2013-08-05, 21:55
  #10477
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Hörde en del bajare som snackade om att der bara var mummel på dagens match, det säger en hel del om trycket de skapar!



Djurgården är överlägset bäst i Stockholm. Det visade dom idag.



Citat:
Ursprungligen postat av hotdangextraextra
Laget ja, men supportrarna är grymma. Bättre än alla andra lag i SE och bättre än de flest AS-lagen.


Bajen har bra Ultras & Liga. Men rent klackmässigt är dom fan inte bra. Iaf om man jämför med DIF.
2013-08-05, 21:58
  #10478
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Eller så kanske ni inte kan skapa samma tryck som på söderstadion bara? Söderstadion var ju rena aluminium lådan, klart att det blir tryck då. Jag har inte sett er senaste match. Får vänta med att bedömma trycket tills flibben lägger upp videon från er match.

Tycker trycket på Nya är i paritet med trycket på Söderstadion. Jag tror inte det är någon Bajare som på allvar menar att just trycket är dåligt. Att Tele2 är en dålig fotbollsarena är allmänt känt. Att vårt upplägg med klacksektioner på långsida/kurva/kortsida (med allt vad det innebär) ännu inte är hundraprocentigt är också sant. Men trycket är det inget fel på.

Citat:
Ursprungligen postat av Kattsing
Så som Djurgården låter just nu kommer ni inte ens i närheten av.

Inte?
2013-08-05, 21:59
  #10479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
Djurgården är överlägset bäst i Stockholm. Det visade dom idag.






Bajen har bra Ultras & Liga. Men rent klackmässigt är dom fan inte bra. Iaf om man jämför med DIF.

Men lägg ner förfan.
2013-08-05, 22:00
  #10480
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...

Hyllas dom.som hyllas bör

Hur många matcher har du sett på plats på Söderstadion/Tele2/Stadion de senaste åren?
2013-08-05, 22:00
  #10481
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...

Hyllas dom.som hyllas bör
gullig du är. Du har inte varit på plats på AIK på NA än eller hammarby på tele2. Trots det kan du säga att Dif är bättre än bajen pga Erik Niva.
2013-08-05, 22:01
  #10482
Medlem
csts avatar
Fast det är väl ingen hemlighet att vi har bra ljudtoppar? Så har det ju varit så länge jag kan minnas problemet i våra led även på den tiden jag stod i klacken var att folk inte sjunger sig hesa i 90 minuter och när det väl händer något är det något osjungvänligt i technotempo som ska matchas med hopp och skit.
2013-08-05, 22:02
  #10483
Medlem
pgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...

Hyllas dom.som hyllas bör

Det var sjukt bra stämning idag. Vart hittade du Nivas hyllning?
2013-08-05, 22:03
  #10484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runju
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...

Hyllas dom.som hyllas bör
T.O.M NIVA?!
Sjukt.

Gick snabbt för dig att komma hem till Skåne.
2013-08-05, 22:04
  #10485
Medlem
P.Gs avatar
Hungrig stämning ikväll. Att Jawo trycker in 2-1 när växelsången når sin peak var orgasmiskt.

Överlag bra stämning, men vissa växelsånger sänker ju trycket så enormt att man undrar vad de ens gör på repertoaren.
2013-08-05, 22:04
  #10486
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
T.O.M NIVA?!
Sjukt.

Gick snabbt för dig att komma hem till Skåne.
Internet i mobilen? Inneboende i Stockholm? Möjligheterna är oändliga.
2013-08-05, 22:05
  #10487
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
T.O.M NIVA?!
Sjukt.

Gick snabbt för dig att komma hem till Skåne.
Ni uppe i Stockholm kommer säker få tillgång till smartphones/laptops snart ni med.
2013-08-05, 22:05
  #10488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Vem fan är du och var fan fick du luft ifrån?

Ingen pratar ens om det du försöker endast provocera hoppas du dör.

gå tillbaka till de småländska skogarna och fortplanta dig med din kusin.

Kolla ett par sidor bak. Kul att du önskar mig döden förresten

Du kan nog kolla med Mjällby annars, de gillar att knulla kor och inte minst sina kusiner. Puss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in