2013-08-07, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Är jag ensam om att tycka att Luiz är lite av en säkerhetsrisk i försvaret?

Är du allvarlig? Det är väl i princip det första som nämns i diskussioner om honom och anledningen till att andra lags supportrar tycker han är dålig.

Inte mig emot om andra ratar honom men nu är ju uppenbarligen en hygglig klubb intresserade av säkerhetrisken.
2013-08-07, 19:28
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Toulouse president Olivier Sadran har bekräftat att Capoue kommer gå till Tottenham. Borde innebära att Parker och/eller Huddlestone lämnar.
2013-08-07, 19:38
Medlem
schlafhunds avatar
Víctor Montaño tillbaka till Montpellier.

http://www.staderennais.com/index.php?rb=22&id=AT8273
http://www.mhscfoot.com/liste-saisons/saison-2013-2014/articles/victor-hugo-montano-de-retour-au-mhsc
2013-08-07, 19:44
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Toulouse president Olivier Sadran har bekräftat att Capoue kommer gå till Tottenham. Borde innebära att Parker och/eller Huddlestone lämnar.
En väldigt bra spelare, men Tottenham var nog den sista klubben jag trodde att han skulle gå till, känns som att Dembele och Sandro fyller hans roll på ett bra sätt redan.
2013-08-07, 19:46
Medlem
4522s avatar
Bernard klar för Shakhtar, bara offentliggörande kvar. Han får lite drygt €4 miljoner om året inklusive personlig chaufför, eget mansion, dygnet runt översättare och en kock som ska få honom att känna sig hemma med brasilianska maträtter. Det ni.
2013-08-07, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Bernard klar för Shakhtar, bara offentliggörande kvar. Han får lite drygt €4 miljoner om året inklusive personlig chaufför, eget mansion, dygnet runt översättare och en kock som ska få honom att känna sig hemma med brasilianska maträtter. Det ni.
Jävlar vilken service! Brukar de göra så med alla sina brasseköp eller är Bernard unik med alla dessa förmåner?
2013-08-07, 19:54
Moderator
zanteras avatar
Capoue verkar vara en bra spelare, men börjar inte Tottenham's innermittfält se rätt så överflödigt ut? Sandro, Dembele, Paulinho, Holtby och nu Capoue. Dessa spelar väl alla på mer defensiva positioner på mittfältet också? Skulle det inte behövs någon mer offensiv också?
Senast redigerad av zantera 2013-08-07 kl. 20:04.
2013-08-07, 20:06
Medlem
Capoue ska ha varit riktigt bra i franska ligan förra året. Vad jag dock inte förstår är att en spelare som det snackades om till alla möjliga klubbar i våras och tidigare i somras för stora summor fram tills nu enbart blivit kontaktad av klubbar som Cardiff och West Brom? Varför blev det så tyst helt plötsligt?

Sen kommer ju frågan om Spurs är rätt klubb för honom själv? Jag menar, han som gick ut och skulle spela CL enligt honom själv, går nu till en klubb som lirar i Europa League och som redan har flera riktigt bra spelare centralt.

Aja, ses han som en ersättare till någon av Huddlestone eller Parker gör Tottenham en bra förstärkning till en trupp som börjar se riktigt farlig ut.
2013-08-07, 20:09
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Capoue verkar vara en bra spelare, men börjar inte Tottenham's innermittfält se rätt så överflödigt ut? Sandro, Dembele, Paulinho, Holtby och nu Capoue. Dessa spelar väl alla på mer defensiva positioner på mittfältet också? Skulle det inte behövs någon mer offensiv också?

Sandro kommer precis tillbaka från en långtidsskada och är väldigt skadedrabbad. Skulle förvåna mig om han spelade mer än 20-25 matcher denna säsongen.

Dembele är även han rätt skadedrabbad och nu finns möjlighet till rotation.

Paulinho, Dembele, Sandro, Carroll, holtby, capoue, livermore/huddlestone/parker och Tottenhams mittfält ser bra ut. Att ta in capoue för runt 8 M och sälja parker och huddlestone för liknande pengar får ses som en bra affär i mina ögon. (antar att parker och hudd säljs nu)
2013-08-07, 20:09
Moderator
zanteras avatar
Får hålla med. Som Spurs rustar så får nog Wenger hitta på något snart. Jag vet att många Arsenal-fans brukar försvara och säga i stil med "vi hamnar alltid före Tottenham ändå, och tar fjärdeplatsen". Men om Spurs fortsätter att bygga ett bättre lag och Arsenal inte gör något, då kommer det en förändring förr eller senare. Det finns endast så många gånger man kan snåla sig till en fjärdeplats innan man misslyckas.
2013-08-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Allting för att få hans hjärna ifrån att inse att han numera lever i sydöstra Ukraina med andra ord.
2013-08-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Jävlar vilken service! Brukar de göra så med alla sina brasseköp eller är Bernard unik med alla dessa förmåner?

Beror väl på vilken status du har, Bernard räknas som en "super talang" i Brasilien och spås bli riktigt grym! Ukrainarna måste se stor potential i han! Tror knappast dom erbjuder samma service till alla sin brasse köp!

Med vänlig hälsning,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in