2013-07-26, 18:04
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Förstår inte riktigt tveksamheten? Det är väl bättre med en stor jävel till stad som, rimligtvis, är mer välgjord än vad två stora städer hade varit? Är väl enbart positivt att det finns berg, landsbyggd och småstäder.

Håller inte med om det.

Det är först och främst en smaksak men personligen tycker att det verkar vara för stor andel
landsbygd jämfört med andelen bebyggelse även om det säkerligen finns några små samhällen
som inte finns med på den inofficiella kartan.

Man skulle ju även kunna vända på resonemanget det är väl bättre med en rejäl
storstad med en del landsbygd istället för en "småstad" men en j-a massa obebyggd ödemark.

Personligen tycker jag att LS i GTA:SA var för liten, så även LC i GTA:IV.
2013-07-26, 18:18
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolle1000
Kan man fara till elgiganten eller mediamarket på morgonen dagen det släpps och få en kopia eller behöver man förbeställa det?
Jag skulle förbeställt det om jag vore dig. För att säkert få det. Dessutom behöver du inte cykla/gå/köra bil/något annat transport medel för att få det . Jag har förbeställt från webhallen och då är jag ganska säker på att det kommer direkt till brevlådan på releasedagen.
2013-07-26, 19:47
Medlem
Uncle Dukes avatar
Vet man något om radiostationer? Har hört att det ska finnas icke-diegetisk musik för att öka dramatiken i vissa scener, men jag antar att man kan slå på radion så länge man är i bilen ändå. Hoppas det finns en countrykanal.
2013-07-26, 19:52
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Jo fast via co.uk sidan så finns inte GTA V prylarna att beställa.
Båda guiderna finns på games uk sida. Det var ju dem du var ute efter. Vilka andra "prylar" är det du pratar om?
2013-07-26, 20:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Båda guiderna finns på games uk sida. Det var ju dem du var ute efter. Vilka andra "prylar" är det du pratar om?
Det jag menade var att via bradygames uk-sida finns varken Signature eller Limited guiden att beställa.

Jag må vara blind i så fall, men jag hittade inget där i alla fall.
2013-07-26, 21:00
Medlem
Montanaburkens avatar
Skulle vara riktigt nice om man kunda gå runt och spraya Grove Street tags överallt istället för att bara kunna spraya över andra gängs tags som i San Andreas eller att man inte kan spraya alls.
2013-07-26, 21:14
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Jag skulle förbeställt det om jag vore dig. För att säkert få det. Dessutom behöver du inte cykla/gå/köra bil/något annat transport medel för att få det . Jag har förbeställt från webhallen och då är jag ganska säker på att det kommer direkt till brevlådan på releasedagen.
Vad får du betala för att få spelet direkt i brevlådan på releasedagen?

Tycker förövrigt mapen ser grym ut.
2013-07-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93

Att köra bil är inga problem.
Jag vill inte att det ska råka ta en extra dag att få det via posten när jag märker att jag hade egentligen bara behövt fara till t.ex. elgiganten för att få en kopia direkt..
2013-07-26, 22:28
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Skulle vara riktigt nice om man kunda gå runt och spraya Grove Street tags överallt istället för att bara kunna spraya över andra gängs tags som i San Andreas eller att man inte kan spraya alls.

Håller med! Vore rätt kul att kunna gå runt fritt och lägga tags i staden, och samtidigt behöva hålla ögonen öppna efter polisen. Men man kunde väl också bli jagad av polisen i San Andreas om de såg en gå över andras tags vill jag minnas.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-07-26 kl. 22:31.
2013-07-26, 23:24
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markokask
Vad får du betala för att få spelet direkt i brevlådan på releasedagen?

Tycker förövrigt mapen ser grym ut.
Beställde från webhallen och det blev 29kr extra för att få den i brevlådan.
2013-07-26, 23:34
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Håller med! Vore rätt kul att kunna gå runt fritt och lägga tags i staden, och samtidigt behöva hålla ögonen öppna efter polisen. Men man kunde väl också bli jagad av polisen i San Andreas om de såg en gå över andras tags vill jag minnas.
Korrekt, man kunde bli jagad. Ännu coolare skulle vara om man kunde välja mellan olika tags, throw-ups och liknande. Tror dock inte att detta kommer finnas i spelet, endast samma system som i San Andreas. Men man kan ju hoppas.
2013-07-27, 00:57
Medlem
DieWeiseKatzes avatar
Är det bara jag som blir hypad av att man kan jaga kommer bli kungligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in