Citat:
Ursprungligen postat av
Wad
Som neutral tv-tittare antar jag? Såg våran match på tv'n igår då jag inte kunde gå, och det lät nästan ingenting alls. Enligt kompisar på plats så var det tydligen ett jävla drag så det är svårt att ta ljudupptagningen seriöst.
Eller så kanske ni inte kan skapa samma tryck som på söderstadion bara? Söderstadion var ju rena aluminium lådan, klart att det blir tryck då. Jag har inte sett er senaste match. Får vänta med att bedömma trycket tills flibben lägger upp videon från er match.