2013-08-03, 01:51
Medlem
en-krokodils avatar
Kan det inte vara så enkelt att DB, som bränner sprit, har haft en leverans till I*a samma kväll. AJ kanske beställde dit någon liter eller två tidigare på kvällen... Enligt BOs far så skulle ju AJ och I*a dricka alkohol och laga mat när han prata med dem... Därför binds DB till BOs lägenhet.

Enligt byxan så ska I*as barn ha matats med "en lägre dos sprit" i vällingen hela kvällen... Kan det vara DBs hembrända som använts då?
Citera
2013-08-03, 01:53
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det är väl inte helt otroligt att örngottet blev över efter att man använt lakanet till annat, ex linda in en blodig kropp i. Det kan ju ha tappats utan att man märkte något, speciellt om det var mörkt när man var på platsen.

Om man har både lakan och örngott i samma färg, henne inlindad i lakanet, märker man kanske inte om det lilla blå trillar bort?
Citera
2013-08-03, 01:53
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Kan det inte vara så enkelt att DB, som bränner sprit, har haft en leverans till I*a samma kväll. AJ kanske beställde dit någon liter eller två tidigare på kvällen... Enligt BOs far så skulle ju AJ och I*a dricka alkohol och laga mat när han prata med dem... Därför binds DB till BOs lägenhet.

Enligt byxan så ska I*as barn ha matats med "en lägre dos sprit" i vällingen hela kvällen... Kan det vara DBs hembrända som använts då?

Det bara slant ur munen, man ska ha klart för sig att ingen mamma ger alhohol.
Citera
2013-08-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81

Är du hundra på att det är så?
Citera
2013-08-03, 01:59
Medlem
Ja det var på den adressen...Och japp det var hos Dit*
Ja du jhonny Nyber* kan du kolla på fb, säger inget så har jag ingenting sagt
Citera
2013-08-03, 01:59
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81

Har för mig att jag läste ett av dina tidigare inlägg i tråden och då menade du att AJ skulle matat barnet med vällinggrogg så att det sov fram tills klockan tio på söndagen...
Citera
2013-08-03, 02:00
Medlem
ab12s avatar
Citat:

Han kan väl inte ha levererat sprit om bilen var stulen den natten? Eller tänker jag fel nu?
Citera
2013-08-03, 02:01
Medlem
Citat:

En itressant tanke. Kan det vara så att de sitter häktade för HB-körning?
Citera
2013-08-03, 02:03
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Har för mig att jag läste ett av dina tidigare inlägg i tråden och då menade du att AJ skulle matat barnet med vällinggrogg så att det sov fram tills klockan tio på söndagen...

Jag fick backning på det. Ingen mamma har alkohol i vällingen, de bestämde en användare här

/Trollet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Väldigt märkligt. Hur vet du detta?

Säker källa!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cikadan
Tycker jag RDY också gör! Är väldigt imponerad av den höga nivån på alla här. Hur hittade du RDY fyndplatsen från början? Står säkert i tråden men har missat. Utgick du ifrån närheten till bostaden eller vad?

RDY frågade ngn som visste hur grabbarna fungerar och undrade vart DB kan tänkas rasta sin hund, sen sökte han sig dit och såg då resterna efter en barbecuefest.
Citera
2013-08-03, 02:06
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Han kan väl inte ha levererat sprit om bilen var stulen den natten? Eller tänker jag fel nu?

Han har flera bilar. S40 använde han inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in