2013-08-05, 21:42
  #10465
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Syftet med det är med största sannolikhet bara för att hetsa rumskamraten Bajen.
gör den inte mindre verklighetsfrånvänd.
2013-08-05, 21:43
  #10466
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Tror nog Bajen är vassare!


sluta hypa bajen. dom är skit.
2013-08-05, 21:44
  #10467
Medlem
reazzors avatar
UGs sammanfattning angående händelsen mot häcken http://www.ub97.se/?p=878
2013-08-05, 21:44
  #10468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
sluta hypa bajen. dom är skit.

Hörde en del bajare som snackade om att der bara var mummel på dagens match, det säger en hel del om trycket de skapar!
2013-08-05, 21:44
  #10469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickiebobovic
sluta hypa bajen. dom är skit.

Laget ja, men supportrarna är grymma. Bättre än alla andra lag i SE och bättre än de flest AS-lagen.
2013-08-05, 21:45
  #10470
Medlem
nygards avatar
Kvällshumor @ bakgatan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pågadrul
Massiv respekt før er som støttade pågarna på plats. Landets bæsta aktiva supportrar.
2013-08-05, 21:47
  #10471
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Kvällshumor @ bakgatan.



mer från honom:


Citat:


Var inne och kollade. Finns det inga gränser för hur förståndshandikappade mupparna är? De får ihop 150 man till ett CL-kval mot Rangers (ok, plus 800 som var på dass var gång en läktarbild togs...), och säljer 160 mot Hibs och så tror de skottarna ska vara imponerade av några videoklipp? Mongobarn...

- The terrace culture in Sweden is one of the best in Europe, probably the best....

- Great. Can't wait to see your 200 fans tonight...

Har man favoritmarkeringar till fotbollssidor på alla grundskolor och gruppboenden i Malmö, eller vad är grejen? Hade det bara varit den här användaren hade jag utgått från att det var någon härifrån som trollade, men det återkommer ju gång på gång på gång över hela nätet - youtube, SvenskaFans, utländska forum. De tror verkligen de är bra? På riktigt? En flock nerpissade, livrädda bönder. Som på fullt allvar förväntar sig att supportrar till en klubb som möter Celtic var säsong ska vara imponerade av... Kräftskivan?

Jag börjar tycka det är pinsamt att ha dem som rival. Kom igen, man ska vara snäll mot folk med handikapp - inte bråka med dem



är han sinnesjuk, eller vad är grejen?
__________________
Senast redigerad av mickiebobovic 2013-08-05 kl. 21:49.
2013-08-05, 21:47
  #10472
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Kvällshumor @ bakgatan.

Mer intressant hur det första du gör är och går in på Bakgatans forum och läser. Skaffa dig ett liv mupp.
2013-08-05, 21:48
  #10473
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Mer intressant hur det första du gör är och går in på Bakgatans forum och läser. Skaffa dig ett liv mupp.
Var va du ikväll då?
2013-08-05, 21:51
  #10474
Medlem
Hovjuvelerares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Kvällshumor @ bakgatan.
Massive! South Bermondsey! Inngeeeelaaand. Pints! Banter!
2013-08-05, 21:53
  #10475
Medlem
Runjus avatar
T.o.m Niva hyllar ju Dif högre än Bajen på tele2... vad är problemet??.... Det jag upplevde på Tele2 ikväll från Djurgårn va sjukt iaf och ändrade helt min världsuppfattning om hur hierarkin i sthlm ser ut...

Hyllas dom.som hyllas bör
2013-08-05, 21:55
  #10476
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Var va du ikväll då?

Ikväll? Hemma. Under dagen? Jobb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in