2013-08-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Sandro kommer precis tillbaka från en långtidsskada och är väldigt skadedrabbad. Skulle förvåna mig om han spelade mer än 20-25 matcher denna säsongen.

Dembele är även han rätt skadedrabbad och nu finns möjlighet till rotation.

Paulinho, Dembele, Sandro, Carroll, holtby, capoue, livermore/huddlestone/parker och Tottenhams mittfält ser bra ut. Att ta in capoue för runt 8 M och sälja parker och huddlestone för liknande pengar får ses som en bra affär i mina ögon. (antar att parker och hudd säljs nu)

Absolut ett grymt mittfält med många fantastiska bollvinnare med grym fysik! Paulinho tror jag blir en klassspelare. Men borde inte pengar läggas på en striker?
Tänk att Bale är på G bort (ja jag vet inget klart rykten osv)
Samt att soldado blir skadad/svårt att anpassa sig.

Då sitter Tottenham ganska rejält i skiten! Man måste göra mål för att vinna matcher
2013-08-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Allting för att få hans hjärna ifrån att inse att han numera lever i sydöstra Ukraina med andra ord.

Ungefär så antar jag. Finns väl inget med Shaktar som slår Arsenal ? Om man inte blir erbjuden en astronomisk lön ? Vilket 4 miljoner euro inte är. Måste ju fått liknande i Arsenal. Sedan allt annat hade ju förmodligen också gått att lösa. En tolk/chafför/kock är ju småpengar för en klubb som Arsenal.

Donetsk före London låter ju bara otroligt tråkigt. Är det pga alla brassekollegor som gjorde att han valde Ukraina ?
2013-08-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Fast nu erbjöd ju Moyes Rene jobbet som assisterande redan när han kom till United. Men Rene nobbade, han vill vara manager.

Nja, har för mig att Moyes erbjöd honom jobbet som coach för reserverna eller något liknande. Assisterande ville han ha sin egen stab till. Rene valde då att söka sig till annat. Han fick sparken efter 16 dagar. Moyes borde se över sina träningsmetoder, många spelare har dragit på sig skador under försäsongen och han borde nog överväga att ta tillbaka Rene.
2013-08-07, 21:23
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburgo
Ungefär så antar jag. Finns väl inget med Shaktar som slår Arsenal ? Om man inte blir erbjuden en astronomisk lön ? Vilket 4 miljoner euro inte är. Måste ju fått liknande i Arsenal. Sedan allt annat hade ju förmodligen också gått att lösa. En tolk/chafför/kock är ju småpengar för en klubb som Arsenal.

Donetsk före London låter ju bara otroligt tråkigt. Är det pga alla brassekollegor som gjorde att han valde Ukraina ?

Varför fortsätter folk att snacka om Arsenal? Dom har ju inte erbjudit vad CAM kräver, hur svårt ska det vara att inse det.
2013-08-08, 04:31
Medlem
DAGGER-5s avatar
Rodgers has also confirmed that Suarez would have to offer an apology to the fans before ever playing for LFC again. Hoppas Real kommer med ett bud och att han säljs snabbt
2013-08-08, 07:03
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Absolut ett grymt mittfält med många fantastiska bollvinnare med grym fysik! Paulinho tror jag blir en klassspelare. Men borde inte pengar läggas på en striker?
Tänk att Bale är på G bort (ja jag vet inget klart rykten osv)
Samt att soldado blir skadad/svårt att anpassa sig.

Då sitter Tottenham ganska rejält i skiten! Man måste göra mål för att vinna matcher

Har du glömt bort Adebayor? Som tur är så är han redo.

Gordon Taylor, som är chef för PFA, säger så här om Suarezs kontrakt:

Citat:
Taylor later told the Press Association the contract does NOT oblige Liverpool to sell Suarez:

"If you are going to have a supposed buy-out clause it should be that, but it is different as it says if there is no qualification for the Champions League [by Liverpool] and if there is a minimum offer of £40million then the parties will get around the table to discuss things but it does not say the club has to sell.

"It quite clearly states £40million is a minimum offer for discussions, but it becomes really difficult with such clauses.

"There is a 'good faith' clause in relation to serious discussions but I can't say it is cast-iron buy-out clause.

"Luis is one of our members and we want to be supportive, however, he may well have thought such an offer would trigger a move.

"The interpretation is not that simple by any means and there is no guarantee of getting a (successful) result if it is referred to the Premier League.

"I just feel like in any other transfer it is better for both parties to get around the table to try to resolve it.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102#.UgKel9Fezb8.twitter
2013-08-08, 07:07
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Har du glömt bort Adebayor? Som tur är så är han redo.

Gordon Taylor, som är chef för PFA, säger så här om Suarezs kontrakt:

Vilken hel festlig kjol!
2013-08-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Varför fortsätter folk att snacka om Arsenal? Dom har ju inte erbjudit vad CAM kräver, hur svårt ska det vara att inse det.
Men vad var felet med Porto? Samma som Arsenal?
2013-08-08, 10:57
Medlem
kratans avatar
Barca to end their pursuit of David Luiz & Agger , and will now focusing their efforts on signing Valencia´s defender Mathieu (AS)
2013-08-08, 11:32
Medlem
Förresten vad tror ni kommer hända med Eto, Willian och övriga som måste lämnar Anzhi? Läst en del om Chelsea bland annat även fast det hade varit trevligt men nån av dom i Gunners.

Förresten nu måste Willian känna sig dum. Jävla onödigt att lämna Shaktar i vintras.
2013-08-08, 12:02
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Bernard klar för Shakhtar, bara offentliggörande kvar. Han får lite drygt €4 miljoner om året inklusive personlig chaufför, eget mansion, dygnet runt översättare och en kock som ska få honom att känna sig hemma med brasilianska maträtter. Det ni.

Nu är det klart!

OFFICIAL: Bernard signed a 5-year contract with Shakhtar in a deal worth €25m
2013-08-08, 12:23
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Förresten vad tror ni kommer hända med Eto, Willian och övriga som måste lämnar Anzhi? Läst en del om Chelsea bland annat även fast det hade varit trevligt men nån av dom i Gunners.

Förresten nu måste Willian känna sig dum. Jävla onödigt att lämna Shaktar i vintras.

Det beror väl lite på vilken lön Eto'o kan tänka sig. Eller snarare, hur mycket han kan tänka sig att sänka sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in