Har jag förstått detta rätt?
AJ uppger att han var hemma hos IF på lördagkvällen 29 juni och åt middag. IF:s pappa pratade med dem 23:30, allt var lugnt, uppger han. PT uppger att han hade ett bråk i telefonen med AJ efter midnatt, då AJ var hos IF. När AJ lämnade lägenheten verkade IF orolig och bekymrad, uppger han. DB gör en statusuppdatering på Facebook som om att han är på väg till sängs kl 02:12. AJ sågs utanför bostaden pratande i telefon kl 02:30.
Enligt trovärdig uppgift befann sig ett tidningsbud i trappuppgången vid 6-tiden på morgonen 30 juni utan att rapportera blod. Kl 06:30 observerades blod i trappuppgången.
Vilken sorglig jävla historia Kom AJ dit på middag med avsikt att mörda så hade han gott om tid på sig minst 4 tim. Vet man vem AJ ringde 02,30? Var det en av hans vänner DB som sedan lät den brända bilen bli "stulen" ? Många turer för en man som inte förstår meningen med det hela?
Kan inte tänka mig att han var han så dum att han gömde kroppen och eldade upp bilen i samma område? Men det Kan faktiskt tänkas med tanke på hur detta har gått till? Ett fullständigt meningslöst brott i vilket fall som helst.
Det snackas om örngott med mera har polisen kollat upp mackar som har nattöppet och som säljer presenningar högtalar kablar och svarta plastpåsar? Finns Ikea på orten dom har bra väskor att hänga på ett lik?
Vet ett par ungtuppar som kallar sig för mördare med ett
hånflin. Men dom flesta springer alltid på någon som lär dom vett och reson man mördar inte kvinnor hälften så små bara för skojs skull om dom inte byter livsstil och flyttar 120 mil vill säga..
Varför är vän nr 3 häktad? Hade dessa killar inget liv och såg dom detta bara som en
fräck grej?
Jag vet ett ganska aktuellt fall 2010 viste även vem Bo var där 2
vänner som sköt ihjäl en kille som dom inte gillade dom ville dessutom härma rättsskipare i en film. Boondock Saints. Det var otippat!
Ja fy fan den sista dåren är tydligen inte inlåst ännu