2014-01-15, 12:46
Medlem
nån snubbe som försöker bli av med tranax,tydligen indiska alpra aldrig hört talas om förut åsikter ?
Citera
2014-01-15, 20:45
Medlem
garbagepailkidss avatar
slänger ut frågan på nytt i tråden.
Letar efter en nätshop med alprazolam, inrikes eller utrikes är sak samma. Maxpris nånstans runt 25kr/mg.

PM gärna/ GPK
Citera
2014-01-15, 21:14
Medlem
tr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids
Stavarna är nog populära på grund av själva styrkan, alltså 2mg. Mjuka stavar har jag aldrig ens sett!?
Alla är ju alpra oavsätt form o färg. Men ta t.ex ksalol som funnits i omgångar, dom gillade jag för att dom var starkare än svenska 1or, alltså "Upjohn".

hm.. Men men jämfört med upjohns då? de är ju också 2mg och helt otroligt fantastiska.

Jag läste bara något om fakestavarna..

Det jag läste var att; Om man kunde "raila" / bryra sönder staven enkelt, så var den äkta, -
men om staven var hård så var den troligen hemmabankad och ej en äkta Xanax - Alprazolam.
Senast redigerad av tr3 2014-01-15 kl. 21:24.
Citera
2014-01-15, 21:23
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr3
hm.. Men men jämfört med upjohns då? de är ju också 2mg och helt otroligt fantastiska.

Jag läste bara något om fakestavarna..

Det jag läste var att; Om man kunde "raila" / bryra sönder staven enkelt, så var den äkta, -
men om staven var hård så var den troligen hemmabankad och ej äkta en äkta Xanax - Alprazolam.

Upjohn är 1mg, tänker på dom blå/lila ovala tabbarna. 2mg stavarna är en gammal favorit =) Aldrig sett dessa "mjuka" stavar som det talas om i tråden, är dom märkte på samma sätt (U94))?

// GPK
Citera
2014-01-15, 21:25
Medlem
tr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids
Upjohn är 1mg, tänker på dom blå/lila ovala tabbarna. 2mg stavarna är en gammal favorit =) Aldrig sett dessa "mjuka" stavar som det talas om i tråden, är dom märkte på samma sätt (U94))?

// GPK

DE ÄR INTE MJUKA! De ser precis likadana ut som alla andra xanor stavar, men de kan falla sönder lättare / svårare på en nivå inte alla lägger märke till beroende på hur de intar sin medicin.

capppppppppppppppppiiiiiiiiiiisjhhhhhh
Citera
2014-01-15, 21:27
Medlem
garbagepailkidss avatar
Vi säger så
Citera
2014-01-16, 00:57
Medlem
har 1st xanor 1mg och undrar, kan jag keossa den i pulver form och lägga i en joint och röka det?

farligt eller ofarligt?
Citera
2014-01-16, 13:59
Medlem
Underbart att ksalol i lösvikt här i skåne fortfarande håller samma goda standard.
Citera
2014-01-16, 14:21
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajshoran
har 1st xanor 1mg och undrar, kan jag keossa den i pulver form och lägga i en joint och röka det?

farligt eller ofarligt?

Att röka det någon enstaka gång lär inte vara så farligt, men jag kan inte tänka mig att det är särskilt hälsosamt att röka piller.

Jag hade tagit det oralt om jag var du.
Citera
2014-01-18, 14:54
Medlem
Har köpt alpra från lite olika kranar den senaste månaden. De jag köpte senast verkar vara betydligt sämre än de andra. Ändå vet jag att han jag köpte av köper det från samma kran och han är supernöjd med dem. Tror inte min tolerans har höjts för jag hade varit helt ren från dem i några dar.

Har ni märkt skillnad på dem? De ksalol som florerar i Gbg? (tror det är ksalol)
Citera
2014-01-22, 10:42
Medlem
De jag köpte i går var bättre. Men inget av det jag köpt på gatan har haft samma kvalitet som det de sitter inne med på apoteken. Spelar ingen roll om det är Xanor, Alprazolam, vilket varumärke det än är. De är klart bättre än de som finns på gatan. Ibland är jag tveksam om det öht är alprazolam eller nån annan svagare benso.
Citera
2014-01-22, 16:08
Medlem
Södra skåne flödar ju över av riktiga ksalol nu verkar det som.

Stötte nyss på en snubbe som sprang runt med 300 på sig och va riktigt väck själv, hade kunnat plocka alla från han , så väck va han. Men nej, jag är en ärlig människa och han bjöd mig på 10 så jag är nöjd.
Senast redigerad av Pojken1987 2014-01-22 kl. 16:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in