2013-08-09, 22:07
Medlem
Många retar sig på JJ bild när han ligger tillsammans med SN men jag retar mig mer på den bilden när SN förbereder grillningen med svärmor. Redan där vet SN med allra största säkerhet att något kommer att hända.
Citera
2013-08-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Många retar sig på JJ bild när han ligger tillsammans med SN men jag retar mig mer på den bilden när SN förbereder grillningen med svärmor. Redan där vet SN med allra största säkerhet att något kommer att hända.

Ja. Den bilden / de bilderna skär i mig. Titta mamman, sån söt tant. Mannen bredvid henne där har nu tagit hennes sons liv och hon är förkrossad. Hoppas hon har folk kring sig som tar hand om henne.

Fy. Fan.
Citera
2013-08-09, 22:18
Medlem
Vill bara säga att jag såg denne SN i Uppsala för en vecka sen på ett ställe som kallas för skeppet. Såg och såg, jag satt vid honom. Han var med en snubbe som inte var Jens.
Citera
2013-08-09, 22:21
Medlem
Vad jobbigt att genom denna tråd "snubbla" in på hans Facebooksida och läsa om all kärlek till denne man han kände och se bilder på dem... Motivet kommer att bli intressant att få veta men teorier har presenterats här som verkar högst sannolika. Avslöjanden och passionsvåld.
Citera
2013-08-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montepillers
Vill bara säga att jag såg denne SN i Uppsala för en vecka sen på ett ställe som kallas för skeppet. Såg och såg, jag satt vid honom. Han var med en snubbe som inte var Jens.

Intryck?
Jag missade honom men besökte även jag Skeppet i förra veckan.
Citera
2013-08-09, 22:22
Medlem
Citat:

Du har meddelat polisen det va? Om inte så är det läge att göra det NU!
Citera
2013-08-09, 22:23
Medlem
Någon här funderade på vilken advokat S skulle begära. Alltså, det känns som om att S är så jefla rökt så om jag hade burit hans skor hade jag begärt självaste Joe Labero.
Citera
2013-08-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
S är 175? Det var det absolut dummaste jag har hört. S är runt 185-186 cm lång. Visserligen tunn som en sticka. Men han var en seg jävel.

Okej.
Det var någon som tyckte SN såg lång ut, och då svarade en postare att han var ca 175 cm lång.
Då kan vi anta att det inte stämmer.

JJ såg något längre ut än SN på någon bild jag såg. Hur lång var JJ?
Senast redigerad av nantes 2013-08-09 kl. 22:34. Anledning: Glömde måttenhet.
Citera
2013-08-09, 22:26
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:

Då är det detta stället ?
http://www.uppsalavimmel.se/restaurang-skeppet

Lite vimmelbilder där, vilken dag var det?

Magstarkt att sitta ute på restaurang om man tagit livet av sin pojkvän...suck
Citera
2013-08-09, 22:27
Medlem
snartsomdus avatar
Fortfarande så skulle fallet varit löst för länge sen om polisens spaningsarbete inte hade inskränkt sig till deras snäva tänk.
Citera
2013-08-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Du har meddelat polisen det va? Om inte så är det läge att göra det NU!
Ny här, vet ej hur man svarar. Men får se hur detta går. Han satt med en kille, när vi åkte därifrån så sa jag till min pappa (som jag var där med) att vad roligt hur länge har dom varit tillsammans. Jag var 100% säker på att han var tillsammans med honom. Han var full och glad verkade det som och satt och höll handen och flirtade med den andra snibben jag inte minns namnet på. Hur märkligt som helst.
Citera
2013-08-09, 22:28
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mro1229
Du har helt rätt i allt. Hans skulder + skuldsaldo och allt annat är helt offentliga handlingar. Vem som helst är välkommen till våra kontor, ta bara med er ett glatt humör och hans personnummer.

Jag misstänker att han blir ett fall för Specialindrivningsenheten i Sthlm som får grotta sig ner i hans fall. Nej, han har inget utmätningsbart av värde (ev. arv kan jag gott dementera) och sexsiffriga belopp att betala tillbaka samt hittills obekräftade skulder pga. hans poste restante. Han kommer vara skuldsatt för resten av hans liv.
Intressant!
Nu är jag inte jätteinsatt, men var det inte prat om att denne SN skulle kunna fått ut runt 50 papp av att länsa JJs tillgångar? Känns ju oerhört kallblodigt om det skulle vara så, då det knappt är en pink i havet av redan existerande skulder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in