Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Det där är nog den sämsta jävla smutskastar-artikel jag någonsin skådat.

Och så undrar vissa individer varför folk inte tar antinationell.nu på allvar...
Om man bortser från den initiala sammanfattningen över tidigare konstigheter (som det går att tycka olika saker om), så är det ju inte direkt smutskastning - det är ju fakta: En person som donerade 100 000 kr till SvP kallar sig anti-nazist. Det står ju här:
https://www.svenskarnasparti.se/bidrag-till-valfonden-2014/
Det är ju SvP som påstår det, inte Nationell.nu.
Om det är någon sorts skämt så är det ju i så fall ett extremt dåligt, onödigt och förvirrande skämt. Varför inte bara be donatorn välja ett annat, mer seriöst namn till den där listan? Det hade ju "kanske" varit vettigt om ni nu verkligen vill att nationalsocialister ska rösta på partiet och stödja partiet på olika sätt. För helt oavsett att nationalsocialister inte kallar sig "nazister" själva så är det ju ett faktum att våra fiender kallar oss det och sig själva för "antinazister", "antifascister", "antirasister" osv. Att skämta om att man tar emot pengar från rena fiender är inte roligt, så jag tror fan inte att det är ett skämt. Snarare är det väl någon strasserist som donerat pengarna och propsat på att få använda den där pseudonymen och SvP har gått med på det och förtjänar
viss kritik för det även om det inte är världens undergång eller ett slutligt bevis för att partiet blivit köpt.