2013-08-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mro1229
Går inte att se online, jobbar statligt och ser uppgifter från många olika myndigheters register och kan säga att han förekommer rikligt hos alla myndigheter på många olika sätt. Kan bekräfta det där med att han snuvade sitt ex (farsa?) på bilen.

Du har skickat tips till polisen om detta va? Alla telefonnummer menar jag.
Citera
2013-08-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Ang SNs självmordsförsök: har de varit på riktigt, eller har det varit för att simulera fram medlidande från andra ? Hur uppriktigt "dåligt" har han egentligen mått de senaste åren, med tanke på pappans kommentar ?

Vilka sätt han har provat..? Var det inte hängning i år ? Men för 1½ år sedan, då ?

Han har inte försökt ta sitt liv för 1 1/2 sen. Då levde han med sin förra sambo. Lyckligt... Trodde vi..
Citera
2013-08-09, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag har också läst den där skumma tråden, hittar den dock inte nu. Nån som kan leta o se när den började skrivas! Sen tror jag det är fullt möjligt att SN kan ha befunnit sig på Priden som pågick från den 29/7 och fortsatte till lör den 4/8. När den var slut, åkte han troligtvis till väninnan i Enköping. Vad skulle han annars gjort mellan den 27/7-4/8 ? Han var ju inte efterlyst ännu vid den tidpunkten.

Kan ni göra lite research om tråden och PM:a den till mig om ni hittar den? Blev sjukt sugen på att läsa

Vad beträffar detta fall så är det nästan hårresande att Jens Janzons facebooksida är en ren kärleksförklaring till Stefan, som troligtvis blev hans mördare. Han skriver under juli månad flera uppdateringar där han alltså öppet förklarar sin starka kärlek. Så sorgligt och tragiskt.
Citera
2013-08-09, 14:03
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
var har det framkommit att han var övertäckt?

är dödsorsaken bekräftad?

Dödsorsaken är inte offentliggjord ännu såvitt jag vet, förmodligen avvaktar man tills en obduktion är gjord innan man går ut med hur BO dog.
Citera
2013-08-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JessBoaz

Nej har inte gjort det och misstänker att dessa kanske inte kommit till Polisen. Good point, ska ringa in och meddela dessa till Polisen.
Citera
2013-08-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JessBoaz

Kan bekräfta bedrägeriet.
Citera
2013-08-09, 14:06
Medlem
Twixess avatar
Det här känns bara VÄLDIGT rörigt!
Citera
2013-08-09, 14:07
Medlem
Ikväll ska jag bila ned genom landet och kommer sitta med den där appen som SN sågs online på för ett tag sedan. Om han är online då och jag ser det ringer jag snuten direkt.
Citera
2013-08-09, 14:07
Medlem
Beatass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanligajag
Har en sådan här parasitisk bedragare någon chans att överleva annat än om han tar sig utomlands ?
T ex genom att charma sönder någon rik seglare i någon gästhamn på västkusten och bli akterseglad till Spanien över vintern. Då behövs inga papper...och det blir gratis drinkar ända tills man möter nästa offer.
Det går ändå åt mycket pengar för att klara av att hålla en trovärdig fasad. S kommer nog att hamna i penganöd relativt snart.

Akterseglad betyder för övrigt lämnad, frånåkt.
Citera
2013-08-09, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Han har inte försökt ta sitt liv för 1 1/2 sen. Då levde han med sin förra sambo. Lyckligt... Trodde vi..

Han har gett skev av att må dåligt pga av tidigare cancer MEN sanningen är att han målade in sig själv i ett hörn då det upptäcktes att han förskingrat en hela del pengar från sin sambo mfl. Det var när allt skit kom fram som han försökte hänga sig.
Citera
2013-08-09, 14:12
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
S Har en syster i Enköping

Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Jag KAN ha heeeelt fel nu men har för mig att Ste*an har pratat om en nära vän till honom utanför enköping som han jobbat ihop med! Han brukade säga att han ska åka till henne och dricka vin..
Men har då haft sexmöten ist (har det kommit fram sen) vem hon är minns jag ej.

Citat:
Ursprungligen postat av interrail2014
Han arbetade på ett LSS boende utanför Enköping.

Det har ju framkommit i tråden att S har en del kontakter i Enköping.
Interrail2014: Du verkar ha lite koll i alla fall på vart han har arbetat vet du något mera kring honom och hans umgänge?

Yoga-Millan skrev ganska tidigit i tråden om en syster (häng nu inte ut henne) och jag kollade ifall hennes bostadsvärd anlitade Q-park vilket dom inte gjorde vad jag kunde få fram. Antingen var han inte där eller så parkerade han på något annat ställe. Men som jag förstår det så finns det inte så många platser i Enköping som Q-park sköter parkeringsövervakningen.
Sjukhuset verkar anlita Q-park att sköta övervakningen och om han har jobbat på nått LSS boende så kanske han haft koll på sjukhusets parkering.

Sist men inte minst så har han enligt Zilverlight varit på sexmöten i Enköping.

Vart har han varit och vart är han och bilen nu???
Bilen måste ju dyka upp snart och jag tror inte han har falskskyltat den osv utan den måste stå gömd eller dumpad på nått ställe.
Citera
2013-08-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojoko
Ikväll ska jag bila ned genom landet och kommer sitta med den där appen som SN sågs online på för ett tag sedan. Om han är online då och jag ser det ringer jag snuten direkt.

Och du tror han kommer vara online då efter att han läst vad du precis skrev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in