2013-08-08, 22:45
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Varför diskuteras Schengen, är det nån som påstår att S.N är där och all annan information som kommit fram är falska från både polisen och vittnens håll eller diskuteras id/pass av nån annan anledning skit i det i så fall.

Vem orkar sätta sig och plita ned en ordentlig sammanfattning av det misstänkta mordet?

Har jag hängt med rätt om jag säger att den sista säkra uppgiften om S.N är i Enköping på tisdagen?
Finns det någon mer uppgift som framkommit sedan dess?

Rätt
Citera
2013-08-08, 22:45
Medlem
http://www.nwt.se/hammaro/article1355740.ece?service=refresh

Juni: Jens och pojkvännen kommer överens om att köpa ett hus i Forshaga. När allt är klart blir det dock till Jens förvåning problem med betalningen av handpenning.

lite knapert med pengar?
Citera
2013-08-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob

Har jag hängt med rätt om jag säger att den sista säkra uppgiften om S.N är i Enköping på tisdagen?
Finns det någon mer uppgift som framkommit sedan dess?

Korrekt, och ingen mer uppgift som offentliggjorts i alla fall.

(Schengen/pass/id diskuteras eftersom SN saknade giltigt pass inför resan till Cypern och vissa misstagit Cypern för att ingå i Schengen)
Citera
2013-08-08, 22:52
Medlem
KiaWs avatar
Pass och dylikt är går bra att diskutera om det samtidigt ges en förklaring till relevansen för brottet, annars får ni fortsätta diskussionen i för ämnet bättre tråd.

/Mod
Citera
2013-08-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Ska jag tolka det som ett jakande svar på min fråga?

Känner inte j personligen , dock känner jag vissa som kommenterat på sidan och ja de är inga Svensson som knegar 7-4 , utan har suttit inne för både det ena och andra , bl.a. Rå misshandel ,hur nära vänner de är med j vet jag inte , men tydligen tillräckligt för att skriva kommentarer på hans sida ....
Citera
2013-08-08, 22:53
Medlem
85 sidor skummar man genom på under en timme. Kom igen folk.

Ja jag sa just att jag inte orkar skriva mer men men riskerar en varning då på detta;

Polisen hade rätt tidigt koll på bådas bankkonton, och någon varelse skrev att det finns mer pengar som SN vill åt.

Nu när pengarna är utan betydelse för GM, vilken teknisk bevisning tror ni kan binda honom vid mordet? Jag personligen tycker det luktar lite M*ts Al* över detta.

Finns naturliga orsaker att GMs dna finns överallt.
Citera
2013-08-08, 22:54
Medlem
Krickedixans avatar
Pojkvännen måste vara en riktig sjuk person . Självklart är man det när man mördar någon men att man skriver meddelanden på facebook och till anhöriga som han gjort. Det var ju någon tidigt i tråden som beskrev honom som psykopat och han verkar vara riktigt störd! Han kan inte gömma sig förevigt och borde snart vara fast.
Citera
2013-08-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myym
Känner inte j personligen , dock känner jag vissa som kommenterat på sidan och ja de är inga Svensson som knegar 7-4 , utan har suttit inne för både det ena och andra , bl.a. Rå misshandel ,hur nära vänner de är med j vet jag inte , men tydligen tillräckligt för att skriva kommentarer på hans sida ....

Du känner inte J personligen, men kan se att människor kommenterat som suttit inne för både det ena och det andra? Ge oss källa på det tack! Jag är inte heller vän med J personligen, men vad jag kan se på hans FcB så är det enbart sörjande som skriver!
Citera
2013-08-08, 23:04
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Du känner inte J personligen, men kan se att människor kommenterat som suttit inne för både det ena och det andra? Ge oss källa på det tack! Jag är inte heller vän med J personligen, men vad jag kan se på hans FcB så är det enbart sörjande som skriver!

PM:ade om det också....låter märkligt och förstår inte vad detta skulle tillbringa detta fall.... Vore bra om du svarar Myym
Citera
2013-08-08, 23:05
Medlem
Angående detta med Schengen & pass osv, jag tror alla är överrens om att Cypern inte är aktuellt alls.

Däremot är det väl rimligt att han är på flykt eftersom han försökt att köpa sig mer tid, och då är att fly utomlands en rimlig gissning på vad han gör.
Citera
2013-08-08, 23:07
Medlem
Eiraliciouss avatar
Det är postat på J*ns Fb sida öppet så att alla kan se, diverse kommentarer, men bland annat en person som skriver att han är fängelsekund och att han ska se till att S blir straffad antingen utanför eller innanför murarna.
Citera
2013-08-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av todiloo1001
Angående detta med Schengen & pass osv, jag tror alla är överrens om att Cypern inte är aktuellt alls.

Däremot är det väl rimligt att han är på flykt eftersom han försökt att köpa sig mer tid, och då är att fly utomlands en rimlig gissning på vad han gör.

Det kan han ju ha gjort ,han kan ju tagit sig till norge tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in