2013-08-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Ja, varför har inte fotot kommit ut? Han hade ju inte kommit långt om fejset var med på löpsedlar och liknande.

bilder på han ahr ju delats rätt friskt på olika medier , rätt mångs borde veta hur han ser ut vid det här laget, visserligen använder väl alla inte dator men.
Citera
2013-08-09, 15:59
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Är helikoptern fortfarande på platsen, du har ingen möjlighet att ta dig närmare för att se vad som händer?
Helt sjukt! Jag bor som närmast vattenparken och den åkte över vårat hus! Vi hade precis rökt på en massa jävla cannabis och såg polishelikoptern låg och flög ovanför vårat hus, fyfan vad läskigt nojjiga jag och mina kompisar blev.

Lite detaljer om helikoptern, den flygde lågt och den hade nån slags avrundad kamera på sidan av helikopterna.

Så kan stefan vara i enköping eller vadå?
Senast redigerad av LegaliseItNow 2013-08-09 kl. 16:02.
Citera
2013-08-09, 16:00
Medlem
Ad-infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Medicinbehovet tog någon upp här....och att mackpersonalen inte känner igen honom. Hade JJ något tankkort som MGM fortfarande kan använda? Då lär ju köpet kunna registreras.

Enligt personen han övernattade hos mellan 5-6 augusti hade SN mycket kontanter på sig.
Några kortköp att spåra lär inte bli aktuella den närmsta tiden.
Citera
2013-08-09, 16:01
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Medicinbehovet tog någon upp här....och att mackpersonalen inte känner igen honom. Hade JJ något tankkort som MGM fortfarande kan använda? Då lär ju köpet kunna registreras.

Han har ju enligt uppgift cash, så kort lär han inte använda hursom.
Citera
2013-08-09, 16:04
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseItNow
Helt sjukt! Jag bor som närmast vattenparken och den åkte över vårat hus! Vi hade precis rökt på en massa jävla cannabis och såg polishelikoptern låg och flög ovanför vårat hus, fyfan vad läskigt nojjiga jag och mina kompisar blev.

Lite detaljer om helikoptern, den flygde lågt och den hade nån slags avrundad kamera på sidan av helikopterna.

Så kan stefan vara i enköping eller vadå?

Garanterat att dom spanade på er så snart kommer dom in repellerande genom fönstret
Troligen rör det sig om ett försvinnande tidigare idag eller igår så vi kan nog släppa helikopterspåret.

Ja han har varit i Enköping senaste säkra iakttagelsen är från i tisdags.
Citera
2013-08-09, 16:05
Medlem
Varför släpper inte polisen bild på SN?
Citera
2013-08-09, 16:08
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjesus
Varför släpper inte polisen bild på SN?

Skulle gissa på att det är för att SN är psykiskt instabil och dom ville inte sätta mera press på honom då dom vill ta honom levande. Han är redan under extrem press om han fortfarande är vid liv det vill säga, om han sen skulle få se sin nuna på diverse nyhetstidningar så skulle den öka ännu mera.
Citera
2013-08-09, 16:09
Medlem
vanligajags avatar
Lite OT: att inte gå ut med bild måste vara en typisk svensk företeelse. I brittiska tidningar hängs folk ut direkt. Både till varnagel och för att polisen ska få in tips direkt....Ser nu att en farlig psykpatient har rymt från Karsudden. Och vad gör polisen ? Jo, beskriver hans utseende....."mörkblont hår", "defekta tänder"......

Någon som vet skälet till att man inte lagt ut SNs bild när det ändå är rikslarm ?
Citera
2013-08-09, 16:11
Medlem
Det känns som SN hittat en plats han känner sig trygg på nu , om han är vid liv vill säga, har ju itne synts några livstecken från honom sen i tisdags nu , tror inte han färdas i bil nu längre tex , han kan ju ha dumpat den nu också .
Citera
2013-08-09, 16:16
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Det känns som SN hittat en plats han känner sig trygg på nu , om han är vid liv vill säga, har ju itne synts några livstecken från honom sen i tisdags nu , tror inte han färdas i bil nu längre tex , han kan ju ha dumpat den nu också .

Exakt mina tankar också om han är i livet vill säga.
Om bilen hittas på nån enslig väg lr liknande så kan man tänka sig att han finns i närheten avliden.
Finns bilen på nått centralt läge så kanske han har tagit något annat färdmedel från platsen.

Känns ändå viktigt att bilen hittas och jag undrar varför polisen inte anser det viktigt.
Citera
2013-08-09, 16:22
Medlem
Godseyes avatar
I sammanfattningen står det påträffades avliden men inte vilka skador Jens hade. Har man fastställt en dödsorsak?
Citera
2013-08-09, 16:23
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyebrid
Uppland 35 på bodycontact.com
Han sökte dagligen sex kontakter där dagtid när Jens oftast jobbade

Ja, det känns nästan som om Jens blivit berövad livet två gånger.. En gång känslomässigt (som han förhoppningsvis inte visste om) och en gång bokstavligen!

Jäklar vad tragiskt, särskilt när Jens var så öppen med sin kärlek, detta är bottenrekord i uselhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in