Citat:
Ursprungligen postat av
Magneticsystem
om jag förstått saken rätt så är det en Kr*nogår*sprofil. Har inte heller träffat på honom eller känt till honom. Han ska tydligen varit snygg förr - före han började punda (detta har jag iaf hört från ett par håll så det är inte mina ord). Jag undrar om inte ryktet om honom är värre än vad han är själv...jag menar... om han nu är ett sådant badass, varför har han inte "brutit ryggen" av PT för längesedan? En kille som uppenbarligen varit ett as mot hans dotter.
Det är väl ingen som säkert vet om han ens har uttalat något hot mot AJ nu? Man bara antar det för att han var en buse förr kanske. Han kan ju ha ändrat inställning till våld. Som jag uppfattade honom så flög han inte på folk oprovocerat men det har ju motsagts här och jag vet inte hur det är. De få ggr jag stött på honom har han alltid varit väldigt trevlig, men jag har å andra sidan inte försökt slå ner honom eller ens umgåtts i de kretsarna mer än i utkanten "jag känner nån som känner nån som ..." typ. Men detta var som senast i början på 90, vad som hänt efter det har jag inte ens hört ryktas) En i hans närhet har "omerta forever" intatuerat på underarmarna (ganska nygjort), kanske vill vissa inte att rättvisan får ha sin gång, att DB och FH golar, men jag hoppas att det bara är ett uttryck av förtvivlan i så fall.