2013-08-09, 21:45
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Polen har flera typer av häkten, de flesta har du noll koll på livet utanför i delad med 1-3 pers. Men finns även bättre häkten ock IOM att han är svensk kan han fått detta. Där har du bra säng, god mat men med telefon under bevakning.

jag tycker som du eftersom han anmälde sig genom ambassad så har han det OK, typ som han Julian Assange när han anmälde sig på en ambassad .
Citera
2013-08-09, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Finskor hade jag köpt utan problem. Dock inte boots! Boots och stålklackar är två riktiga no no inne i en lägenhet/villa!! Så antingen sattes de på för att gå ut eller så var det ett utslag av att inte veta bättre. En möjlighet kan ju också vara att killarna klädde på henne innan de fraktade iväg henne för att, om hon hittades, man skulle tro hon blivit påhoppad utomhus.
Nja, blodet i lägenheten motsäger ett överfall utomhus...
Citera
2013-08-09, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Om det är till någon glädje för dig så kommer fängelset fullständigt knäcka honom.
AJs mardröm är att inte får göra som exakt han vill. Så just nu ingår inte detta i hans plan, han vet bara inte om det ännu.
Det är inte ovanligt att självömkan leder in psykopater i depression, di har större självmordsbenägenhet än rikssnittet. Men det har å andra sidan ett gäng andra tillstånd också, såsom alkoholister, ADHD, manodepressiva, borderline, narkomaner, spelberoende etc.
Vet ej hur det är med sexmissbrukare dock !

Det finns så många program för dessa. När jag satt första gångerna på 80 - Talet fanns det inte bokstavskombinationer nu för tiden har varenda kotte det. Det enda jag inte kan uttala mig om är om ifall han hänger sig men dom kollar cellen hela tiden om du är den typen av människa. kanske t.om att han får göra den stora psykundersökningen har själv gjort den.

Ska du hoppas på att han hänger sig kommer det ske i Polen vet inte hur dom kollar fångar där?

Men han vet förmodligen inte där nere att kroppen är funnen eller vilka andra som sitter för detta brott.
P.s nu vet vi inte vad han har läst på nätet innan han gick in på Ambassaden i Polen.D.s

Det värsta straffet är häktningen innan han vet vad som Tutten vet. Sen när tingsrätten har sagt sitt då vet han vad han ska rätta sig till det brukar kännas som en lättnad.
Då släpps alla restriktioner.
Citera
2013-08-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Om det är till någon glädje för dig så kommer fängelset fullständigt knäcka honom.
AJs mardröm är att inte får göra som exakt han vill. Så just nu ingår inte detta i hans plan, han vet bara inte om det ännu.
Det är inte ovanligt att självömkan leder in psykopater i depression, di har större självmordsbenägenhet än rikssnittet. Men det har å andra sidan ett gäng andra tillstånd också, såsom alkoholister, ADHD, manodepressiva, borderline, narkomaner, spelberoende etc.
Vet ej hur det är med sexmissbrukare dock !
Han får det nog jobbigt med diverse psykmänniskor från andra länder, får se om han fortfarande är högerextrem när han muckar
Citera
2013-08-09, 21:53
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Det finns så många program för dessa. När jag satt första gångerna på 80 - Talet fanns det inte bokstavskombinationer nu för tiden har varenda kotte det. Det enda jag inte kan uttala mig om är om ifall han hänger sig men dom kollar cellen hela tiden om du är den typen av människa. kanske t.om att han får göra den stora psykundersökningen har själv gjort den.

Ska du hoppas på att han hänger sig kommer det ske i Polen vet inte hur dom kollar fångar där?

Men han vet förmodligen inte där nere att kroppen är funnen eller vilka andra som sitter för detta brott.
P.s nu vet vi inte vad han har läst på nätet innan han gick in på Ambassaden i Polen.D.s

Det värsta straffet är häktningen innan han vet vad som Tutten vet. Sen när tingsrätten har sagt sitt då vet han vad han ska rätta sig till det brukar kännas som en lättnad.
Då släpps alla restriktioner.

enligt gt.se

– Enligt försvararen så vill han reda ut små missförstånd som förekommit i utredningen, säger åklagaren Per-Erik Rinsell.
Nya framsteg

Han tror att den hittade kroppen kan innebära nya framsteg i utredningen.

http://www.expressen.se/gt/36-aringen-kommer-till-sverige-pa-onsdag/

det känns som han har fått nyheten i polen .
Citera
2013-08-09, 21:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
jag tycker som du eftersom han anmälde sig genom ambassad så har han det OK, typ som han Julian Assange när han anmälde sig på en ambassad .
Assange är kvar på ambassaden.
Citera
2013-08-09, 21:55
Avslutad
Bootsen skulle ju kunna vara tofflor också. Finns olika modeller som går en bit upp på benet o kanske kan misstas för ett par boots. Finns såna som ser ut som Uggs fast det ät innetofflor. Stämmer ju bättre med att brottet skedde i lägenheten.
Citera
2013-08-09, 21:57
Bannlyst
Det finns DNA på kroppen från AJ jag hade dumpat bättre påtänd!

Citat:
enligt gt.se

– Enligt försvararen så vill han reda ut små missförstånd som förekommit i utredningen, säger åklagaren Per-Erik Rinsell.
Nya framsteg

Han tror att den hittade kroppen kan innebära nya framsteg i utredningen.

http://www.expressen.se/gt/36-aringen-kommer-till-sverige-pa-onsdag/

det känns som han har fått nyheten i polen .

Ok han har guld sitts tänk vi vanliga som blir hämtade in låsta och inte vet Nada vad som sker hade haft samma läge!

Vill nästan ge han stryk bara för att han har gjort det så enkelt för sig. FAKTISKT

Ja ja han får sina 11- 13 år inlåst ändå
Senast redigerad av Bejrut 2013-08-09 kl. 22:01.
Citera
2013-08-09, 22:01
Medlem
Coraxzs avatar
Såg på DBs facebook igår att sångaren från Pluton Svea (JK) skrivit inlägg om att DB skulle vara stark och att JK minsann visste att DB inte hade nåt med detta att göra. Inlägget var innan I*a hittades. Nu ikväll ser jag inte längre JKs inlägg på DBs fejja.
Citera
2013-08-09, 22:08
Medlem
Citat:

Det var ju också en jämförelse.
Det finns olika skäl till varför man försöker ta sin tillflykt till en ambassad.

Tycker alla i tråden ska sluta tycka synd om AJ. Han kommer hem på Onsdag.
Citera
2013-08-09, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det var ju också en jämförelse.
Det finns olika skäl till varför man försöker ta sin tillflykt till en ambassad.

Tycker alla i tråden ska sluta tycka synd om AJ. Han kommer hem på Onsdag.
hoppas han är flygrädd
Citera
2013-08-09, 22:16
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Ok han har guld sitts tänk vi vanliga som blir hämtade in låsta och inte vet Nada vad som sker hade haft samma läge!

Vill nästan ge han stryk bara för att han har gjort det så enkelt för sig. FAKTISKT

Ja ja han får sina 11- 13 år inlåst ändå

det finns olika scenario första stegen .

1)DNA analysen

2)DNA matchar profilen med dem misstänkta

3)DNA matchar INTE profilen med dem misstänkta

4)DNA finns lite för en full profil

5)DNA finns men inte misstänkt
Senast redigerad av silbersky007 2013-08-09 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in