2013-08-01, 17:09
Medlem
lugna ner digs avatar
Sket totalt i BD-ölen. Fick nästan allt jag ville ha men eftersom jag var lite sen så missade jag hoptimum. Lika bra kanske eftersom jag har en massa DIPA hemma jag måste dricka upp innan de blir allt för trötta. Men lite trist ändå.
Citera
2013-08-01, 18:33
Medlem
zepofans avatar
Glömde ju bort det jävla släppet och missade Hoptimum och Stone. Fick mina tio Old Stock, så lite glad är jag ändå. Tog en Jackhammer, ett par Lagunitas och ett par coffe porter också.
Citera
2013-08-01, 22:56
Medlem
MonsterMagnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Glömde ju bort det jävla släppet och missade Hoptimum och Stone. Fick mina tio Old Stock, så lite glad är jag ändå. Tog en Jackhammer, ett par Lagunitas och ett par coffe porter också.

Hurdan var coffe portern?
Citera
2013-08-01, 23:04
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterMagnus
Lugn! Jag har beställt på nätet. Får ge mig till tåls minst fyra arbetsdagar innan de anländer. Under tiden ska jag dricka Guinness i Dublin.
Citera
2013-08-01, 23:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
. Under tiden ska jag dricka Guinness i Dublin.

Vissa har det bra...

Lyckades missa det här släppet, mitt i sommaren...någon som har några tips på öl som kan tänkas finna kvar i butikerna?
Citera
2013-08-01, 23:35
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vissa har det bra...

Lyckades missa det här släppet, mitt i sommaren...någon som har några tips på öl som kan tänkas finna kvar i butikerna?
tja. bara surfa in på SB's hemsida och kolla själv, vissa finns ju kvar i depån så det är ju bara att beställa där.
det var mycket bra ur många olika stilar, så ta det du kommer över som finns kvar.
Citera
2013-08-02, 05:36
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterMagnus

Inget att hurra över, känns tyvärr som en stil som inte är något vidare. Säljer tillbaka min idag för att istället köpa en Peak Organic, kan vara det riktiga fyndet på detta släpp! Även Rodenbach var fantastisk

Varken Hoptimum eller Lagunitas imponerade heller dock, Hoptimum kändes bara sur och besk och Lagunitan både doftade och smakade sushi (!) samt soya. Vette fan vad som var fel med den
Senast redigerad av KickAss-1337 2013-08-02 kl. 05:39.
Citera
2013-08-02, 14:00
Medlem
Ful Fisks avatar
Drack en Caractère Rouge igår och konstaterade att den tyvärr inte alls var lika bra som de två tidigare batcherna. Det var mer vinäger och mindre frukt. Jag tänkte att det kunde vara intressant att veta för den som tänkte köpa skitmånga.
Citera
2013-08-02, 14:16
Medlem
Chanandler Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Inget att hurra över, känns tyvärr som en stil som inte är något vidare. Säljer tillbaka min idag för att istället köpa en Peak Organic, kan vara det riktiga fyndet på detta släpp! Även Rodenbach var fantastisk

Varken Hoptimum eller Lagunitas imponerade heller dock, Hoptimum kändes bara sur och besk och Lagunitan både doftade och smakade sushi (!) samt soya. Vette fan vad som var fel med den

Min Hoptimum var också trött som fan. Riktigt tråkig.
Citera
2013-08-02, 16:02
Medlem
snorvalpiss avatar
Vad tycker folket i denna tråd om Zywiec? Själv var jag i Polen förra året och blev helt förtjust i denna dryck. Både lagern och portern. Har nu sett att på mitt systembolag så säljer dom visst Zywiec. Mitt liv är komplett.

Zywiec
Citera
2013-08-02, 17:23
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorvalpis
Vad tycker folket i denna tråd om Zywiec? Själv var jag i Polen förra året och blev helt förtjust i denna dryck. Både lagern och portern. Har nu sett att på mitt systembolag så säljer dom visst Zywiec. Mitt liv är komplett.

Zywiec

Det är väl en helt ok ljus lager. Inget speciellt för sin genre. Om du pratar om något annat än lagern så har jag inte smakat det.
Citera
2013-08-02, 19:00
Medlem
Poke53281s avatar
Fort George Öl!

http://www.fortgeorgebrewery.com/

Yummmmmmmm! MUUUMS!
Bara synd Systemet inte vill importera dom (dom har försökt har jag fått veta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in