2012-07-13, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blabla12345
När man mäter kuken från yttersta toppen på ollonet ska man gå hela väggen tills botten-- alltså tills man når platt hud? eller ska man stanna 1 cm innan man når botten?
Är man fet så då man trycka undan fettet. Man mäter från benet.
Citera
2012-07-14, 02:08
Medlem
TorskForevers avatar
Om jag riktigt kåtar upp mig går 19 cm att uppnå och jag vill helt ärligt inte uppnå större längd pga av bottningsproblematik. Analt är jag inte intresserad av, då ska det vara med tungan isf. Tror det upplevs som stort när det närmar sig 20. Är man lite kreativ vid användningen tror jag 19 är perfekt.

Vet inte men, storkukade i p-filmer snittar faktiskt inte mycket mer än 19-21. Över det är "monster size" och det är ju helt enkelt inte speciellt vanligt. Inte extremt lätt att hitta sådana filmer.

Själv stör jag mig tvärtom på att det ofta är för små i p-filmer, man kan ju inte identifiera sig, ser mesigt ut.
Citera
2012-07-14, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabla12345
Nej. Jag skrev att markant omkrets föredras så länge det inte handlar om en kort penis.

Jag står för min föregående formulering som fullt begriplig och passande för ändamålet i denna tråd.

Slutsatsen är följaktligen att män på den övre skalan penislängd inte har någon fördel sett till kvinnans njutning-"all else equal"

Förlåt oss, men vi, medlemar av 10inchesklubben, kan inte förstå alla dessa problem ni pratar om.
Citera
2012-07-14, 14:12
Medlem
spraycanss avatar
Jag har 16/17 cm längd och 15 i omkrets.. De är väl helt lagom? Jag tycker bara den ser så liten ut när jag kollar i spegeln typ men det kanske bara är ren inbillning? Tycker inte den är speciellt tjock, skulle lätt vilja ha typ 20 i omkrets
Citera
2012-07-14, 14:24
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spraycans
Jag har 16/17 cm längd och 15 i omkrets.. De är väl helt lagom? Jag tycker bara den ser så liten ut när jag kollar i spegeln typ men det kanske bara är ren inbillning? Tycker inte den är speciellt tjock, skulle lätt vilja ha typ 20 i omkrets

20cm i omkrets är väl som en läskburk? Tror inte att det finns någon med den omkretsen överhuvudtaget. Och om nu någon har det så tvivlar jag på att han kan få fullt stånd.
Citera
2012-07-14, 15:04
Medlem
Fascination.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
20cm i omkrets är väl som en läskburk? Tror inte att det finns någon med den omkretsen överhuvudtaget. Och om nu någon har det så tvivlar jag på att han kan få fullt stånd.

Har man en dase med 20cm i omkrets, så är den ca. 6,35cm i diameter, vilket är ganska mycket...
Citera
2012-07-14, 15:43
Medlem
spraycanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust

Aha okej, när jag drog ett snöre runt min penis och sen väcklade ut snöret så va snöret 15 cm från där jag höll fingret!
Citera
2012-07-14, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spraycans
Aha okej, när jag drog ett snöre runt min penis och sen väcklade ut snöret så va snöret 15 cm från där jag höll fingret!
Hoppas du är medveten om att du ska mäta på mitten av kuken. Det här är allvarliga grejer, det måste göras på rätt sätt.
Citera
2012-07-14, 17:05
Medlem
spraycanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde933
Hoppas du är medveten om att du ska mäta på mitten av kuken. Det här är allvarliga grejer, det måste göras på rätt sätt.

Jag gjorde mitten av kuken, men hade inget måttband så jag tog ett snöre, och vadå att detta är allvarligt? Haha! Berätta hur du menar!
Citera
2012-07-14, 23:49
Medlem
Displaceds avatar
Varför har 'grov' blivit en synonym för omkrets?

Låter efterblivet.
Citera
2012-07-15, 09:48
Medlem
Bimboankans avatar
hmm heltärligt så funderar man på att göra en operation förlängning/tjockare. då jag jag fick sjukdomar när man var mindre så man stannade i växten av all medicin man fick.. undrar lite över hur mkt det kostar och vart man ska vända sig. tackar på förhand Yahoo.
Citera
2012-07-15, 18:11
Medlem
Måste bara fråga, vart drar ni gränsen på normalt liten och så att et nästan är hemskt? helt säker på att jag är under medel men inte säker på om den bara är liten eller extremt liten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in