Citat:
Ursprungligen postat av
BRT
Så det är gnida penis fram och tillbaka i slidan som definierar "naturligt" här, inte att det är helt naturlig sperma som befruktar ett helt naturligt ägg? Kör du med brasa istället för spis också (givetvis tänd av blixten - finns inget naturligt i tändare, eller för den delen i att slå stenar mot varandra)? Går/springer du överallt, och undviker onaturliga styggelser som cykel, bil och tåg? Hämtar du all mat från skogen? Bor du i en grotta? Klär du dig i gräs och djurhudar (vilket iofs också är onaturligt - så, går du naken)? Dricker du bara vatten direkt från naturliga vattendrag? Och använder du dator när du beklagar dig över att saker och ting är onaturliga, eller har du kommit på något sätt att skicka röksignaler från din brasa tänd av blixten som på något vis tas upp av ett trådlöst nätverk i närheten och dyker upp på Flashback?
Jag skulle nästan tro att du gör bra mycket mer "onaturliga" saker varje dag, än det är att befrukta ett naturligt ägg med naturlig sperma utan att gnida penis fram och tillbaka i slidan. En sak som spontant verkar mer onaturlig är ju t.ex. att äta kött från djur du inte själv dödat i skogen, slaktat och ätit rått.
Trams.
Så bara för att jag inte lever i en grotta, så menar du på att jag är en hycklare? Fine. Jag ska börja bete mig mer homofobiskt och fanatiskt som ni vill påstå att jag är. Jag är less över att stå på samma sida som ni gör. Förbannade hippies.
För att jämföra mikromat med provrörsbarn är ju förstås helt förståeligt. Jag tycker också att Cheers är en förbannad dålig serie. Jag antar att det betyder att jag hatar all form av komedi som existerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ippskiff
Om det är ungen du bryr dig om skall du säga att allt är normalt och att det inte är något fel på ungens familj såvida inte ungen själv kommer och påtalar att något är fel.
Ska jag ljuga? Ja, exakt. Låtsas som att allting är bra, så blir det bra. Nej, det är inte min stil. Jag behöver dock inte säga något till ungen för den kommer själv förstå när den växer upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
netopyr
känns mer som en ursäkt. bryr du dig om nån annans barn? folk so. I föds i fattigdom? där har du något mycket bättre att hetsa upp dig över.
Exakt. Sluta upp med att vara vegan. Det finns ju mycket värre saker att bry sig om än djuren.
Nope.