2013-07-30, 23:58
Medlem
min är 19x13.5-14 (14-15 i roten) och tycker inte den känns så värst smal eller ser så värst mycket smalare ut än Brads
Senast redigerad av supbrah 2013-07-31 kl. 00:12.
Citera
2013-07-31, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relegerad
Men ändå sann...

du menar säkert 5cm i bredd och ligger väl därför på 15+ omkrets som alla andra män i sverige verkar göra
Citera
2013-07-31, 18:52
Medlem
Hamnskiftares avatar
Ålder: Närmare 25 än 20.
Oskuld.

Längd: Drygt 13 cm.
Omkrets: Ca 11.5 cm på mitten.
Dessutom ganska böjd uppåt.

Jag har förstått att sannolikheten en svensk kvinna skulle finna detta acceptabelt är nära obefintlig.

Tänkte bara att innan jag lägger alla planer på flickvän och dyligt i papperskorgen så skulle det vara intressant att veta varför man är defekt. Tydligen påverkar testosteronhalten under uppväxten storleken. Jag tycker inte direkt jag har några andra symptom på att jag skulle fått alldeles för lite av detta hormon, men jag vet inte. Skulle en mätning i nuvarande ålder vara relevant för att förstå om det beror på det? Vad kan det mer bero på?
Citera
2013-07-31, 20:59
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnskiftare
Oskuld.

Jag har förstått att sannolikheten en svensk kvinna skulle finna detta acceptabelt är nära obefintlig.

Tänkte bara att innan jag lägger alla planer på flickvän och dyligt i papperskorgen så skulle det vara intressant att veta varför man är defekt. Tydligen påverkar testosteronhalten under uppväxten storleken. Jag tycker inte direkt jag har några andra symptom på att jag skulle fått alldeles för lite av detta hormon, men jag vet inte. Skulle en mätning i nuvarande ålder vara relevant för att förstå om det beror på det? Vad kan det mer bero på?

Ja, du ligger ganska lågt på kukstorlekslistan.
Men det finns väll något i ditt liv som du kan imponera med?
Själv så är jag extremt dålig på bollsporter, så därför bryr jag mig inte ett skit om bollsporter, man ska fokusera på det man är bra på.
Citera
2013-07-31, 21:04
Bannlyst
Citat:
Oskuld.

Njaa längden är väl precis inom normalgränsen medans grovleken var ju under all medel. Drygt 13cm har jag slak och 16cm grov. Man kan ju tycka att i och med dina 13cm längd så borde grovleken vara betydligt större än 11.5cm. Just i detta fall kan Testo påverka. Hur är din längdtillväxt och kropp? Är du fet?
Citera
2013-07-31, 22:51
Medlem
Citat:

Undrar samma sak. Jag är 21 och ännu i puberteten (är _SENT_ utvecklad) och man har ju hört att testosteron som ges till killar med testosteronbrist som fortfarande är i puberteten kan få deras kukar att växa rätt mycket. Normalt är man ju inte i puberteten vid 21 men jag är rätt säker att jag är det, finns ingen chans i helvete att jag kommer se såhär ung ut som vuxen. Borde jag kolla upp mig? Har inga symptom som trötthet, låg sexlust osv. Dock är jag jävligt sen i puberteten och har en riktigt smal penis (15x11cm). Är du sent utvecklad i övrigt?

Testosteronet tror jag också påverkar omkretsen mera än längden, vilket verkar logiskt eftersom vi båda är rätt medel i längd men har väldigt liten omkrets. Vet dock inte om jag orkar kolla upp mig, eftersom jag ännu är i puberteten sitter jag väl och hoppas på nån sorts growth spurt för omkretsen. Hoppas dock den kommer snart, hade varit nice att testa knulla nångång utan att behöva oroa sig över självmord för att liten-kuk ryktet börjar sprida sig.
Citera
2013-08-01, 01:32
Medlem
Hamnskiftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Njaa längden är väl precis inom normalgränsen medans grovleken var ju under all medel. Drygt 13cm har jag slak och 16cm grov. Man kan ju tycka att i och med dina 13cm längd så borde grovleken vara betydligt större än 11.5cm. Just i detta fall kan Testo påverka. Hur är din längdtillväxt och kropp? Är du fet?
Jag är 180+ cm. Inte fet. Tycker jag ser ganska normal ut för övrigt. Skostorlek 44.
Citera
2013-08-01, 01:34
Medlem
Hamnskiftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Är du sent utvecklad i övrigt?
Jag är garanterat färdigutvecklad.

Men det är väl bara att eliminera kvinnor ur ekvationen. Hitta något annat att fördriva tiden med till man dör.
Senast redigerad av Hamnskiftare 2013-08-01 kl. 01:37.
Citera
2013-08-01, 09:27
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
fotstorlek funkar ofta t.e.x. purrsorfarn har gigantiska fötter. Jag har storlek 46 och 17 cm omkrets så det kanske stämmer? vi får höra med bradS

Jag har också storlek 46 i skor
Citera
2013-08-01, 09:36
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relegerad
Men ändå sann...

Mitt pekfinger är 6,5cm i omkrets. Om du påstår att du har en kuk som är 5 cm i *omkrets* så vill vi ha bildbevis på det!
Citera
2013-08-01, 22:39
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Jag har 21x15cm

47-48 i skor och är 194cm lång och hyfsat muskulös/bredaxlad på 102kg.
Så kanske det finns ett samband, jag vet inte.

Men jonah falcon som påstår sig ha 34cm, han är under 180cm och har små fötter och händer.
Citera
2013-08-01, 23:47
Bannlyst
Citat:
Jag är 180+ cm. Inte fet. Tycker jag ser ganska normal ut för övrigt. Skostorlek 44.

Okej, är själv 180cm med Skostorlek 46. Tror det har mest med gener att göra. Fördelen med smal kuk är att man får på kådisar utan problem desto svårare med fet balle om man inte vill strypa den =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in