Ja då misstänkte dom att han kört över henne med en åkgräsklippare och missade viktiga spår, blandannat älghår och älgsaliv som fanns i massor över henne. Det fanns heller inget humant blod på åkgräsklipparen. Dom misstänkte då också att fyndplatsen inte var samma plats som hon dog på men så visade det sig senare vara. Maken fann henne och ringde efter anhöriga genast, han stal inte hennes bil och försökte lura i folk att hon var på Cypern heller..
Den älg som kan vira in någon i plast och bära ner dom i ett källarförråd skulle jag vilja se.
Nog för att man är oskyldig till motsatsen är bevisad men att försöka förstå SNs beteende efter den 26e utan att överväga möjligheten att han är inblandad i jens död skulle jag kalla naivt och slöseri med tid i det här skedet, detta är flashback.
Förlåt, men uppgiften "invirad i plast", är den bekräftad?
Brukar inte signalement och namn uppges vid Rikslarm? Varför gör inte media det?
Min gissning är att de inte vill stressa honom till att göra något dumt. Irrar han omkring i landet och får se löpsedlar med sitt namn och bild kan han tippa över gränsen.
Eller för att vara lite modern...om han ser sitt namn och bild i massmedia på nätet.
Jag kan inte låta bli att konstantera att här har vi en vit helsvensk man som inte hängs ut med namn och bild. Vad säger alla I&I:are om det?
Förlåt, men uppgiften "invirad i plast", är den bekräftad?
Inte från polisiärt håll, där har enbart angetts "övertäckt". Några i tråden drog slutsatsen att J fanns i en sopsäck på grund av en sak Js bror skrev på sin Facebook. En slutsats jag anser är förhastad. (Därmed inte sagt att J inte kan ha återfunnits i en plastsäck - men det går inte att dra den slutsatsen av broderns ordval)
Hittar mängder på bilder på Jenz men inte på misstänkta GM.
Har kollat många sidor tillbaka i tråden. Men dom flesta länkar är döda.
Reposta gärna om du har länken på St**an Nils***
Jag misstänker iaf att SN finns i trakterna runt Västerås då han står som ägare på tre telefonnummer till killar bosatta i Västerås och en BRF i Trollhättan. Samtliga SN's tre telefonnummer har varit i bruk 2013, dock vill jag inte lämna ut namn på killarna i tråden.