2013-08-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Skärmdump på det inlägg, i J*ns logg, som gjordes 28/7 från St*fans fb. Detta raderades senare, när folk började ifrågasätta om det var J*ns sätt att skriva.

https://anonfiles.com/file/4d8c301e5ac64325a54d61fb4f4984ec

Folk ifrågasatte även inlägget under, men det finns väl kvar?

Alla inlägg som skrev från Stefan om att de var i Cypern raderades senare.
Citera
2013-08-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Folk ifrågasatte även inlägget under, men det finns väl kvar?

Alla inlägg som skrev från Stefan om att de var i Cypern raderades senare.
Inläggen ang Cypern finns kvar. Ser dem dock inte i Js logg längre. Men i Ss logg ser jag dem.

Tillägg: Och ja, inlägget under är kvar.
Citera
2013-08-10, 13:17
Medlem
Citat:
Fick dessa skärmdumpar i ett pm, av en nyreggad användare som inte kunde lägga upp själv i tråden.

http://minfil.org/43H0c3bdbe/sn1.JPG

http://minfil.org/5eH7cebab5/sn2.JPG

Tack! Har inte hänt värst mycket på hans sida sen de vänner vi hade gemensamt har tagit bort honom som vän.
Citera
2013-08-10, 13:19
Medlem
Citat:
Inläggen ang Cypern finns kvar. Ser dem dock inte i Js logg längre. Men i Ss logg ser jag dem.

Tillägg: Och ja, inlägget under är kvar.

Vad konstigt, jag hittar de inte. De inläggen om att de snart ska kontakta folk osv?

Edit: Jag har ett gap mellan den 16 juli och den 6 augusti.
Senast redigerad av Capulca 2013-08-10 kl. 13:22.
Citera
2013-08-10, 13:19
Medlem
vanligajags avatar
Huvudsaken är SN sitter bakom lås och bom nu. Tyvärr får han ju själv välja försvarsadvokat, och kan välja den dyraste nissen som finns om han vill...svenska folket betalar. Att sedan den dyraste kanske inte är den bästa tror jag inte att han kan avgöra.
Hoppas de bryter ner honom i små djävla atomer så han skakar sönder de få hjärnceller han har kvar !
Citera
2013-08-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Huvudsaken är SN sitter bakom lås och bom nu. Tyvärr får han ju själv välja försvarsadvokat, och kan välja den dyraste nissen som finns om han vill...svenska folket betalar. Att sedan den dyraste kanske inte är den bästa tror jag inte att han kan avgöra.
Hoppas de bryter ner honom i små djävla atomer så han skakar sönder de få hjärnceller han har kvar !

Är det fortfarande Silbersky som gäller eller är där några andra stjärnadvokater som används idag?
Citera
2013-08-10, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Vad konstigt, jag hittar de inte. De inläggen om att de snart ska kontakta folk osv?

Edit: Jag har ett gap mellan den 16 juli och den 6 augusti.
Jepp, jag ser dem fortfarande i S logg.
Citera
2013-08-10, 13:25
Medlem
Citat:

Tror faktiskt inte att han är skärpt nog att ens veta namnet på de dyraste advokaterna. Eller jag hoppas det i alla fall. Jag hoppas precis som du att han skakar sönder. Finns INGA förmildrande omständigheter i det här. INGA!!!!
Citera
2013-08-10, 13:26
Medlem
Maeglins avatar
Citat:

Har läst om förhörsteknik någonstans.

Raka direkta frågor. När den misstänkte ljuger, följdfrågor som får denne att förstå att lögnen är genomskådad. Så håller tydligen förhören på. Till slut ljuger inte den misstänkte längre. Jobbigt att dels hålla fast i en fabricerad historia och samtidigt sitta och gissa hur mycket förhörsledaren vet.

Om SN är en notorisk lögnare är det nog skitthobbigt för honom att sitta och bli genomskådad gång på gång just nu.

Hoppas att tar tillbaka en gnutta av sin värdighet och bestämmer sig för att lägga korten på bordet.
Citera
2013-08-10, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GubbJaevel
Är det fortfarande Silbersky som gäller eller är där några andra stjärnadvokater som används idag?

37-åringens advokat Lennart Jemtelius hade under lördagsförmiddagen ännu inte träffat sin klient.
– Jag ska träffa honom om en kort stund och jag känner ännu inte till hans inställning. Förhör ska hållas under eftermiddagen, säger han.

http://www.nwt.se/hammaro/article1356654.ece
Citera
2013-08-10, 13:27
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GubbJaevel

Bodström jobbar ju febrilt ihop sina miljoner...

Ser att lokalförmåga är utsedd...
Senast redigerad av vanligajag 2013-08-10 kl. 13:30.
Citera
2013-08-10, 13:29
Medlem
Citat:
Skärmdump på det inlägg, i J*ns logg, som gjordes 28/7 från St*fans fb. Detta raderades senare, när folk började ifrågasätta om det var J*ns sätt att skriva.

https://anonfiles.com/file/4d8c301e5ac64325a54d61fb4f4984ec
Men hur kan man komma på att hitta på "åka karusell på grönan"?? Är det nåt som de brukade göra? verkar annars vara med en sysselsättning för 12 åringar!! Låter nästan som inlägget är skrivet av en 12-åring också! Bara det borde ju fått anhöriga att reagera!! Jag bara ryser vid tanken att man kan komma på att skriva något liknande när man i själva är den som vet att J*ns ligger i förrådet!! Fy fan säger jag bara!! Finns inga förklaringar i världen som kan förklara eller förmildra något i det här!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in