Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Visst är mitten sjukt starkt defensivt, men det skulle man liksom varit utan Paulinho också. Att då inte plocka in annan spelartyp är idiotiskt.
Jag ska villigt medge att jag inte sett Paulinho spela så många gånger och kan därmed mest uttala mig utifrån det jag läst och hört, men den spelartyp som han flitigast jämförs med är ju Frank Lampard. Då kan han väl knappast vara en fullt så defensiv spelare som du föreslår?
Jag kan hålla med dig om att Spurs saknar en riktigt fin passningsfot på mittfältet sedan Modric lämnade, men jag tror att de styrkor som Sandro, Paulinho och Dembélé har kan kompensera det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barcelona_83
Vilka spelare kommer Spurs köpa nu om de säljer Bale för €120 miljoner? Det är ju jävligt mycket pengar och de kan i princip ersätta Bale med vem som helst, eller kommer de hålla i pengarna? För såvitt jag vet finns det ingen i laget som kan spela på vänsterkanten och bära laget som Bale gjorde senaste säsongen.
Där har du rätt, samtidigt så är det nog inte så många lag som har en sådan spelare att plocka fram bara sådär

En spelare som vore spännande som ersättare och som det ryktats lite smått om är Erik Lamela från Roma.