2013-08-07, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neggerschwartz
Har nån sett stess med två stora P på?

http://img209.imageshack.us/img209/4130/991v.jpg

Det är ju inte stesolid det är Papaverin som är mot trög mage. Vilken idiot sålde dom till dig?

Kolla här: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19870612000013#
Citera
2013-08-07, 15:01
Bannlyst
Förstår mig inte på folk som inte kollar upp vad det är dom har. Kan vara livsfarliga piller ju.
Jag vet en som fick katt p,piller som han tuggade och sa han blev väck men jag hade aldrig sett såna så kollade upp dom. Han hade köpt hur många som helst med. Vad tänker ni med. Hur lätt som helst att Googla eller kolla fass Konstigt att folk dör men så lägger dom skulden på nått annat dom hade i kroppen. Nu är ju inte Papaverin farliga men ändå. KOLLA VAD NI FÅR TAG PÅ!!
Citera
2013-08-07, 15:17
Medlem
neggerschwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzogreven541
Det är ju inte stesolid det är Papaverin som är mot trög mage. Vilken idiot sålde dom till dig?

Kolla här: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19870612000013#
Fick av en kollega några st för att kunna slappna av. Ska höra om jag fått fel eller om han ville "skoja". Tack för ditt svar, det uppskattas!
Citera
2013-08-07, 19:59
Medlem
FlyingHorses avatar
Hittade en oöppnad burk stesolid 5mg idag. My lucky day!
Citera
2013-08-08, 09:26
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingHorse
Det är inte varje dag man gör det!
Citera
2013-08-08, 16:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingHorse
Hittade = utomhus?

"bästa" jag hittat var mina egna piller för nåt år sen när jag städade bakom soffan för första gången på 1 år ungefär, det låg iktorivil 0,5 mg och 2 mg, några nitrazepam 5 mg, några stycken etizolam och så tror jag det var ett gäng 25 mg sobril...

måste ha varit väck någon gång och sprättat en påse eller så har det legat på bordet och sen har man vält ut det på fyllan och trott man hittat alla piller
Citera
2013-08-08, 16:36
Medlem
MrJakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Hittade = utomhus?

"bästa" jag hittat var mina egna piller för nåt år sen när jag städade bakom soffan för första gången på 1 år ungefär, det låg iktorivil 0,5 mg och 2 mg, några nitrazepam 5 mg, några stycken etizolam och så tror jag det var ett gäng 25 mg sobril...

måste ha varit väck någon gång och sprättat en påse eller så har det legat på bordet och sen har man vält ut det på fyllan och trott man hittat alla piller
Jag "belönas" också ibland när jag städar. Framförallt brukar det lura godsaker såsom Imovane, Stilnoct eller annan benso under sängen, när man har sina "lycko"-städningar!
Citera
2013-08-11, 20:40
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Om det rakt av stämde och man kände av allt så skulle jag vara uppe i flera tusen mg nu, så tror inte att tiden det finns i kroppen och tiden man känner av de aktiva substanserna är likadana!

Bara en anekdot. Om det nu heter anekdot. Och om det nu stavas så.

Ha det fint!

det där var ingen anekdot
Citera
2013-08-14, 22:13
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Hittade = utomhus?

Blir Alltid lika glad blir man när man hittar piller i soffan etc.

Men det bästa jag hittat var en tallrik med 5-6 g methedrone på under soffan något halvår efter klassning. Och 10 gubbar methylone jag glömt av att jag gömt i ett skåp

Fortfarande inte hittat en oöppnad burk stess, det hade suttit fint
Citera
2013-08-14, 23:12
Medlem
Tjacktorskens avatar
Hahaha, det måste vara det finaste med att vara pillertrillare. Det kan ligga på golvet, i sängen, kylen och soffan.

Det bästa jag har varit med om var nog när jag hade fått nån briljant idé att gömma en jävla massa för att jag själv inte skulle äta upp dem själv. Hittade denna rejäla gömma månader senare när jag hade kramper och bensoabstinens. Fyfan vilken lycka!
Citera
2013-08-15, 00:43
Medlem
bdbdbdbds avatar
Var nere på 5mg/dag

Nu har det spårat ur igen och 30mg standard (dags att skaffa mer, räcker max en vecka, blivit svårare tycker jag)

Gillar ju knappt skiten längre men så jävla mkt stress med allt nu så blir som det blir + alkohol på det...
Citera
2013-08-15, 01:43
Medlem
Oh, how I adore thee.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här