2013-07-25, 17:47
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagorlundanormal
Chansen är väl varken större eller mindre, men du får räkna med att ett ev. handjobb kostar 100 spänn mera än under icke happy hour.

Och jag som tänkte att det skulle bli billigare med happy hour!
Citera
2013-07-26, 20:47
Medlem
Diamondgrits avatar
Hur vanligt är sånt här egentligen? Var på min första massage idag men hade kalsongerna på mig eftersom jag är en fegis och ville kolla hur själva massagen var innan jag försöker nåt annat. Men alltså om man gör som Fidelio69 säger på sid 504, hur stor är chansen att man får mer än bara massage?
Och erbjuder dom det själva eller får man fråga om det?
Hur stor är chansen att bli utkastad om man ligger där utan kalsonger, eller om man gör nåt?

Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Yes för göka ja, där har jag samma erfarenhet och det är mycket som spelar in. Men för dom som nöjer sig med ett enkelt HJ ( finns ju såna också och många tror ju att HE och HJ är samma sak) så ökar ju chansen markant.
Vad är HE?
Citera
2013-07-26, 20:49
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Hur vanligt är sånt här egentligen? Var på min första massage idag men hade kalsongerna på mig eftersom jag är en fegis och ville kolla hur själva massagen var innan jag försöker nåt annat. Men alltså om man gör som Fidelio69 säger på sid 504, hur stor är chansen att man får mer än bara massage?
Hur stor är chansen att bli utkastad om man ligger där utan kalsonger, eller om man gör nåt?

Vad är HE?
Happy Ending - ett lyckligt avslut
Citera
2013-07-26, 20:51
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Happy Ending - ett lyckligt avslut
Jag trodde verkligen att det var samma som HJ. Jag skulle iaf bli glad om nån gör det

Men som sagt hur stor är chansen? Osv.
Citera
2013-07-26, 20:51
Medlem
Har hittat min salong i norrort inget snack om pris 500 kr he tafs på fitta och bröst
Ray
Citera
2013-07-26, 20:52
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Vad är HE?
Nu finns det säkert listor i tråden om detta, säkert också i andra trådar. Men, det vanligaste som erbjuds är följande.

HE=Happy Ending. Ska förstås som en mer generell term rörande extratjänster i allmänhet.
HJ=Handjobb, avrunkning alltså. Så gott som alltid med olja om inte annat önskas.
FS=Fullservice= samlag.
BJ=Blowjob
Btb/b2b=body to body=tjejen är naken och inoljad och glider över dig med sin nakna kropp. Avslutas oftast med en form av blygdläppsmassage av petter nicklas.

Sen finns det mer avancerade övningar men dessa är enligt min erfarenhet inte så vanliga på salongerna. Ovan nämnda är enligt min erfarenhet de vanligaste extratjänsterna som erbjuds.
Senast redigerad av Fettsugning 2013-07-26 kl. 20:56. Anledning: Ändrade hanjobb till handjobb, kan bli missförstånd annars :D
Citera
2013-07-26, 21:01
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Nu finns det säkert listor i tråden om detta, säkert också i andra trådar. Men, det vanligaste som erbjuds är följande.

HE=Happy Ending. Ska förstås som en mer generell term rörande extratjänster i allmänhet.
HJ=Handjobb, avrunkning alltså. Så gott som alltid med olja om inte annat önskas.
FS=Fullservice= samlag.
BJ=Blowjob
Btb/b2b=body to body=tjejen är naken och inoljad och glider över dig med sin nakna kropp. Avslutas oftast med en form av blygdläppsmassage av petter nicklas.

Sen finns det mer avancerade övningar men dessa är enligt min erfarenhet inte så vanliga på salongerna. Ovan nämnda är enligt min erfarenhet de vanligaste extratjänsterna som erbjuds.
Har som sagt helt nyss upptäckt detta. Eller inte personligen men läst om det och insett att det finns ju möjligheter.
Bra lista som sagt men, hur vanligt är det, och hur vanligt är det att man blir utkastad istället? Är det helt ofarligt att bara köra på? Kostar ju ändå typ 400 per gång för massagen så om det är rätt ovanligt så blir det dyrt att gå runt och testa sig fram...
Citera
2013-07-26, 21:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Har som sagt helt nyss upptäckt detta. Eller inte personligen men läst om det och insett att det finns ju möjligheter.
Bra lista som sagt men, hur vanligt är det, och hur vanligt är det att man blir utkastad istället? Är det helt ofarligt att bara köra på? Kostar ju ändå typ 400 per gång för massagen så om det är rätt ovanligt så blir det dyrt att gå runt och testa sig fram...
Du klär av dig naken. Lägger dig på mage. Massösen sköter resten. Tro mig
Citera
2013-07-26, 21:20
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Du klär av dig naken. Lägger dig på mage. Massösen sköter resten. Tro mig
Haha vaddå, 100% chans att det blir nåt?

Ska in igen i så fall nästa vecka, får se vad som händer.
Citera
2013-07-26, 21:35
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Haha vaddå, 100% chans att det blir nåt?

Ska in igen i så fall nästa vecka, får se vad som händer.
Det är aldrig 100 % chans. Allt beror på en mängd omständigheter. Det är bara att prova.

Men ge fan i att börja tafsa och svina dig om inte massösen tydligt visar att hon erbjuder extra. Det märker du när kuken står eftersom hon vill att kuken ska stå.
Citera
2013-07-26, 21:38
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Det är aldrig 100 % chans. Allt beror på en mängd omständigheter. Det är bara att prova.

Men ge fan i att börja tafsa och svina dig om inte massösen tydligt visar att hon erbjuder extra. Det märker du när kuken står eftersom hon vill att kuken ska stå.
Haha, ok det var ett bra tips. Så jag ska ta det helt lugnt alltså om inte hon börjar först.
Förresten stod den ändå för hon såg rätt bra ut och det var skönt. Men hade kalsonger och handduk så det syntes nog inte.
Citera
2013-07-26, 21:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Haha, ok det var ett bra tips. Så jag ska ta det helt lugnt alltså om inte hon börjar först.
Förresten stod den ändå för hon såg rätt bra ut och det var skönt. Men hade kalsonger och handduk så det syntes nog inte.
Inga jävla kalsonger!

Om hon sen gör närmanden visar du bara att du gillar det. Utan att vara för på. Stöna lite extra om hon snuddar pungen ex vis. Då märker hon att du är med på noterna. Sen löser det sig. Men var schysst. Då kommer du slippa dåligt rykte på salongerna. Dessa tjejer känner ofta varandra och varnar varandra för idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in