Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-02, 18:11
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Läs vidare om Japan.
Det är rätt många koreaner och kineser som bor i Japan.
Finns flertal Chinatown och så vidare.
Läs mer så märker du att det också bor en del indier i Japan.

Du anser att Sverige är för svenskar only, det skrev du själv.
Så långt tycker inte ens för helvete SvP.
Är du säker på att du inte är nazist?
Koreaner och kineser tillhör samma folk japaner, precis som tyskar eller belgare tillhör samma folk som svenskar. Om vi ska hålla oss till SvPs politik så anser man att européer som är genetiskt närstående det svenska folket kan upptas i svenskheten utan några större problem. På samma sätt kan en korean upptas i Japan då de tillhör samma genetiska arv. Det är inget konstigt.
Citera
2013-08-02, 18:14
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Koreaner och kineser tillhör samma folk japaner, precis som tyskar eller belgare tillhör samma folk som svenskar. Om vi ska hålla oss till SvPs politik så anser man att européer som är genetiskt närstående det svenska folket kan upptas i svenskheten utan några större problem. På samma sätt kan en korean upptas i Japan då de tillhör samma genetiska arv. Det är inget konstigt.
Gud du vet verkligen ingenting.
Japaner definierar sig INTE med kineser som norrmän och svenskar eller tyskar och österrikare.
För helvete, gå och lägg dig.

Istället för att kasta ut kineser ur Sverige så borde vi ta såna som dig och dom andra rasisterna (förlåt nationalisterna) i denna tråden och skicka er till Grönland.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-02 kl. 18:18.
Citera
2013-08-02, 18:18
Medlem
Citat:
Men hur hotar det Sverige och Svenskarna att det vistas 500 japaner som bor och arbetar här?
Det finns knappt något land på hela jorden som har den extrema synen på invandring som du har.

Problemet är att en syn som inte är konsekvent och ideologiskt grundad leder till eftergifter och kompromisser. 500 japaner en dag, 500 koreaner nästa, kanske några hundra gästarbetare från Kongo som jobbar billigt under en begränsad tid? Sen är det igång.

Vad som behövs för att realisera din idé är ett benhårt utformat dokument, baserat på en ideologisk grund, med kriterier på vilka som ska tas in och under vilka former, annars kan jag garantera att det långsamt men säkert går åt helvete.
Citera
2013-08-02, 18:23
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Nej men dom har invandrare.

Du skriver ju att Sverige är till för etniska svenskar, alltså är du mer extrem.

Tur nog så är du för feg för att säga vad du tycker IRL så jag är inte så värst oroad, du hade aldrig vågat säga vad du tycker till vänner och arbetskamrater ändå så.
Vad är det som är extremt med att Sverige tillhör svenskarna? SvP förespråkar vad jag förstår endast medborgarskap för svenskar.

Vad vet du om det? Alla som känner mig vet precis vad jag anser om massinvandring, mångkultur, ras, etnicitet, Andra världskriget, Förintelsen, den internationella judenheten och sakernas tillstånd överhuvudtaget. Jag döljer aldrig nånting och svarar alltid vad jag tycker när samtal och diskussion uppstår. Jag råkar vara en vuxen man som lever sitt eget liv efter egna principer. Om en eller annan arbetskamrat eller bekant skiter på sig för det så är inte det mitt problem. Den här diskussionen handlar inte heller om mig personligen men det brukar alltid bli så när argumenten i sak tar slut.
Citera
2013-08-02, 18:31
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Gud du vet verkligen ingenting.
Japaner definierar sig INTE med kineser som norrmän och svenskar eller tyskar och österrikare.
För helvete, gå och lägg dig.

Istället för att kasta ut kineser ur Sverige så borde vi ta såna som dig och dom andra rasisterna (förlåt nationalisterna) i denna tråden och skicka er till Grönland.
Det där har att göra med Japans ockupation av Kina och gammalt groll snarare än genetik. En spanjor eller fransman definierar sig heller inte med svenskar men det skulle inte vara några större problem för dem heller att upptas i svenskheten.
Citera
2013-08-02, 18:34
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Det där har att göra med Japans ockupation av Kina och gammalt groll snarare än genetik. En spanjor eller fransman definierar sig heller inte med svenskar men det skulle inte vara några större problem för dem heller att upptas i svenskheten.
Frågan är om en spanjor från södra Spanien får lov att bo i Sverige enligt SvP?
Aja, jag antar väl att det beror på hur han ser ut....ser han hyfsad nordisk ut så kan hans psyke anpassa sig.
Citera
2013-08-02, 18:37
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Aja, jag antar väl att det beror på hur han ser ut....ser han hyfsad nordisk ut så kan hans psyke anpassa sig.

Svar nej!
Citera
2013-08-02, 18:40
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Det är en kluven fråga som brukar komma upp, huruvida svartmuskiga spanjorer, greker och italienare ska kunna upptas i svenskheten. Lite konstigt att motståndare likt du själv brukar vara fixerade vid sådana petitesser, överlag så handlar det ras och inte om utseende eller fenotyp. En neger, arab eller mongolid tillhör knappast de europeiska folken.
Citera
2013-08-02, 18:42
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Det är en kluven fråga som brukar komma upp, huruvida svartmuskiga spanjorer, greker och italienare ska kunna upptas i svenskheten. Lite konstigt att motståndare likt du själv brukar vara fixerade vid sådana petitesser, överlag så handlar det ras och inte om utseende eller fenotyp. En neger, arab eller mongolid tillhör knappast de europeiska folken.
Du sa ju nyss att en spanjor kan integreras i Sverige.
Nu säger ovanstående att dom inte kan det.

Så...KAN man som spanjor bo i Sverige enligt SvP eller ej?
Vart går den nationella gränsen där det är ok/inte ok att bo i Sverige?
Konkreta svar tack.
Citera
2013-08-02, 18:44
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:

Dom är inte Germaner för guds skull!
Citera
2013-08-02, 18:47
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Du sa ju nyss att en spanjor kan integreras i Sverige.
Nu säger ovanstående att dom inte kan det.

Så...KAN man som spanjor bo i Sverige enligt SvP eller ej?
Vart går den nationella gränsen där det är ok/inte ok att bo i Sverige?
Konkreta svar tack.
Om du vore läskunnig så sa jag att det var en kluven fråga, skicka ett mejl till ledningen om du vill ha konkreta svar. Jag har ingen aning var man drar gränsen men är man riktigt svartmuskig så kanske man inte ens är en etnisk spanjor? Bara för att man har spansk medborgarskap så är man inte spanjor, men kan lika gärna ha arabiskt påbrå. I tvivelaktiga fall så kan man ta DNA-test.
Citera
2013-08-02, 18:48
Medlem
Pusts avatar
Realisten har artiklar om biologisk svenskhet, till exempel: https://www.realisten.se/2008/11/05/rasrealism-i-sveriges-television/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in