2013-08-08, 13:21
Medlem
Köpte via internet någon blå sort. Dock köpte jag bara två stycken för provbeställning och dem är små runda typ ljusblå/ eller lila kanske? Hur många MG är de i dem?

Mvh
Senast redigerad av flystar 2013-08-08 kl. 13:26.
Citera
2013-08-08, 16:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chicken-hawk
Har Alprazolam 1mg snabb och ska ta dem ihop med 10or stess. Vad jag förstått så ska man alltså låte stess smälta under tungan och sen tugga xanor? gäller det även snabb (ej depåt) ??
Varken stesolid eller xanor behöver tuggas eller läggas under tungan (xanor smakar skit) men båda slår relativt snabbt, stesolid tar inte mer än 15-20 min för mig när jag har panikångest attack för att den ska lägga sig.

xanor betydligt snabbare OM det inte är depot vill säga.

Fråga jag funderat på, varför finns xanor som depot?? det är ju en korttidsverkande och snabbverkande benso, behöver man något för generell daglig ångest bör ju något annat vara bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Köpte via internet någon blå sort. Dock köpte jag bara två stycken för provbeställning och dem är små runda typ ljusblå/ eller lila kanske? Hur många MG är de i dem?

Mvh
Låter som ksalol (serbiska) är det äkta är dom jävligt bra... 1 milligram.
Citera
2013-08-08, 17:05
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulan82
Går inte att Flumma på XANOR depo . Fan omöjligt men 20 mg xanor Borde ju röra till lite i hjärnan på en Krossade.
Det ända jag märket är att jag blir mindre blyg och snackar med random brudar lite överallt fått 3 nr idag
¨hallå det ALLTID så du tror du e inte kickad ju mer du tar ju mindre tror du att du e kickad DUH
man blir ju dö "smart" på sånna mängder går bara igång
Citera
2013-08-08, 17:17
Medlem
Boogiemaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac
¨hallå det ALLTID så du tror du e inte kickad ju mer du tar ju mindre tror du att du e kickad DUH
man blir ju dö "smart" på sånna mängder går bara igång

titta själv så smart jag blev så kunde jag svara på din fråga!! hahha , nice frontin
Citera
2013-08-09, 03:46
Medlem
Kommer jag att få AT efter 8 dagars användning av Xanor??? Tidigare missbrukat Benzo tungt men kommer inte ihåg ungefär hur många dagar efter AT är borta som man kan ta utan att få den igen??
Citera
2013-08-09, 19:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissOxy
Kommer jag att få AT efter 8 dagars användning av Xanor??? Tidigare missbrukat Benzo tungt men kommer inte ihåg ungefär hur många dagar efter AT är borta som man kan ta utan att få den igen??
Nej du kommer inte få någon AT.
Citera
2013-08-10, 20:06
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRI22UE
ksalol 1mg som finns på SR nu, någon som vet om dessa håller måttet?
Dom finns på http://www.swedrugstore.com och dom var väldigt bra.
Citera
2013-08-10, 21:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTranceMan
Dom finns på http://www.swedrugstore.com och dom var väldigt bra.
haha även om det inte är scam, 23 kr styck? wtf

edit:
dom på bilden ser inte ens ut som äkta ksalol? visst liten bild men jag ser inte "kanten" som ksalol ska ha,

om någon fått dessa kan dom stå på högkant? annars är det inte äkta ksalol.
Citera
2013-08-11, 00:33
Medlem
10mg xanor och 15mg iktorvil borde bli en skön kväll?
Citera
2013-08-11, 14:11
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Har du hög tolerans då blir den nog fin, men har du inte de så kommer du somna gött iaf

Tycker ändå det är en stor dos... Vad är syftet med att ta så mycket? Att få minnesluckor?
Citera
2013-08-11, 14:48
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
onödigt...behöver du så mycket har du antingen monstertolerans eller ingen ångest att bota.
Citera
2013-08-11, 18:24
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Tryckt i mig 12 (tror jag :P) 0.5mg Frontin (de som är märkta E312), tillsammans med 75cl Grapefruit och jäävlar vad bra jag börjar må nu =).

Har dock en fråga angående detta, är E312 AT värre än vanlig Xanor AT? När jag vägde upp dem vägde en 0.5a 0.13g vilket tyder på en massa hjälpämnen, har dock inget att jämför med då jag aldrig haft 0.5or med vanlig Xanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in