Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Eller så kanske ni inte kan skapa samma tryck som på söderstadion bara? Söderstadion var ju rena aluminium lådan, klart att det blir tryck då. Jag har inte sett er senaste match. Får vänta med att bedömma trycket tills flibben lägger upp videon från er match.
Tycker trycket på Nya är i paritet med trycket på Söderstadion. Jag tror inte det är någon Bajare som på allvar menar att just
trycket är dåligt. Att Tele2 är en dålig fotbollsarena är allmänt känt. Att vårt upplägg med klacksektioner på långsida/kurva/kortsida (med allt vad det innebär) ännu inte är hundraprocentigt är också sant. Men trycket är det inget fel på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kattsing
Så som Djurgården låter just nu kommer ni inte ens i närheten av.
Inte?