2013-08-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Bodde han med JJ i Skoghall då, och menade den lägenheten ? Hade han tillgång till andra lägenheter än den ?

Antagligen, han var inloggad från Skoghall då så...
Citera
2013-08-09, 15:45
Medlem
Jag håller utkik i Uppsala så gott jag kan.
Citera
2013-08-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swag
vad har han för namn på qrusier

Steffe35 på QX. inte varit aktiv där sen runt 20 juli. Kika igår natt för att jag va nyfiken.
Citera
2013-08-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Sedan, för att upprepa lite, är det ingen omöjlighet att de var överens om att ragga på olika ställen var helt ok. Jag har vänner av alla möjliga kön och parkonstellationer som kör rätt så öppet när det kommer till sex. Jag säger inte det var så i detta fallet, men det vet vi inget om här i tråden ännu. Kanske kommer fram annat under FU om nu MGM hittas vid liv.

Det kan jag bekräfta för dig, Jens skulle aldrig tillåta det! Jens skulle inte vilja dela med sig av den han älskar till någon annan. Har känt Jens sen 2005 och i februari bestämde vi oss för att gå på dejt, då berättade han att öppna förhållanden inte var hans grej. Tyvärr blev aldrig våran dejt av då i februari sen träffade han Stefan!
Citera
2013-08-09, 15:47
Medlem
thabitas avatar
Detta är det sista inlägget på Jens FB-sida:

Citat:
Nu blir det Sthlm i eftermiddag och bo på hotell, o sen Cypern på måndag med älsklingen
Ingenstans tidigare har han skrivit en text med "o". Däremot har han använt "&" ibland. Men S har däremot skrivit "o" ganska ofta. Så man kan ju gissa att det inte alls är Jens som skrivit det sista inlägget.

Sorry om ni tagit upp detta tidigare.
Citera
2013-08-09, 15:48
Medlem
vanligajags avatar
Funderar på hur han får sitt medicinbehov tillgodosett på rymmen ? Iofs känner väl inte apotekspersonalen igen honom eftersom polisen inte gått ut med foto. Inte mackpersonalen heller....
Fan, han kan röra sig tämligen fritt fortfarande...!
Citera
2013-08-09, 15:49
Medlem
Citat:
Bodde han med JJ i Skoghall då, och menade den lägenheten ? Hade han tillgång till andra lägenheter än den ?

Stefan skrev på sin qx att han bor i skoghall. På sin facebook stod det hudiksvall och htyvärr).ress går tilll hudiksvall.

Nör han bodde i alunda stod han skriven i enköping... allt för att myndigheter m.m som han är skyldig pengar inte ska komma åt honom. Den dagen han skrev sig hos sitt ex i vettsta bara ramlade det in kravbrev (sett sem med egna ögob tyvär
Citera
2013-08-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
Steffe35 på QX. inte varit aktiv där sen runt 20 juli. Kika igår natt för att jag va nyfiken.

Uppland 35 på bodycontact.com
Han sökte dagligen sex kontakter där dagtid när Jens oftast jobbade
Citera
2013-08-09, 15:51
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyebrid
Det kan jag bekräfta för dig, Jens skulle aldrig tillåta det! Jens skulle inte vilja dela med sig av den han älskar till någon annan. Har känt Jens sen 2005 och i februari bestämde vi oss för att gå på dejt, då berättade han att öppna förhållanden inte var hans grej. Tyvärr blev aldrig våran dejt av då i februari sen träffade han Stefan!

Vad sårad han måste ha blivit om han fått reda på att SN hela tiden bedrog honom ! Det är nästan så jag hoppas att han aldrig fick reda på det.....
Citera
2013-08-09, 15:55
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Han kan ju fortfarande röra sig oerhört fritt i och med att polisen inte gått ut med hans foto.

Ja, varför har inte fotot kommit ut? Han hade ju inte kommit långt om fejset var med på löpsedlar och liknande.
Citera
2013-08-09, 15:56
Medlem
vanligajags avatar
Det har aldrig framkommit inom vad JJ jobbade. Häng inte ut företag, men inom vilken sektor ?
Citera
2013-08-09, 15:56
Medlem
Medicinbehovet tog någon upp här....och att mackpersonalen inte känner igen honom. Hade JJ något tankkort som MGM fortfarande kan använda? Då lär ju köpet kunna registreras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in