Citat:
Ursprungligen postat av
Hamnskiftare
Tänkte bara att innan jag lägger alla planer på flickvän och dyligt i papperskorgen så skulle det vara intressant att veta varför man är defekt. Tydligen påverkar testosteronhalten under uppväxten storleken. Jag tycker inte direkt jag har några andra symptom på att jag skulle fått alldeles för lite av detta hormon, men jag vet inte. Skulle en mätning i nuvarande ålder vara relevant för att förstå om det beror på det? Vad kan det mer bero på?
Undrar samma sak. Jag är 21 och ännu i puberteten (är _SENT_ utvecklad) och man har ju hört att testosteron som ges till killar med testosteronbrist som fortfarande är i puberteten kan få deras kukar att växa rätt mycket. Normalt är man ju inte i puberteten vid 21 men jag är rätt säker att jag är det, finns ingen chans i helvete att jag kommer se såhär ung ut som vuxen. Borde jag kolla upp mig? Har inga symptom som trötthet, låg sexlust osv. Dock är jag jävligt sen i puberteten och har en riktigt smal penis (15x11cm). Är du sent utvecklad i övrigt?
Testosteronet tror jag också påverkar omkretsen mera än längden, vilket verkar logiskt eftersom vi båda är rätt medel i längd men har väldigt liten omkrets. Vet dock inte om jag orkar kolla upp mig, eftersom jag ännu är i puberteten sitter jag väl och hoppas på nån sorts growth spurt för omkretsen. Hoppas dock den kommer snart, hade varit nice att testa knulla nångång utan att behöva oroa sig över självmord för att liten-kuk ryktet börjar sprida sig.