2013-08-05, 18:43
  #10429
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic



Troll.




EDIT: Borde inte du vara i Degen nu?
__________________
Senast redigerad av SoderortFTW 2013-08-05 kl. 18:51.
2013-08-05, 18:55
  #10430
Bannlyst
stämmer joni. dom har lagt ned sin verksamhet. dom orkade väl inte längre med motgångarna på plan. när dom vart aktiva var dom helt klart nr2 i skåne.



söderort


jag har inga pengar, ska kolla stream nu.
2013-08-05, 19:12
  #10431
Bannlyst
Tycker Djurgården hittills skapar ett högre tryck på plastbygget än vad Bajen lyckats med. Det säger jag som neutral.
2013-08-05, 19:26
  #10432
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tycker Djurgården hittills skapar ett högre tryck på plastbygget än vad Bajen lyckats med. Det säger jag som neutral.

Som neutral tv-tittare antar jag? Såg våran match på tv'n igår då jag inte kunde gå, och det lät nästan ingenting alls. Enligt kompisar på plats så var det tydligen ett jävla drag så det är svårt att ta ljudupptagningen seriöst.
2013-08-05, 20:00
  #10433
Medlem
Jonte040s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tycker Djurgården hittills skapar ett högre tryck på plastbygget än vad Bajen lyckats med. Det säger jag som neutral.

Trycket ikväll på Tele2 är ju hittills extremt dåligt.
2013-08-05, 20:03
  #10434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Som neutral tv-tittare antar jag? Såg våran match på tv'n igår då jag inte kunde gå, och det lät nästan ingenting alls. Enligt kompisar på plats så var det tydligen ett jävla drag så det är svårt att ta ljudupptagningen seriöst.

Eller så kanske ni inte kan skapa samma tryck som på söderstadion bara? Söderstadion var ju rena aluminium lådan, klart att det blir tryck då. Jag har inte sett er senaste match. Får vänta med att bedömma trycket tills flibben lägger upp videon från er match.
2013-08-05, 20:09
  #10435
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Eller så kanske ni inte kan skapa samma tryck som på söderstadion bara? Söderstadion var ju rena aluminium lådan, klart att det blir tryck då. Jag har inte sett er senaste match. Får vänta med att bedömma trycket tills flibben lägger upp videon från er match.

Fast nu var det ju förhållandevis bra drag första matchen på Nya men det lät skit på tvn ändå. Precis som igår.
2013-08-05, 20:10
  #10436
Bannlyst
http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=7550&st=88


där hade ni tur, supras. olympian hotar er på ultrastifo.
2013-08-05, 20:21
  #10437
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jupp för du har ju totalkoll märker vi....


Så som Djurgården låter just nu kommer ni inte ens i närheten av.
2013-08-05, 20:23
  #10438
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsing
Så som Djurgården låter just nu kommer ni inte ens i närheten av.
är du där?
2013-08-05, 20:23
  #10439
Medlem
Tryck på matchen nu alltså.
2013-08-05, 20:27
  #10440
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
är du där?

Ja, skrev när Jawo gjorde mål så missade det....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in