2013-08-29, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynx
Det jag undrar är att i mitt fal, 85kg ca 10% fett more or less, Säg att man kurar tills man når 95kg, kanske tar 2år? Om man då är känner sig nöjd och lägger av med steroiderna men äter och tränar lika dant kommer man ändå tappa det mesta i slutändan?
Med tanka på att testonivåerna aldrig kommer vara lika bra som innan. Jag är 28 år så testotoppen är ju borta sen några år..

Jag hittar inga bra svar på denna fråga, har en injectkur i bagaget men måste överväga noga om det är värt det i slut ändan? Tränar hellre rent i 5år till bara man får behålla muskelmassan

Jag lyckades behålla det mesta av min efter fyra år on.
Men å andra sidan skötte jag verkligen kosten notoriskt och såg till att jag inte tappade en enda viktplatta på gym. Jag tror att många andra faktorer spelar in i detta också. Bara gör ditt bästa, använd pct prepp och var positiv så går det säkert bra.
Citera
2013-08-29, 12:13
Medlem
Winstrol Nordic pharma 25mg, ska köra 50/50. Fått många olika svar på vad som är bäst, dela upp dom eller ta dom samtidigt? Vad anser ni och varför?
Citera
2013-08-29, 13:18
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag lyckades behålla det mesta av min efter fyra år on.
Men å andra sidan skötte jag verkligen kosten notoriskt och såg till att jag inte tappade en enda viktplatta på gym. Jag tror att många andra faktorer spelar in i detta också. Bara gör ditt bästa, använd pct prepp och var positiv så går det säkert bra.

Tror många får panik när de tappar trycket och börjar slarva med det. Sett det många gånger, helt plötsligt är det inte lika roligt att träna när man inte ökar hela tiden. Är man mentalt föreberedd på att det handlar om att behålla och inte öka, beredd att sköta kost, sömn och ger fan i att punda iväg. Med en ordentlig PCT så tycks många bli förvånade över hur enkelt det går.

Självklart har man sina räddsler med att gå av. Men hör många beskriva det som att man kan inte ha varit med om mycket i sitt liv. Om man går känslomässigt under av att gå av steroiderna. Livet är inte alltid medvind that's it..

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-29 kl. 13:28.
Citera
2013-08-29, 13:25
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Det jag undrar är att i mitt fal, 85kg ca 10% fett more or less, Säg att man kurar tills man når 95kg, kanske tar 2år? Om man då är känner sig nöjd och lägger av med steroiderna men äter och tränar lika dant kommer man ändå tappa det mesta i slutändan?
Med tanka på att testonivåerna aldrig kommer vara lika bra som innan. Jag är 28 år så testotoppen är ju borta sen några år..

Jag hittar inga bra svar på denna fråga, har en injectkur i bagaget men måste överväga noga om det är värt det i slut ändan? Tränar hellre rent i 5år till bara man får behålla muskelmassan

Det är ju riktiga muskler du lägger på dig av steroider också. Ditt mål med att gå av är att inte vara avstängd länge nog, för att du inte ska gå med låga testosteron värden för länge, därmed inte orka upprätthålla vad du byggt upp med din träning. Sen att vattnet droppar av om man nu har mycket av det är ju logiskt, men det är en bi effekt med att vara vattnig enligt mig mer än något positivt.

Man får helt enkelt planera sin avgång noga. Starta det du behöver ha igång i din kropp för att göra muskler så fort det går. Vid lång kur exempelvis använda HCG 500iu eoD till exempel kuren ut för att snabba på återhämtningen av ditt LH, starta PCT med Clomid / nolvadex eller bara Clomid så logiskt och strategiskt som det går efter din aas kur. Sen kör det tills du är redo att hoppa av dem.. 5 veckor eller vad det är.. Sen borde du kunna ha kvar dina muskler om du fortsätter äta,sova och träna rätt..

Finns även peptider som hjälper dig under denna processen som till och med beskrivs leda till ökningar.. Trotts allt.. Därför de på ett eller annat sätt hjälper dig vara mindre Kata bol. Sen exempelvis hjälper dig hålla hungern vid liv enklare osv. Sova bättre. Med det återhämta dig lättare.

Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-29 kl. 13:35.
Citera
2013-08-29, 14:32
Medlem
Jag får tacka för riktigt bra svar!
man vill ju inte bränna iväg en jävla massa pengar och förstöra kroppen om man ändå inte får behålla massan i slutändan.

Sen är det väl så att om man slutar tränar och äter dåligt så tappar man ju likförbannat all muskelmassan varelse man tränar on eller off. eller har jag fel?

enda skillnaden borde väll vara att man blir större och det går fortare med steroider?
Citera
2013-08-29, 14:34
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
man vill ju inte bränna iväg en jävla massa pengar och förstöra kroppen om man ändå inte får behålla massan i slutändan.

Sen är det väl så att om man slutar tränar och äter dåligt så tappar man ju likförbannat all muskelmassan varelse man tränar on eller off. eller har jag fel?

enda skillnaden borde väll vara att man blir större och det går fortare med steroider?
Givetvis får du behålla en del styrka och massa. Permanenta gains!

Träning är färskvara, vare sig man är on eller off.
Citera
2013-08-29, 17:11
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Planen är alltså att trappa ner på slutet och deffa? Får jag då rekommendera att du lägger in mast, win eller primo som ett tredje prepp på slutet, de sista 8 när du drar väck deca ? Man får alltid bättre kick av att byta prepp när man ligger på länge.

Ja, precis. Just för att ha överflöd av testo i kroppen vid deffen. Aa ett tredje prepp hade nog inte varit fel, winnar kanske blir det tredje.. får se hur levern sköter sig fram tills dess annars blire inject förmodligen. Men hur är det rent praktiskt att deffa direkt efter bulkkuren på detta sätt? Visst hade man förlorat en j#vla mycket gains om man gjort det som ren efter kur, men nu när man ligger på höga doser testo så lär det gå hur bra som helst?
Citera
2013-08-29, 17:30
Medlem
bobbi29s avatar
Tja!
Vilken ester föredrar ni, testo p eller testo e? Syftar på bäst massbyggare, eller är det "testo som testo". Ren smaksak vilken man gillar?

Mvh
Citera
2013-08-29, 18:12
Medlem
Hur ser ett moonface ut? Sökte google men hitta bara sjuka saker http://www.inmycommunity.com.au/_uploads/images/myblogs/Mug_BestMoonface.jpg

Rimlig bild någon?
Citera
2013-08-29, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Hur ser ett moonface ut? Sökte google men hitta bara sjuka saker http://www.inmycommunity.com.au/_uploads/images/myblogs/Mug_BestMoonface.jpg

Rimlig bild någon?

http://24.media.tumblr.com/387ebfb2ffc7d737cfaeeb38cdad1ece/tumblr_mljgk9cQ9H1rhat0yo1_500.jpg

http://www.sportowiec.org/pub/images/editor/zdjeciamarzec2012/Alexei_Lesukov.jpg
Citera
2013-08-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
http://24.media.tumblr.com/387ebfb2ffc7d737cfaeeb38cdad1ece/tumblr_mljgk9cQ9H1rhat0yo1_500.jpg

http://www.sportowiec.org/pub/images/editor/zdjeciamarzec2012/Alexei_Lesukov.jpg

aj fan, dricka mycket vatten + äta lite salt + eventuellt arimidex lösningen?
Citera
2013-08-29, 21:22
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:

Steroider är ganska billigt, även jag på socialbidrag (just nu men det förändras snart LÄÄÄÄNGTAR) kan bruka dem, sen att jag vänder på vad enda krona och lägger allt på min kost/aas är en annan femma. Får väl trolla lite i slutet av månaden för att ha rätt käk men sånt är livet.

Du måste förtjäna dina ökningar på aas också. Jag blev genuint förvånad över hur tufft det är att växa även med aas. Käkar/vilar/tränar du inte rätt så händer knappast några mirakel. Men absolut går det snabbare om man sköter sina kort. Min syn på vad grabbarna går igenom som tränar seriöst och tar aas är total förändrad. It's a hard life!!!

//Mvh
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-08-29 kl. 21:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in