2013-07-17, 08:00
Medlem
noremlacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sikvall
Just köpt mig ett ps vita!

Tänkte höra ifall det finns nått enkelt sätt att få in nes och snes emulatorer eller är det en massa pill?

Finns det till och med nån guide?
Du kan, beroende på vilken firmware du har, fixa VHBL för Vitan.
Lite pill är det, men inte så farligt.

Här kan du läsa mer om det:
http://www.wololo.net
Citera
2013-08-03, 22:21
Medlem
Flyttade i veckan och katastrofen är nu i full kraft, laddarn är borta. Jag kollar runt på nätet lite snabbt med de vanligaste elektronik butikerna mediamarkt, siba yada yada. Men ingen säljer ju skiten, inte ens online! Hade ju velat ha butik så man kunde plockat upp den dirr imorgon, de är bara själva USB delen som saknas med, kontakten osv har ja kvar men den är ju lönlös utan USB delen. Så halp! Göteborg bor ja i som helst butik ni kan komma på som har de här, har game de inne mån tro? Deras hemsida är ju värdelös, samt vad är priset på skiten?
Citera
2013-08-04, 01:15
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Flyttade i veckan och katastrofen är nu i full kraft, laddarn är borta. Jag kollar runt på nätet lite snabbt med de vanligaste elektronik butikerna mediamarkt, siba yada yada. Men ingen säljer ju skiten, inte ens online! Hade ju velat ha butik så man kunde plockat upp den dirr imorgon, de är bara själva USB delen som saknas med, kontakten osv har ja kvar men den är ju lönlös utan USB delen. Så halp! Göteborg bor ja i som helst butik ni kan komma på som har de här, har game de inne mån tro? Deras hemsida är ju värdelös, samt vad är priset på skiten?

Du kan köpa USB-kabeln (original från Sony) online och hämta ut den i någon av Elgigantens butiker (Collect@Store) för 129 kr. Den finns i Sisjön, Nordstan och Bäckebol Megastore.

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/tillbehor-spelkonsol/PSVUSBCABLE/ps-vita-usb-kabel
Senast redigerad av TKD_1337 2013-08-04 kl. 01:22.
Citera
2013-08-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Du kan köpa USB-kabeln (original från Sony) online och hämta ut den i någon av Elgigantens butiker (Collect@Store) för 129 kr. Den finns i Sisjön, Nordstan och Bäckebol Megastore.

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/tillbehor-spelkonsol/PSVUSBCABLE/ps-vita-usb-kabel

Guld! Tack som fan! Glömde elgiganten kollade runt på mer eller mindre alla andras sidor!
Citera
2013-08-04, 01:31
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Guld! Tack som fan! Glömde elgiganten kollade runt på mer eller mindre alla andras sidor!

Inga problem.

Jag sökte på Prisjakt Expert och kollade runt där.
Citera
2013-08-04, 20:41
Medlem
Nån som har lirat Muramasa? La en beställning på den igår verkar ju riktigt tungt..!! Fan är ju massvis med sköna rpg spel på ingång också så jävla nice!!
Citera
2013-08-04, 22:44
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Nån som har lirat Muramasa? La en beställning på den igår verkar ju riktigt tungt..!! Fan är ju massvis med sköna rpg spel på ingång också så jävla nice!!
Just Muramasa och Dragon's Crown har gjort mig väldigt sugen på en PS Vita. Även om jag har PS3 så är det något med Vita-versionen som lockar.
Citera
2013-08-05, 00:22
Medlem
Jag har börjat med Muramasa. Verkar bra men har inte kommit in i det riktigt än
Ser verkligen fram mot Dragon's Crown och Killzone: Mercenaries. Verkar asfeta!
Citera
2013-08-05, 01:58
Medlem
Pixeljunk Monster HD någon som lirar det? Alltså fan jag får inte grepp om de spelet, ytterst omöjligt att få en rainbow ju och tutorialen är ju under all kritik. Vafan är de för rutor som kommer upp på trekant och vad gör dem? Hur använder jag dem...
Citera
2013-08-06, 10:54
Medlem
Citat:
Pixeljunk Monster HD någon som lirar det? Alltså fan jag får inte grepp om de spelet, ytterst omöjligt att få en rainbow ju och tutorialen är ju under all kritik. Vafan är de för rutor som kommer upp på trekant och vad gör dem? Hur använder jag dem...

Jag har regnbågar på alla banor ^^ nu såg jag rutorna också, dom fanns inte med i ps3 versionen. Är nog inget man behöver bry sig om
Citera
2013-08-06, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steantera
Jag har regnbågar på alla banor ^^ nu såg jag rutorna också, dom fanns inte med i ps3 versionen. Är nog inget man behöver bry sig om

Börjat få kläm på det nu, så nu har regnbågarna börjat rulla in lite här!

Ne såg inte de heller på PS3 versionen men ah vafan nått gör de ju, kanske är för CO-OP delen så man kan kommunicera nått så när med polarn?
Citera
2013-08-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steantera

Btw vafan? Då är du bla de första i världen som lyckats med det, iaf enligt psn profiles. Nu vet ja att inte alla konton är syncade där men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in