Citat:
Ursprungligen postat av
Ragatha
Jag hoppas verkligen att I*a hittas vid Grästorpsområdet då ni dissar alla andra områden som kommer upp i tråden. Det vore ju trist om hon hittas någon annanstans då förslag getts o ni nonchar de som nonsens, denna tråd innehåller mest JA sägare som inte kan tänka för egen bana överhuvudtaget.
Hoppas även att jag inte känner någon av er i verkligheten för ni är livsfarliga människor att ha i sin omgivning, ni dömer utan fakta och utgår från att saker och ting är så som ni bestämt det. Samarbetsförmågan existerar bara om den följer er linje. Dessutom är ni dryga och otrevliga, jag trodde Västgötar var trevliga men ack så fel man kan ha.
För föräldrarnas, sönernas och de nära vännernas skull hoppas jag att hon hittas snarast möjligt, oavsett var. De flesta här i tråden håller nog med mig om det. Polisen och MPS lägger nog inte alltför stor vikt vid hur alla här på fb spånar så vi ska nog inte vara oroliga. De letar på olika ställen och om några här vill leta i Grästorp så låt dem göra det. De har kanske rätt och hittar henne inom en rimlig tid.
Vad gäller TBs nye kille så tror jag, precis som några andra här, att det är för att få bort fokuset på kopplingen mellan henne och AJ.
Ni som känner de inblandade, vad har FH och Pat*ic Her*ansson för släktband?