2013-08-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Visst stod det väl i tråden, ganska nyss dessutom, att IF styvmamma hade sett mc:n utanför IFs hus runt kl 15 på lördagen.
Utanför I*a under missing Peoples första sökdag
Citera
2013-08-03, 19:37
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Utanför I*a under missing Peoples första sökdag
Var det på söndagen?
Citera
2013-08-03, 19:39
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Stämmer, så beskrev du det.
Men samtidigt skrev du att det kanske hade använts för att bära i/med, hur går det ihop? Eller menade du ett tillhörande lakan?

Ja, jag ville vara kryptisk då för att inte avslöja för buset vad jag hittat. Jag tänkte mig redan då att man hade använt lakan osv runt kroppen för att hålla den torr och bärbar. Ett örngott betyder inte mycket i sammanhanget men ett tillskott. Sedan kan den ha lagts ovanpå ansikte eller runt ena änden av kroppen osv.
Citera
Medlem
Citat:
Var det på söndagen?
På måndagen. Kom körandes på gräset/stigen och genade mellan bostaden och kardanvägen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Men polisen måste väl kollat morsans bil.. Alltså dom har ju gjort husransakan eftersom AJ är skriven där och även bilen innefattas väl där?
Jag tror också AJ haft fri tillgång till bilen när han varit i Trollhättan men det känns långsökt att ta mammas bil när DB och FH hade massor av bilar att välja på

Har de? Har nog missat det. När gjordes den?
Citera
2013-08-03, 19:43
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Om du menar id@ så hade väl hon en väldigt bra inkomst enligt ratsit.

Bra, jämfört med andra i området (kommunen) vilket ju inte behöver betyda bra alls beroende på vart man bor.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Det var då gräsligt vad du tar 'i'...
http://rt.com/usa/nsa-cell-phone-tracking-436/

http://www.theage.com.au/victoria/the-long-arm-of-modern-technology-20120929-26skq.html

Jag betraktar denna trådända som OT ↠och↞ läs på innan du sätter foliehattar på folk.
Skulle gärna veta en sak, om telefonerna låg kvar på samma ställe som sist dom va påslagna.
Då är det där han säger bara skit värt.
Har dom däremot blivit flyttade några mil eller kilometer, så kan man fundera på det.
Citera
Medlem
IroniskJags avatar
Letade annan info men såg just på någons facebooksida att mc'n stod kvar utanför I*a den 3/7 det är på onsdagen.. Kan detta stämma verkligen? Isåfall måste det dröjt innan polisen kopplade den till fallet

edit: förlåt ska släppa detta med hojen nu... Fy på mig
Citera
2013-08-03, 19:47
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det har tidigare påståtts i tråden att herrar DB och FH hade körförbud på alla sina fordon. Men nu ser jag att FH:s Chevrolet besiktigades 30 juni och är i trafik.

Bild? Årsmodell?
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Letade annan info men såg just på någons facebooksida att mc'n stod kvar utanför I*a den 3/7 det är på onsdagen.. Kan detta stämma verkligen? Isåfall måste det dröjt innan polisen kopplade den till fallet

Nämns det något om registreringsskylten var borttagen?
Konstigt om inget vittne skulle berättat att det var kavaljerens.
Citera
Medlem
Citat:

Kan du visa skärmdump på detta? Det rimmar inte med AJ's historia om att han gjorde en roadtrip dessa dagar... fast den kanske inte var med hans motorcykel. Detta verkar väldigt underligt.
Citera
2013-08-03, 19:48
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Vem, år 2013, dricker HB när det finns riktiga grejor att få tag på billigt via import? Hur vanligt är det ens att kvinnor blandar drinkar med äckelsprit? Jag kände inte I men jag har svårt att tro att hon var så WT. Dessutom ser man väl till att fixa sådant innan men har en kväll i matens och alkoholens tecken? Varken I eller AJ borde vara så oplanerade inför en "myskväll". Inte en chans.

Det är bra i alla fall att du bekräftar att DB både bränner och langar.

1. Gratis är alltid billigast
2. HB kan hålla en fantastisk hög kvalité.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in