2013-08-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Menar du i trollhättan nu? Jag växte upp i trollhättan och är född -70 (vilket betyder att jag sprang en del på stan mellan -88 och typ -96. Jag vet ärligt talat inte vem du menar.
Kännetecken?

om jag förstått saken rätt så är det en Kr*nogår*sprofil. Har inte heller träffat på honom eller känt till honom. Han ska tydligen varit snygg förr - före han började punda (detta har jag iaf hört från ett par håll så det är inte mina ord). Jag undrar om inte ryktet om honom är värre än vad han är själv...jag menar... om han nu är ett sådant badass, varför har han inte "brutit ryggen" av PT för längesedan? En kille som uppenbarligen varit ett as mot hans dotter.
Citera
2013-08-10, 17:51
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
jag tycker som du eftersom han anmälde sig genom ambassad så har han det OK, typ som han Julian Assange när han anmälde sig på en ambassad .

Assange anmälde sig inte till en ambassad från det land som har efterlyst honom utan en ambassad där han sökte typ asyl. Så det är som att jämföra äpplen och truppminor.
Citera
2013-08-10, 18:09
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Hur vet du att hon var död när ev. fotbeklädnad applicerades?
Det kanske var hon själv som fixade detta.

att hon har på sig kängor på sig passar in i min tes som jag skrev för 4 veckor sedan. Jag menade då och nu att hon har följt med AJ ner till porten för att se att han verkligen lämnade huset, väll i porten slog det över för AJ som började slå i ansiktet (som han har gjort vid så många tillfällen tidigare). Jag är ingen expert men jag utifrån blodsbilden i trapphuset kom jag fram till den slutsatsen.
Senast redigerad av svenyngve 2013-08-10 kl. 18:13.
Citera
2013-08-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
om jag förstått saken rätt så är det en Kr*nogår*sprofil. Har inte heller träffat på honom eller känt till honom. Han ska tydligen varit snygg förr - före han började punda (detta har jag iaf hört från ett par håll så det är inte mina ord). Jag undrar om inte ryktet om honom är värre än vad han är själv...jag menar... om han nu är ett sådant badass, varför har han inte "brutit ryggen" av PT för längesedan? En kille som uppenbarligen varit ett as mot hans dotter.

Det är väl ingen som säkert vet om han ens har uttalat något hot mot AJ nu? Man bara antar det för att han var en buse förr kanske. Han kan ju ha ändrat inställning till våld. Som jag uppfattade honom så flög han inte på folk oprovocerat men det har ju motsagts här och jag vet inte hur det är. De få ggr jag stött på honom har han alltid varit väldigt trevlig, men jag har å andra sidan inte försökt slå ner honom eller ens umgåtts i de kretsarna mer än i utkanten "jag känner nån som känner nån som ..." typ. Men detta var som senast i början på 90, vad som hänt efter det har jag inte ens hört ryktas) En i hans närhet har "omerta forever" intatuerat på underarmarna (ganska nygjort), kanske vill vissa inte att rättvisan får ha sin gång, att DB och FH golar, men jag hoppas att det bara är ett uttryck av förtvivlan i så fall.
Citera
2013-08-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag vet inte hur kunnig du är i ämnet psykiatri, men nog kan vi väl enas om att AJ uppvisar psykopatiska drag.

Den punkten har jag aldrig bestridit.

(Erkänner mig okunnig inom psykatri, därför har jag varit försiktig med att dra några slutsatser)
Citera
2013-08-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
att hon har på sig kängor på sig passar in i min tes som jag skrev för 4 veckor sedan. Jag menade då och nu att hon har följt med AJ ner till porten för att se att han verkligen lämnade huset, väll i porten slog det över för AJ som började slå i ansiktet (som han har gjort vid så många tillfällen tidigare). Jag är ingen expert men jag utifrån blodsbilden i trapphuset kom jag fram till den slutsatsen.
menar du då att han bärt upp henne igen eller hon gått själv till sin lägenhet? som ja fattat så va blodet utanför hennes lägenhet.
Citera
2013-08-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Hur vet du att hon var död när ev. fotbeklädnad applicerades?
Det kanske var hon själv som fixade detta.
Inlägget jag citerade fantiserade om att GM skulle dragit på henne stövlarna innan de flyttade ut henne, för att få det att verka som att hon blivit påhoppad utomhus. Med tanke på allt blod i lägenheten så förutsätter jag att hon inte var vid så värst god vigör när de i så fall drog på henne stövlarna.
Citera
2013-08-10, 18:33
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
menar du då att han bärt upp henne igen eller hon gått själv till sin lägenhet? som ja fattat så va blodet utanför hennes lägenhet.

Jag menar att han följt med henne upp i lägenheten efter att han slagit henne. väll inne i lägenheten avled hon, antingen som en följd av det tidigare våldet(hon var ju blödarsjuka) eller så slog det slint igen för AJ och han tillfogade henne ännu mer våld.
Citera
2013-08-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Menar du i trollhättan nu? Jag växte upp i trollhättan och är född -70 (vilket betyder att jag sprang en del på stan mellan -88 och typ -96. Jag vet ärligt talat inte vem du menar.
Kännetecken?
Hur har ni mage att sitta här och diskutera BO's far och dennes förflutna?. Tycker ni inte att familjen lider tillräckligt i detta fall? Håll er till ämnet och hoppas att GM får ett långt straff vem det nu än är!
Senast redigerad av MrNikon 2013-08-10 kl. 18:36.
Citera
2013-08-10, 18:35
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Jag menar att han följt med henne upp i lägenheten efter att han slagit henne. väll inne i lägenheten avled hon, antingen som en följd av det tidigare våldet(hon var ju blödarsjuka) eller så slog det slint igen för AJ och han tillfogade henne ännu mer våld.

ja han kan ha burit upp henne, eller stöttat henne.
Citera
2013-08-10, 18:37
Medlem
Citat:

Anser du det vara bekräftat att hon har på sig kängor?
Citera
2013-08-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Inlägget jag citerade fantiserade om att GM skulle dragit på henne stövlarna innan de flyttade ut henne, för att få det att verka som att hon blivit påhoppad utomhus. Med tanke på allt blod i lägenheten så förutsätter jag att hon inte var vid så värst god vigör när de i så fall drog på henne stövlarna.

Att huvudrågången skedde i lägenheten är också min uppfattning. Varför jag tror att hon var vid liv när hon forslades ut, är blodet i trapphuset. En död person blöder mindre än en levande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in