Ikto däremot har det blivit för mycket av för länge.
Xanor får man ju fylla på flera gånger per dygn, iktorivil räcker ju med en morgondos så håller man sig ångestfri hela dagen och kvällen garanterat inte lika hård AT på den heller... även om diazepam förmodligen är "snällast" av dom tre
Citera
2013-08-12, 14:11
Medlem
luffans avatar
Har beställt från en nätkran några gånger nu, ksalol med helt okej tryck - de "äkta" antar jag..
Nu till min fråga, är priset, 1150 + frakt i linje med vad man brukar få slanta upp? För ett hundrapack då alltså..

Fel tråd för denna frågan men kanske någon här som bara kan bekräfta, 4:-/mg oxynorm är väldigt dyrt va?
Citera
2013-08-12, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av luffan
Har beställt från en nätkran några gånger nu, ksalol med helt okej tryck - de "äkta" antar jag..
Nu till min fråga, är priset, 1150 + frakt i linje med vad man brukar få slanta upp? För ett hundrapack då alltså..

Fel tråd för denna frågan men kanske någon här som bara kan bekräfta, 4:-/mg oxynorm är väldigt dyrt va?

Ksalol priset var bra. Brukar betala 1000-1200 kr för 100 pack. Denna gången var det 1600 men jag var i kris så då kvittade priset.

4 kr /mg lite i överkant för oxycontin, vet inte hur det är med norm men det ligger kanske på samma priser per mg. 3xmg brukar priset ligga på.

Mvh
Citera
2013-08-12, 14:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

2 kr / mg har jag betalat alla gånger jag köpt oxy (har varit oxycontin då)

Ditt pris på xanoren var bra ja, du kan vara nöjd om det är bra kvalla
Citera
2013-08-12, 14:28
Bannlyst
Citat:
onödigt...behöver du så mycket har du antingen monstertolerans eller ingen ångest att bota.

Säger detsamma.

Vet inte hur många gånger man öst på med tabletter bara för man vill flumma.

Vill man flumma så är fan benso den sämsta jävla medicinen någonsin. Även om man inte förstår det eller vägrar inse så kommer ni få ett slag i ansiktet när ni ska sluta "flumma" och då kommer ni inse vilket jävla gift xanax är i flumsyfte.

Har nu börjat med en medicinsk dos vid 2mg vid kvällen. Ska verkligen försöka hålla det denna gången.
Citera
2013-08-12, 14:55
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Tog 40mg stilnoct runt 9 tiden. Kan det påverka så min effekt av xanoren jag tog nyss blir sämre? Tog 4mg x
Citera
2013-08-12, 15:16
Medlem
luffans avatar
Citat:
2 kr / mg har jag betalat alla gånger jag köpt oxy (har varit oxycontin då)

Ditt pris på xanoren var bra ja, du kan vara nöjd om det är bra kvalla
Tack för svaret, då vet jag att jag inte behöver försöka hitta ny nätkran utan kan vara fortsatt nöjd! :-)
Citera
2013-08-12, 17:28
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Tack för svaret, då vet jag att jag inte behöver försöka hitta ny nätkran utan kan vara fortsatt nöjd! :-)
Smärtgränsen för 1 mg alprazolam ligger på 15 kr / styck tycker jag och det är precis vad jag får betala nu,,tur att jag inte gillar alpra speciellt mycket

lägger bara till ett par stycken i varje order för att bjuda vänner vid speciella tillfällen typ..
Citera
2013-08-12, 18:54
Medlem
headsteps avatar
Tillställning där jag knappt känner någon, plus att jag har lite svårt för mycket folk och den sociala biten. Har xanor och diazepam, vad lämpar sig bäst tro? Funderar på tram vilket skulle rädda dagen definitivt men blir lite för social på dom, blir sån kontrast. Vill egentligen bara kunna vara där avslappnad utan att behöva känna att "ne, det här pallar jag inte, adjö".

Har ingen tolerans, men kan säga att 5-10mg sobril gör varken från eller till, och tar jag mer blir jag trött vilket inte är önskvärt här.

Nån som har doseringsförslag? Ska inte dricka alls.
Citera
2013-08-12, 19:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Tillställning där jag knappt känner någon, plus att jag har lite svårt för mycket folk och den sociala biten. Har xanor och diazepam, vad lämpar sig bäst tro? Funderar på tram vilket skulle rädda dagen definitivt men blir lite för social på dom, blir sån kontrast. Vill egentligen bara kunna vara där avslappnad utan att behöva känna att "ne, det här pallar jag inte, adjö".

Har ingen tolerans, men kan säga att 5-10mg sobril gör varken från eller till, och tar jag mer blir jag trött vilket inte är önskvärt här.

Nån som har doseringsförslag? Ska inte dricka alls.
Ta 0.5 mg Xanor, själv hade jag tagit Diazepam dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in