2013-08-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Varför gick man ut med om att han försvann på Cypern vad jag förstår skulle dom fara dit tillsammans? Jag skulle omedelbart säga om jag älskade honom,vi har aldrig lämnat landet enl Polisen är så fallet!

Hmm skulle resa till Cypern med en vän, men mycket talar för att de båda aldrig lämnade landet. Varför har inte vännen pojkvännen direkt sagt

- Vi åkte aldrig om han inte var skyldig?
Läs mitt igen och vad ja från första början svarade på
Citera
Medlem
docktorhexs avatar
Bara att kolla igen SN:s FBvänner i Enköping och se vilken han kan ha vart hos eller gömt sig hos. Om man nu vill nosa upp ev beskyddare om hen inte blivit hotad av Gm SN
Citera
Medlem
extremtlagoms avatar
Citat:
Varför gick man ut med om att han försvann på Cypern ?

Källa på att man gick ut med det. tack!
Citera
2013-08-09, 19:00
Medlem
Mannen som ringde mig är en ganska nära bekant som jobbar inom polisyrket och är stationerad i Enköping. Enligt honom ringde han mig så fort det hände och han hade möjlighet.

Varför det inte har kommit ut i tidningarna än kan jag inte svara på.
Jag har inte ringt tillbaka eller på annat sätt kontaktad honom igen för att få det bekräftat en gång till då han bad mig att inte ringa eller smsa den närmsta tiden då han skulle ha händerna fulla.

Till Jens familj vill jag rikta ett stort beklagande i sorgen!
Även om det inte skänker så mycket tröst i sorgetiden så kan jag lova er att ni har Svenska folkets stöd och att gärningsmannen eller männen kommer att få betala för sina brott.
Citera
2013-08-09, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rallykillen
Den man som varit efterlyst för mordet på Jens Janzon har gripits i Enköping.

– Det är samma person som vi har eftersökt, säger förundersökningsledare Kurt Runhäll

Mannen kommer nu att tas till Karlstad för att förhöras.

Texten uppdateras.

Fram med namnet den som sagt att Jens är på Cypern är ju en lögnare från början till slut!

Förmodligen GM så det ryker om det? Men Varför ?
Citera
2013-08-09, 19:02
Medlem
Citat:
Fram med namnet den som sagt att Jens är på Cypern är ju en lögnare från början till slut!
SN!
Citera
2013-08-09, 19:02
Medlem
DirtyJobs avatar
Undra om dom hade hittat bilen i området och haft span på den sen dom sa att den inte var intressant för att låta S.N tro att bilen var säker och sen väntade Polisen ut rätt tillfälle då han visade sig eller med hjälp av inre spaning kunnat lokalisera vart han befann sig.
Citera
2013-08-09, 19:03
Medlem
Docklands avatar
Citat:

Ja, det är ju den nu gripna misstänkta mördaren som sagt/skrivit det. Ingen annan, väl?
Citera
2013-08-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o-asen2
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17269663.ab

Så bra! Hoppas han döms för övriga brott han är anmäld för också.
Citera
2013-08-09, 19:04
Bannlyst
Vet vem SN är nu Sorry :)

Citat:
Ursprungligen postat av mno555
Gripen

OK SN är gripen då kommer han vara anhållen ett tag var kommer han sitta? Ska dom köra honom till Karlstad eller?
Citera
Medlem
o-asen2s avatar
Härligt !
Verkar som det blir ett uppklarande av både Idas och Jens försvinnande
Två brott som på något sätt var brott mot de naiva , de som älskade och hade fastnat för fel personer
Nu hoppas jag på riktigt långa straff och riktigt taskigt bemötande från medfångar i framtiden
Det finns ingen heder kvar när man har lurat den som älskar en , när man försökt lura omgivningen efteråt
Må de aldrig få ro igen !!
Senast redigerad av o-asen2 2013-08-09 kl. 19:13.
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:
OK SN är gripen då kommer han vara anhållen ett tag var kommer han sitta? Ska dom köra honom till Karlstad eller?

Japp, han är påväg till Karlstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in