2013-08-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Han kan ju ha åkt iväg till Norge kanske?

Det påstås så på Facebook, att det finns misstanke om det
Citera
2013-08-08, 20:51
Medlem
Yoga-Millans avatar
Ny bild från J bostad

http://www.nwt.se/hammaro/article1355740.ece
Citera
2013-08-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Det påstås så på Facebook, att det finns misstanke om det

då tycker jag det är dåligt , dom hade ju hunnit stoppa honom knske om dom pratat med gränspolisen igår istället, dom sökte ju ändå bilen eller?
Citera
2013-08-08, 20:52
Medlem
Men kan han inte ha planterat in detta om vännen som han skulle ha besökt i Enköping? Och sen dragit jäkligt långt söderut med bilen? För bilen var väl ej efterlyst förrän i förrgår?
Citera
2013-08-08, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myggan86
Hej har aldrig skrivit nått här men har följt detta från början.. så hur gör ja när ja vill visa er nått ja hittat? Har gjort en
dumpning från mobilen?

vad har du hittat?
Citera
2013-08-08, 20:53
Medlem
KinkyEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Han kan ju ha åkt iväg till Norge kanske?

Något säger mig Finland...eftersom han dragit sig åt Stockholms hållet. Man kommer på Finlandsfärjorna utan pass. Hur är det med pass på båtturer till exempel Tallinn och Riga?
Citera
2013-08-08, 20:54
Medlem
Citat:
Hej har aldrig skrivit nått här men har följt detta från början.. så hur gör ja när ja vill visa er nått ja hittat? Har gjort en
dumpning från mobilen?

Du kan pröva här, det brukar fungera.
https://anonfiles.com/
Det finns fler siter som fungerar ypperligt.
Spara bilden i datorn först om du inte redan gjort det. Öppna en sida med anonfiles. Klicka på bläddra för att ladda upp. Sedan är det bara att kopiera länken och lägga in på FB.
Citera
2013-08-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
då tycker jag det är dåligt , dom hade ju hunnit stoppa honom knske om dom pratat med gränspolisen igår istället, dom sökte ju ändå bilen eller?

Det är ju inte säkert det är polisen som misstanken kommer ifrån, kan ju vara från Jens bekanta.

Men går man in på SNs sida, och kollar några av de delningar som gjorts av ett av hans profilfoton (som pang poff delats 23 ggr å det senaste, och det är inte ett nytt profilfoto) så kan man läsa en del vad folk skrivit. En av de som delat skriver "Kan alla mina Norska vänner vara snälla och dela. Det finns misstanke att pojkvännen evt finns i Norge."
Citera
2013-08-08, 20:55
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
dumpning från mobilen?

Enklast: ladda upp bilden på minfil.se spara länken du får sen, posta här
Citera
2013-08-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinkyE
Något säger mig Finland...eftersom han dragit sig åt Stockholms hållet. Man kommer på Finlandsfärjorna utan pass. Hur är det med pass på båtturer till exempel Tallinn och Riga?

Finns inga som helst bevis på att han har åkt mot Stockholm egentligen! Kanske ett spår han la ut!! För att förvilla!
Citera
2013-08-08, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobbajobbajobba
Finns inga som helst bevis på att han har åkt mot Stockholm egentligen! Kanske ett spår han la ut!! För att förvilla!

helt omöjligt veta vart han befinner sig, han kan va precis var som helst egentligen.
Citera
2013-08-08, 20:58
Medlem
det man med säkerhet vet är att han var i Enköping i tisdags!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in