Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-02, 17:26
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Stämmet in. Vad är det undermännisk som dom drar in i det där pratiet.

Helvete vad du stavar illa ditt missfoster, mycket skolk från SFI kan jag tänka mig.

Nu är Nordisk Vision igång, hoppas på mycket folk och bra föredrag. Nån som vet om talen som kommer att hållas filmas och läggs upp för allmänheten?
Citera
2013-08-02, 17:32
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Ok, vill du ha en seriös frågeställning?

Varför ska väldigt små minoriteter som tex kineser slängas ut, inte få svenskt medborgarskap och kunna arbeta i Sverige?
Mennar du att tex kineser förstör för Sverige och springer runt och våldtar och bränner bilar?
Jag är inte medlem i SvP och vet inte exakt hur dom ser på eventuellt enskilda fall av utomeuropéer som vill uppehålla sig på svensk mark. Medborgarskap är dock uteslutet även för min del. Sverige är dom etniska svenskarnas land. Det handlar i första hand om genetik och hemvist på jorden, jag skiter i om det kommer 10 miljoner fredliga, skötsamma och högutbildade japanska genier till Sverige, jag vill inte ha dom här ändå, dom har ett eget land.
Citera
2013-08-02, 17:37
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Jag är inte medlem i SvP och vet inte exakt hur dom ser på eventuellt enskilda fall av utomeuropéer som vill uppehålla sig på svensk mark. Medborgarskap är dock uteslutet även för min del. Sverige är dom etniska svenskarnas land. Det handlar i första hand om genetik och hemvist på jorden, jag skiter i om det kommer 10 miljoner fredliga, skötsamma och högutbildade japanska genier till Sverige, jag vill inte ha dom här ändå, dom har ett eget land.

Men hur hotar det Sverige och Svenskarna att det vistas 500 japaner som bor och arbetar här?
Det finns knappt något land på hela jorden som har den extrema synen på invandring som du har.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-02 kl. 17:39.
Citera
2013-08-02, 17:48
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Men hur hotar det Sverige och Svenskarna att det vistas 500 japaner som bor och arbetar här?
Det finns knappt något land på hela jorden som har den extrema synen på invandring som du har.
Jo, exempelvis just Japan som är cirka 99 procent etniskt homogent. Det spelar dock ingen roll, jag skiter fullständigt i hur "extrem" jag är relativt nån annan. Sen hade jag inte legat sömnlös på nätterna om nån japan av nån anledning fick för sig att flytta till ett etniskt homogent svenskt Sverige.
Citera
2013-08-02, 17:50
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Stämmet in. Vad är det undermännisk som dom drar in i det där pratiet.
Nämen hörni den där Joakim Thåström, är han från Balkan? Han är ju lite mörk vet ni, och så den där i England vad heter han, Rowan Atkinson? Jo han är ju inte Engelsk utan han är från Balkan för han har inte rött hår
Citera
2013-08-02, 17:51
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Citat:

Man kan väl låta dem jobba här om det behövs arbetskraft, men varför ska man ge dem medborgarskap?
Citera
2013-08-02, 17:52
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Jo, exempelvis just Japan som är cirka 99 procent etniskt homogent. Det spelar dock ingen roll, jag skiter fullständigt i hur "extrem" jag är relativt nån annan. Sen hade jag inte legat sömnlös på nätterna om nån japan av nån anledning fick för sig att flytta till ett etniskt homogent svenskt Sverige.
Läs vidare om Japan.
Det är rätt många koreaner och kineser som bor i Japan.
Finns flertal Chinatown och så vidare.
Läs mer så märker du att det också bor en del indier i Japan.

Du anser att Sverige är för svenskar only, det skrev du själv.
Så långt tycker inte ens för helvete SvP.
Är du säker på att du inte är nazist?
Citera
2013-08-02, 17:59
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru

Svara mig på detta. Jimmie Åkesson gick med i partiet 1995, då partiet hade betydligt mer rasistiska undertoner, varför gick Åkesson med i ett rasistparti om han inte själv var rasist? Och varför skulle han inte längre vara rasist?

1. SD var inget rasistparti 1995.

2. Jimmie Åkesson gick med i SD därför att partiet var motståndare till svenskt medlemskap i EU, en mycket viktig fråga för Jimmie då, precis som det är nu.
Citera
2013-08-02, 18:02
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Läs vidare om Japan.

Men fortfarande så bor 98,5% japaner i Japan.
Citera
2013-08-02, 18:03
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Men fortfarande så bor 98,5% japaner i Japan.
So?
Han skrev klart och tydligt att Sverige är för etniska svenskar.
Det tolkar jag som att är man inte etnisk svensk så kan man inte få svenskt medborgarskap.
Och så långt tar inte ens SvP det
Citera
2013-08-02, 18:03
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Läs vidare om Japan.

Senast jag läste om Japan så hade dom inga större minoriteter att tala om.

Ja, jag är rasistnazistfascistististist och har startat en ny ideologi i Sverige som heter svenskismismen. Vi dödar alla jävla norrmän och holländare som springer runt här med sina mörka undermänniskohårfärger. Sieg Ism!
Citera
2013-08-02, 18:06
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Senast jag läste om Japan så hade dom inga större minoriteter att tala om.

Ja, jag är rasistnazistfascistististist och har startat en ny ideologi i Sverige som heter svenskismismen. Vi dödar alla jävla norrmän och holländare som springer runt här med sina mörka undermänniskohårfärger. Sieg Ism!
Nej men dom har invandrare.

Du skriver ju att Sverige är till för etniska svenskar, alltså är du mer extrem.

Tur nog så är du för feg för att säga vad du tycker IRL så jag är inte så värst oroad, du hade aldrig vågat säga vad du tycker till vänner och arbetskamrater ändå så.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-02 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in