Tjo! Har inte läst igenom varje sida men undrar om det finns nån flashback kanal ingame eller eventuellt en steamgrupp för pubstacks? Har tröttnat på ryssar som trollar runt och inte vill vinna!
Eller släng iväg ett pm ifall du/ni är sugen på att lira, ser helst att du har ungefär samma winrate/antal games spelade dock
Det finns en flashback dota 2 kanal! fb.dota2 heter den. Den är dock ganska inaktiv. Vet inte om det finns någon Flashback guild ännu men någon skulle ju kunna ta initiativet och starta en sådan. Man behöver ju inte outa sig för det.
Ja ett lag skulle vara roligt, har mest spelat public games, men känns som att det bara kan ta en så långt, så skulle vara interesserad av ett flashback lag om det fanns
Har inte ångrat en sekund att jag gick över från HoN till DotA 2. Så mycket bättre och mognare community. 99% av gångerna pausar man och väntar iaf 4-5 min om någon dc'ar, nästan ingen hets eller gnäll. Även kul att följa proffsscenen och betta items som man farmat ihop.
Senast redigerad av BirkaBagaren 2013-07-31 kl. 14:17.
Har inte ångrat en sekund att jag gick över från HoN till DotA 2. Så mycket bättre och mognare community. 99% av gångerna pausar man och väntar iaf 4-5 min om någon dc'ar, nästan ingen hets eller gnäll. Även kul att följa proffsscenen och betta items som man farmat ihop.
Jag håller med helt och hållet.
Lite synd bara att mina vänner fortfarande föredrar hon
Lättare? "ok". Antar att du inte ens nådde summonerlvl 30 i lol? Spela i plat division och säg att det är lättare än dota2. Du får nog inte ens en vinst om du nöter i en månad.
Nu går vi dock offtopic, men ja okej jag förstod inte skämtet. Shame on me.
Stick härifrån för i helvete, diskutera inte om lol är svårare i en dota tråd. bara för att vara lika jävlig så är man helt dum i huvudet och blind om man tycker att lol är svårare än dota.