2013-08-09, 19:05
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
Så bra! Hoppas han döms för övriga brott han är anmäld för också.

Eftersom vi har det härliga systemet i Sverige så kommer dom nog bara ta dom värsta brotten han nu gjort sig skyldig till, tyvärr.
Citera
2013-08-09, 19:06
Medlem
KinkyEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
OK SN är gripen då kommer han vara anhållen ett tag var kommer han sitta? Ska dom köra honom till Karlstad eller?

Han körs till Karlstad för förhör och kommer därmed antagligen att sitta på häktet i Karlstad.
Citera
Medlem
Vad kan ha få för straff?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
OK SN är gripen då kommer han vara anhållen ett tag var kommer han sitta? Ska dom köra honom till Karlstad eller?

ja
Citera
Medlem
docktorhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
Mannen som ringde mig är en ganska nära bekant som jobbar inom polisyrket och är stationerad i Enköping. Enligt honom ringde han mig så fort det hände och han hade möjlighet.

Varför det inte har kommit ut i tidningarna än kan jag inte svara på.
Jag har inte ringt tillbaka eller på annat sätt kontaktad honom igen för att få det bekräftat en gång till då han bad mig att inte ringa eller smsa den närmsta tiden då han skulle ha händerna fulla.

Till Jens familj vill jag rikta ett stort beklagande i sorgen!
Även om det inte skänker så mycket tröst i sorgetiden så kan jag lova er att ni har Svenska folkets stöd och att gärningsmannen eller männen kommer att få betala för sina brott.

Fråga din poliskompis ang häxjakten på FB efter SN är bra eller dåligt i ett span som detta... Tänkte om nu din poliskompis ringer dig med info så måste han vilja sprida ryktet annars lär du vara rökt nu
Citera
2013-08-09, 19:07
Medlem
Tycker ni att jag borde ringa polisen i Enköping och höra mig för hur det gick till? Eller borde jag låta dom arbeta i fred? (ska sägas det att jag inte ens vet om han svarar för övrigt)
Citera
2013-08-09, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Eftersom vi har det härliga systemet i Sverige så kommer dom nog bara ta dom värsta brotten han nu gjort sig skyldig till, tyvärr.

Jag måste slänga in en ÅSIKT bara, man kan tro att en som gillar samma som är mördare behandlas inte sämre än en vanlig mördare så är det inte. Men nu ska vi vänta och se om han ens blir häktad dom har på sig 94 tim?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Fråga din poliskompis ang häxjakten på FB efter SN är bra eller dåligt i ett span som detta... Tänkte om nu din poliskompis ringer dig med info så måste han vilja sprida ryktet annars lär du vara rökt nu

Jag frågade han om det var okej att jag väntade 15 minuter innan jag lade ut det på Flashback.
Han sade att det var okej.
Jag räknade ner från 10 och publicerade sedan
Citera
Medlem
nice, hoppas det kommer fram nu vad som hände
Citera
2013-08-09, 19:09
Medlem
Citat:
Tycker ni att jag borde ringa polisen i Enköping och höra mig för hur det gick till? Eller borde jag låta dom arbeta i fred? (ska sägas det att jag inte ens vet om han svarar för övrigt)
Låt honom jobba i fred och kontakta dig på nytt när han kan. Men det vore kul om du kunde fråga som någon skrev ovanför, om vad de tycker om den jakt som bedrivs här... om det går att göra utan att hänga ut dig för din bekanta förstås.

EDIT: Ah ser att du hade frågat om Flashback..
Citera
2013-08-09, 19:10
Medlem
Flo-Ridahs avatar
Citat:

Tror du skall ligga lågt ett par timmar så får du bättre utdelning. Jag har försökt ringa mina bekanta men ingen av dem är sugna/kan prata just nu
Citera
2013-08-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
ja

Denne mördare från Hudik...bor/bodde han i Strömsbruk i Hälsingland???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in