2013-07-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Tjena gubbar,

Avslutade min första kur för någon månad sen och tänkte hoppa på en ny om 1-2 månader förhoppningsvis. Den bestod av testo e e4d + 30-40/50 dbol. Gick fint, håller på att deffa nu fram tills kurstart för att satsa på j#vligt mycket massa som ska byggas.

Funderar på att köra i minst 3mån, men dosen samt prepp är det jag är lite osäker på. Funderar på testo e 500mg e4d-e5d? Förstår att resultatet är till stor del baserad på dosen, men vill givetvis få ut så mycket som möjligt. Orala är jag inte så sugen på då det sabbade en j#vla mycket sist, och det var vad mina tester samt läkare påpekade. Tren vill jag nog skippa då jag inte kommit till den nivån och jag skyndar inte. Men tanke på detta, ska jag nöja mig med en testo e kur på 700 eller 850mg/v dos? Man är ju så sugen på något annat...

Nå, vad sägs?

Mvh

Snarare kosten osv.
Citera
2013-07-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy-fruit
Tjenare, jag har inte riktigt fattat detta med oljorna. Hur många sådana här skulle jag behöva köpa om jag ska sätta 500 mg/e5d i 12 veckor.

Primabolan Depot 100mg/ml 10stx1ml 1500kr

Snälla, inge tjaffs om att jag är för okunnig för att ta steroider, inte tänkt gjort det på några iaf så. Ser detta som det bästa sättet att lära mig hur det funkar. Och när jag får reda på det här så kommer jag nog kunna räkna ut själv detta själv sedan.

12 veckor = 84 dagar. E5D så blir det 16,8 stick, så säg 18 för att få det jämnt. 500 mg per stick = 5 ml då det är 100 mg/ml. Totalt behöver du 90 ml, alltså 9 stycken 10*1 ml

Högstadiematte?
Citera
2013-07-30, 19:11
Medlem
TheOtherss avatar
Hej! En lite snabb fråga. Jag har legat på Testo-P 10v, gick över till Testo-E för 2 veckor sedan (Har stuckit 2 ggr) men måste nu hoppa av nu jag får sånna sjuka injectsmärtor. Tycker ni jag ska vänta 2 veckor ändå med att dra igång PCT fastän jag bara kört 2 stick med Testo-E?
Citera
2013-07-30, 19:43
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
Låg på testo E i tre månader. Kört 5000iu HCG efter kur nu. Jag har 5000iu till, ska jag bruka den också för att snabbare få igång min egenproduktion eller är 10000iu efter en ganska kort kur slöseri?
Finns det nackdelar med att bruka 10000iu istället för 5000?
Obs: Blev väldigt nedstängd under kuren

MVH

Du skulle börjat med HCG'n under testokuren för snabbast återhämtning då HCG stänger ner ditt LH.
Men om du nu blev "väldigt nedstängd" så ska du självklart köra HCG i alla fall för att kicka igång bollarna åtminstone.

Några nackdelar med att ta för mycket HCG är risken för gyno och att det kan ta lite längre tid tills man är fullt återhämtad.

Läs på lite angående doseringar om vad som känns bäst för dig och hoppas på att du blir helt återhämtad igen.

Lycka till
Citera
2013-07-30, 23:12
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Snarare kosten osv.

Spela inte smart din pajas, du vet mycket väl vad jag menar.
Citera
2013-07-31, 01:34
Medlem
Citat:
Spela inte smart din pajas, du vet mycket väl vad jag menar.

Lugn med temperamentet.
Citera
2013-07-31, 01:55
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Lugn med temperamentet.

Har du ingenting vettigt att skriva så kan du skita i att spela lärd. Min fråga är handlar inte om kosten utan om dosen..
Citera
2013-07-31, 02:03
Medlem
Citat:
Har du ingenting vettigt att skriva så kan du skita i att spela lärd. Min fråga är handlar inte om kosten utan om dosen..

Va inte på nåt sätt meningen att vara otrevlig gubben!

Men du svarar ju lite dej själv? Kör på 500mg e4d eller något, ju högre dos ju mer resultat som du säger. Upp på grammet om du vill ha ut ännu mer. Annars är ju deca populärt?
Citera
2013-07-31, 02:18
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Va inte på nåt sätt meningen att vara otrevlig gubben!

Men du svarar ju lite dej själv? Kör på 500mg e4d eller något, ju högre dos ju mer resultat som du säger. Upp på grammet om du vill ha ut ännu mer. Annars är ju deca populärt?

Jo jag förstår att dosen kan påverka en del, men även då påverkas ju den inre hälsan också. Min föregående kur var passande för den inre hälsan. Jag prioriterar hälsan i alla tider, så om jag nu velat ha grymma resultat så hade jag som du skrivit hoppat på grammet+ men baserat på mina kurer så kanske det inte är så optimalt för hälsan.

Jo visst är deca populärt men vill som sagt inte stänga ner mig för mycket, och folk i min omkrets har just upplevt det där, så jag skippar nog den delen. Iom att den med testo inte ska stänga ner en så mycket så vet jag inte riktigt om den är så "värd" att ta?

J#vligt trött, kan vara orsaken till mitt menstemperament
Citera
2013-07-31, 04:18
Bannlyst
Fråga om verktyg:

Hur står lagen och tullen mot att man köper verktyg? Det säljs ju både nålar och pumpar fint på Ebay.
Om man beställer från te.x. ett EU-land som England och ber dom skicka som gåva, och det fastnar i tullen, vad händer då?

MVH
Citera
2013-07-31, 04:27
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Fråga om verktyg:

Hur står lagen och tullen mot att man köper verktyg? Det säljs ju både nålar och pumpar fint på Ebay.
Om man beställer från te.x. ett EU-land som England och ber dom skicka som gåva, och det fastnar i tullen, vad händer då?

MVH
https://www.flashback.org/t2007828p2
Citera
2013-07-31, 07:35
Bannlyst
Är dbol eller anavar styggast mot blodfetterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in