2009-12-10, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Om du säker på internet så hittar du en massa dålig kritik, men själv så tycker jag att dom är helt okej! Uppskattningsvis 7,5mg i dem känns det som!

Med tanke på priset så...

Håller helt med!
Jag knapra 10st igår och det motsvarade ca 6st xanor 1or tycker jag.
Jag har inte tidigare haft vallar så jag undrar om det är bra.

F.Ö
betalade 900:- för 100st.

Tack för svaren, uppskattas verkligen.
Citera
2009-12-10, 17:42
Bannlyst
Hur länge håller valium roche 10mg i?
Citera
2009-12-10, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prepaid.Time
Hur länge håller valium roche 10mg i?

diazepam tar det 20-100 timmar en av de substander som diazepam omvandlas till, desmethyldiazapam) har i in sin tur en halveringstid på 36-200 timmar. Detta innebär att mer än hälften av de aktiva produkterna i diazepam ligger stilla i blodet i upp till 200 timmar efter att dosen tagits.

hoppas det svara på din fråga.
Mvh
Sumang
Citera
2009-12-11, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sumang
diazepam tar det 20-100 timmar en av de substander som diazepam omvandlas till, desmethyldiazapam) har i in sin tur en halveringstid på 36-200 timmar. Detta innebär att mer än hälften av de aktiva produkterna i diazepam ligger stilla i blodet i upp till 200 timmar efter att dosen tagits.

hoppas det svara på din fråga.
Mvh
Sumang

Om det rakt av stämde och man kände av allt så skulle jag vara uppe i flera tusen mg nu, så tror inte att tiden det finns i kroppen och tiden man känner av de aktiva substanserna är likadana!

Bara en anekdot. Om det nu heter anekdot. Och om det nu stavas så.

Ha det fint!
Citera
2009-12-18, 19:26
Medlem
Santadunks avatar
Hur lång tid tar det att pissa rent efter att ha ätit diazepam 10 mg varje dag i en månad? Ungefär då!!
Citera
2009-12-18, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hur lång tid tar det att pissa rent efter att ha ätit diazepam 10 mg varje dag i en månad? Ungefär då!!

200 timmar, som nämns ovan, är ju 8 dagar, så minst en vecka men hellre tio dagar, om du tror att du har långsam ämnesomsättning.
Citera
2009-12-18, 20:19
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thermobarisk
200 timmar, som nämns ovan, är ju 8 dagar, så minst en vecka men hellre tio dagar, om du tror att du har långsam ämnesomsättning.

Man pissar inte rent efter en halveringstid. Halveringstiden är tiden som det tar för läkemedelskoncentrationen i blodet att sjunka till hälften. I värsta fall så får man gångra det med fem.
Citera
2009-12-18, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Man pissar inte rent efter en halveringstid. Halveringstiden är tiden som det tar för läkemedelskoncentrationen i blodet att sjunka till hälften. I värsta fall så får man gångra det med fem.

Där sa du något.
Citera
2009-12-19, 03:04
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumang
En simpel fråga bara: Hur mycket brukar ni knapra i er åt gången, tar ni 2-5st direkt eller flera?

Mvh
Samung

10 i taget åt jag alltid, brukade landa på 30 tior för att bli riktigt fin.
Citera
2009-12-20, 18:51
Medlem
Araknofobis avatar
20mg under tungan efter en tjackhelg med en bedrövlig avslutning. Ska bli skönt, var ett par månader sen jag åt stess.
Citera
2009-12-22, 22:48
Medlem
Boogermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Nu blev jag förvirrad. Är dom från Thailand eller Tjeckien?
allt som dom skickar skickar dom från thailand!!! de står fan ingenstans på sidan fick vänta 4veckor på minaroppar och fan de hade inte varigt roligt om dom tagit roppar i tullen med tanka på straffskalan
Citera
2009-12-23, 01:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogerman
allt som dom skickar skickar dom från thailand!!! de står fan ingenstans på sidan fick vänta 4veckor på minaroppar och fan de hade inte varigt roligt om dom tagit roppar i tullen med tanka på straffskalan

Du kan ju alltid neka om du nu inte har betalat med kort vill säga i ditt namn, dom kan ju kolla upp hur betalningen är gjord utav shopen om dom vill jävlas med tanke på straffskalan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in