2013-08-03, 10:56
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Kan det inte vara så enkelt att DB, som bränner sprit, har haft en leverans till I*a samma kväll. AJ kanske beställde dit någon liter eller två tidigare på kvällen... Enligt BOs far så skulle ju AJ och I*a dricka alkohol och laga mat när han prata med dem... Därför binds DB till BOs lägenhet.
Vem, år 2013, dricker HB när det finns riktiga grejor att få tag på billigt via import? Hur vanligt är det ens att kvinnor blandar drinkar med äckelsprit? Jag kände inte I men jag har svårt att tro att hon var så WT. Dessutom ser man väl till att fixa sådant innan men har en kväll i matens och alkoholens tecken? Varken I eller AJ borde vara så oplanerade inför en "myskväll". Inte en chans.

Det är bra i alla fall att du bekräftar att DB både bränner och langar.
Senast redigerad av Lavetten 2013-08-03 kl. 11:02.
Citera
2013-08-03, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
202600 kan väl inte vara mer än de flesta?
frågar du mig?
Hon tjänade bra, helt enkelt.
Jag har inte siffror i huvudet.
Men tjänar man, som Quarrel skriver, inom åldersgrupp 90-100% så är det enligt mig, att tjäna bra.
Citera
2013-08-03, 11:01
Medlem
drdracula141s avatar
Alltså nu börjar det bli lite väl mycket snack tror ni på fullt allvar att en mamma skulle gå med på att sond mata eller fylla sin bebis med alkohol? Ingen vettig mamma skulle gå med på det inte ens en mor som har missbruksproblem.

Sedan tror jag att Id@ aldrig skulle gå med på en sådan sak. Jag hade blivit fly förbannad på den som hade sondmatat min unge med sprit och spöat upp fanskapet.

Det märks att vissa av er inte har egna barn. Barn kan sova väldigt gott och väldigt länge utan problem speciellt små barn jag minns när jag gick på dagis och våra fröknar tyckte vi vart jobbiga då fick vi helt enkelt lägga oss och sova ett par timmar på dagen. Det här var på 70talet.
Jag tror att ungen sov som en stock.
Citera
2013-08-03, 11:05
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Alltså nu börjar det bli lite väl mycket snack tror ni på fullt allvar att en mamma skulle gå med på att sond mata eller fylla sin bebis med alkohol? Ingen vettig mamma skulle gå med på det inte ens en mor som har missbruksproblem.
Det finns nog egentligen ingen här som tror det på allvar.

Enda möjligheten skulle i så fall vara om MTGM matat barnet med alkohol efter BOs död för att förhindra att barnet ser något eller börjar att skrika under uppröjningen efteråt. Men även det känns lite långsökt.
Citera
2013-08-03, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Vem, år 2013, dricker HB när det finns riktiga grejor att få tag på billigt via import? Hur vanligt är det ens att kvinnor blandar drinkar med äckelsprit? Jag kände inte I men jag har svårt att tro att hon var så WT. Dessutom ser man väl till att fixa sådant innan men har en kväll i matens och alkoholens tecken? Varken I eller AJ borde vara så oplanerade inför en "myskväll". Inte en chans.

Det är bra i alla fall att du bekräftar att DB både bränner och langar. Bra att polisen får ytterligare en hållhake i kampen efter sanningen.
Har en polare som säljer hb, har gjort i många år, väldigt fin sprit och billigare än bolaget.
Det säljs inte mindre och mindre sas.
Att folk inte beställer på nätet eller vart du menar säger sig självt, mycket drygare än att åka till polar med en hundring.
Om du köpt äckelsprit så får jag beklaga, men hembränt år 2013 ska inte smaka mer illa än absolut vodka.
Så svaret på din fråga är att det är mycket vanligt.
Aj behövde nog inte köpa spriten av DB, han fick den nog gratis.

Är det ingen som kände id@ som kan svara på vad hon tjänade per år?
Citera
2013-08-03, 11:10
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Har en polare som säljer hb, har gjort i många år, väldigt fin sprit och billigare än bolaget.
Att folk inte beställer på nätet eller vart du menar säger sig självt, mycket drygare än att åka till polar med en hundring.
Om du köpt äckelsprit så får jag beklaga, men hembränt år 2013 ska inte smaka mer illa än absolut vodka.

Hon tjänade 202600 enligt 2012 års taxering.
Citera
2013-08-03, 11:14
Medlem
Citat:

Vad har hennes årsinkomst med detta att göra? Om det inte har med hennes försvinnande att göra förstår jag inte vad de ska ut här för...
Citera
2013-08-03, 11:15
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSofia74
Vad har hennes årsinkomst med detta att göra? Om det inte har med hennes försvinnande att göra förstår jag inte vad de ska ut här för...
Instämmer!
Citera
2013-08-03, 11:16
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Det beror givetvis på var man befinner sig i landet men bor man i Trollhättan borde man ha polare som bilar till Tyskland med jämna mellanrum för att storhandla. Vore underligt annars. Dessutom är ju AJ van resenär och borde lätt kunna köpa med sig stora mängder hem på egen hand.

Det kan hända att HB idag smakar hallonsaft men det intresserar mig ändå inte eftersom det går att få tag på "riktiga" grejor till bra pris.
Citera
2013-08-03, 11:17
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ingen aning, men har för mig att hon, enligt ratsit, hade en inkomst som va minst 80-90 procent högre än resterande i kommunen.
Citerat från ratsit:

"Ida tjänar mer än 74,7 % av alla personer i Trollhättan."
Citera
2013-08-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dbds
<snip>OK, skrev fel, fakta var det jag efterfrågade.

Har jobbat på ett Svenskt, stort, mobiltillverkar företag och i specen finns inget sådant som jag har fått ta del av och som utvecklare så känner jag mig lite lurad just nu...

Vad är det som får dig att utgå ifrån att odokumenterade funktioner skall vara dokumenterade?

Är du säker på att du har jobbat som utvecklare på den hemligaste avdelningen?

Tycker du att det verkar vara rimligt att just en sådan person som du synes vara är en person som "man" vill delgiva den specifika kunskapen om dessa odokumenterade funktioner? Du skulle ju i så fall potentiellt kunna åsamka mer skada än de flesta, just p.g.a. din fackkunskap. Compart—mentalzation: http://valleywag.gawker.com/snowden-calls-silicon-valleys-prism-denials-misleadin-513801555

SUCK!

Tillägg: Jag vidhåller att gamla Minicall hade en «kill switch» Därmed betraktar jag detta tema som OT, för mitt vidkommande.
Senast redigerad av SAR-skrift 2013-08-03 kl. 11:49. Anledning: Tillägg
Citera
2013-08-03, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Ska man gratta tii TB nya realation? Tycker det är konstigt att TB sitter och festar med Id* bästa vän(de var ovänner precis då i och försig) men deena festen var henneas hos Ida* bästa vän och då kom jhon*y Nyber* dit! Kan det vara så att Idas bästa vän pratat ner id för att de var ovänner och dom gick till ida på natten där?
Lr så är det ett sätt att göra för att folk ska lägga ner sina teorier. Dom kanske inte alls är tillsammans. Hon kanske bara vill få folk att tro de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in