2013-07-30, 10:25
Medlem
Ni som upplever er kuk som liten men mäter och blir förvånade över hur "stor" den är. detta beror på synvillor. Jag tycker själv inte min kuk ser så stor ut jag vet att den är över medel, den är ganska stor även i oerigerat tillstånd och växer inte så mycket när den blir hård, men om nån håller i kuken eller man ser sin egen kuk på bild eller film så ser den mycket större ut.
Citera
2013-07-30, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Ni som upplever er kuk som liten men mäter och blir förvånade över hur "stor" den är. detta beror på synvillor. Jag tycker själv inte min kuk ser så stor ut jag vet att den är över medel, den är ganska stor även i oerigerat tillstånd och växer inte så mycket när den blir hård, men om nån håller i kuken eller man ser sin egen kuk på bild eller film så ser den mycket större ut.

Haha du min vän har i mitt tycke en gigantisk kuk! End of fucking story!

Medelkuken som jag har 15 x 13 - 14 omkrets duger helt enkelt inte. Du är medel för tjejer men relativt andra killar är du gigant.
Senast redigerad av landt81 2013-07-30 kl. 10:39.
Citera
2013-07-30, 10:40
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Bild?

18 är fett grovt!

http://imgur.com/ci230vM

Det är dock utan måttband, men du får väl tro på mig, eller inte. Jag är inte här för att skryta (jag tycker inte ens jag har speciellt stor kuk) utan för att slå hål på myten att tjejer inte kan "ta emot" en kille med en kuk på över medel.
Citera
2013-07-30, 10:40
Medlem
Citat:
Haha du min vän har i mitt tycke en gigantisk kuk! End of fucking story!

Stor JA gigantiskt NEJ.

Men tack.

Jag vet ju att jag har en stor det jag påpekade är att för den kuken sitter på känns den mindre än den är.
Citera
2013-07-30, 10:43
Medlem
BradSs avatar
Citat:

Jag är tvärtom - min kuk ser väldigt liten ut i slakt tillstånd. Slak är den 11x11 och hård är den 19x18 så jag är nog en "grower, not a shower"
Citera
2013-07-30, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
http://imgur.com/ci230vM

Det är dock utan måttband, men du får väl tro på mig, eller inte. Jag är inte här för att skryta (jag tycker inte ens jag har speciellt stor kuk) utan för att slå hål på myten att tjejer inte kan "ta emot" en kille med en kuk på över medel.

Okej den var fet. Låter bögigt att säga det men jag skulle vilja se vanliga kukar för att få en mer korrekt uppfattning.

T ex säger RFSU att 4 % ligger under 9 cm... Att då mäta upp en 23 x 18 cm kuk gör att man verkligen blir nyfiken på vad fan det beror på. Kroppslängd, vikt etc spelar ingen roll.
Citera
2013-07-30, 10:49
Medlem
Citat:
Jag är tvärtom - min kuk ser väldigt liten ut i slakt tillstånd. Slak är den 11x11 och hård är den 19x18 så jag är nog en "grower, not a shower"

Blir ju en större överaskning då.

Hur är det med dig och myten om hårdhet?

Jag har inte mycket att jämnföra med men min kuk blir riktigt hård går inte att "böja"

Sen kan jag komma flera ggr på raken utan att slakna....(något många kopplar till ungdom, tyvärr är jag inte det längre) vilket blir trollvarning på direkt......får lägga upp en film nån gång....
Citera
2013-07-30, 16:50
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Okej den var fet. Låter bögigt att säga det men jag skulle vilja se vanliga kukar för att få en mer korrekt uppfattning.

T ex säger RFSU att 4 % ligger under 9 cm... Att då mäta upp en 23 x 18 cm kuk gör att man verkligen blir nyfiken på vad fan det beror på. Kroppslängd, vikt etc spelar ingen roll.

Jag 'r 193cm lång och bredaxlad. Om det har något med storleken att göra vet jag inte...
Citera
2013-07-30, 16:53
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Hur är det med dig och myten om hårdhet?

Jag har inte mycket att jämnföra med men min kuk blir riktigt hård går inte att "böja"

Sen kan jag komma flera ggr på raken utan att slakna....(något många kopplar till ungdom, tyvärr är jag inte det längre) vilket blir trollvarning på direkt......får lägga upp en film nån gång....

Jag blir stenhård, riktigt riktigt hård. Jag kan dock inte komma flera gånger på raken, men det är väl knappast något som har med storleken att göra? Jag kan fortsätta vara hård en bra stund efter att jag kommit, men efter en stund ger det med sig och jag slaknar, och jag kan inte komma en gång till utan att fått lite andningspaus och fått börja om
Citera
2013-07-30, 17:21
Bannlyst
Citat:
Jag 'r 193cm lång och bredaxlad. Om det har något med storleken att göra vet jag inte...

Både och, finns dock inget som säger att större kroppslängd innebär större kuk.
Citera
2013-07-30, 22:24
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Citat:
Både och, finns dock inget som säger att större kroppslängd innebär större kuk.
fotstorlek funkar ofta t.e.x. purrsorfarn har gigantiska fötter. Jag har storlek 46 och 17 cm omkrets så det kanske stämmer? vi får höra med bradS
Citera
2013-07-30, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
fotstorlek funkar ofta t.e.x. purrsorfarn har gigantiska fötter. Jag har storlek 46 och 17 cm omkrets så det kanske stämmer? vi får höra med bradS

Gigantiska......nja...stora ja...47-48....inget är självklart tror jag men det är nog vanligare med större kukar på de med stora händer och fötter... (kom ihåg jag sa VANLIGARE)

Dock verkar ju drn där vika fingrarna jag skrev om för ett tag sen stämma tycker alla sim läser skall prova och posta resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in