2013-07-31, 21:00
Medlem
Hej! Ska resa i morgon, Flygrädd Och tänkta slänga i mig ett gäng stess. Typ 2 10mg på morgonen sen 2 10mg en stund innan planet lyfter ? Vad tror ni om det ?
Citera
2013-07-31, 23:51
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge
Hej! Ska resa i morgon, Flygrädd Och tänkta slänga i mig ett gäng stess. Typ 2 10mg på morgonen sen 2 10mg en stund innan planet lyfter ? Vad tror ni om det ?
Har du ingen tolerans bör 20 milligram räcka.

Vilken tid ska du flyga? får du ångest redan på morgonen om du ska åka på kvällen? om inte så är fallet tycker jag då ska vänta till 1 timma innan planet går och ta 10-15 max 20 mg ifall du nu inte använder benso i vanliga fall.
Citera
2013-08-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Har du ingen tolerans bör 20 milligram räcka.

Vilken tid ska du flyga? får du ångest redan på morgonen om du ska åka på kvällen? om inte så är fallet tycker jag då ska vänta till 1 timma innan planet går och ta 10-15 max 20 mg ifall du nu inte använder benso i vanliga fall.

Tog två tior när jag vaknade på Tom mage sen 2 tior precis när vi klev på planet! Var helt cool hela flygningen, somnade strax efter starten och vaknade strax när vi skulle landa! Kommer göra om det
Citera
2013-08-05, 11:55
Medlem
Underdarks avatar
Jag har ett problem som jag oroar mig över.
Får Stesolid utskrivet vid behov för att trappa ner Lyrican som jag käkat under längre tid.
Problemet är dock att jag inte kan hålla det till vid behov, utan behöver det varje dag.
Nu snackar vi inte om att bli en sluddrande zombie varje dag utan en 10mgare var morgon.

Dock så vet jag beroendeproblematiken med bensodiazepiner och att AT:n på den är förjävlig och utdragen. Jag vill inte behöva vara beroende av sådana starka medel men vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Några förslag?

Kan tillägga att jag är Bipolär och borderline så kroniskt sjuk kommer jag vara hela livet, får bara lära mig att hantera det vilket jag i mycket större utsträckning kan göra nu.
Citera
2013-08-05, 17:46
Medlem
hej alla

går det bra att ta imovane för att sova även om man tagit diazepam eller apozepam under kvällen?
Citera
2013-08-05, 18:19
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnolg
hej alla

går det bra att ta imovane för att sova även om man tagit diazepam eller apozepam under kvällen?

Ja, det går bra. Det lilla "ruset" som man kan få av imovanen brukar dock utebli.
Citera
2013-08-05, 20:17
Medlem
Fick precis en påse med 10 stycken C D D, sökte på fass och var tydligen stess 10mg. Drog till bolaget och köpte mig 2 goda öl samt en cider, har intagit 20mg just och ska precis öppna en iskall.. Är väldigt ny på benso, detta blir väl inget jätte fucked up om ni förstår?

Har massvis av erfarenhet över 250 trippar, så psyket håller ju. Slöddrighet, yr i bollen och glömsk som aldrig förr bör jag klara?

Btw, vad kostar dom vid "random gatulangköp"? Vet att stavar kostar uppemot 35kr st, men inte mer än så.

mvh
Citera
2013-08-05, 20:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Fick precis en påse med 10 stycken C D D, sökte på fass och var tydligen stess 10mg. Drog till bolaget och köpte mig 2 goda öl samt en cider, har intagit 20mg just och ska precis öppna en iskall.. Är väldigt ny på benso, detta blir väl inget jätte fucked up om ni förstår?

Har massvis av erfarenhet över 250 trippar, så psyket håller ju. Slöddrighet, yr i bollen och glömsk som aldrig förr bör jag klara?

Btw, vad kostar dom vid "random gatulangköp"? Vet att stavar kostar uppemot 35kr st, men inte mer än så.

mvh

35 kr för en stav? Oy vey! En stesstia brukar kosta en tia max. Men det beror ju givetvis på vart du bor. I söder är det billigt och i norr är det tydligen "väldigt" dyrt.
Citera
2013-08-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
35 kr för en stav? Oy vey! En stesstia brukar kosta en tia max. Men det beror ju givetvis på vart du bor. I söder är det billigt och i norr är det tydligen "väldigt" dyrt.

Bor några mil norröver stockholm, vet att priserna skiljer sig iaf 5-10kr per tablett minst på det flesta. 35kr staven jag hörde var av några längre ner i näringskedjan, antar att jag skulle kunna hitta för 15-20kr. Men dom jag snackade med sa att det var "standard". Kommer ihåg när jag började för 4 år sedan, då var det fina priser fan.
Citera
2013-08-06, 01:20
Medlem
Hur svårt är det att få tag i stes i Stockholmstrakten eller liknande? Alla kontakter man har som just säljer cannabis är strikt emot benzo så :/

Har även fått atarax, imovane och lergigan utskrivet av läkaren kanske man kan manipulera till sig lite? Typ säga att man är sjukt flygrädd och behöver lugnande t.ex testade sobril men fungerar ingen vidare?
Citera
2013-08-07, 09:18
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Hur svårt är det att få tag i stes i Stockholmstrakten eller liknande? Alla kontakter man har som just säljer cannabis är strikt emot benzo så :/

Har även fått atarax, imovane och lergigan utskrivet av läkaren kanske man kan manipulera till sig lite? Typ säga att man är sjukt flygrädd och behöver lugnande t.ex testade sobril men fungerar ingen vidare?
Prova, värt ett försök iaf.
Citera
2013-08-07, 14:20
Medlem
neggerschwartzs avatar
Har nån sett stess med två stora P på?

http://img209.imageshack.us/img209/4130/991v.jpg
Senast redigerad av neggerschwartz 2013-08-07 kl. 14:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in