Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Hur vanligt är sånt här egentligen? Var på min första massage idag men hade kalsongerna på mig eftersom jag är en fegis och ville kolla hur själva massagen var innan jag försöker nåt annat. Men alltså om man gör som Fidelio69 säger på sid 504, hur stor är chansen att man får mer än bara massage?
Och erbjuder dom det själva eller får man fråga om det?
Hur stor är chansen att bli utkastad om man ligger där utan kalsonger, eller om man gör nåt?
Vad är HE?

Nu finns det säkert listor i tråden om detta, säkert också i andra trådar. Men, det vanligaste som erbjuds är följande.
HE=Happy Ending. Ska förstås som en mer generell term rörande extratjänster i allmänhet.
HJ=Handjobb, avrunkning alltså. Så gott som alltid med olja om inte annat önskas.
FS=Fullservice= samlag.
BJ=Blowjob
Btb/b2b=body to body=tjejen är naken och inoljad och glider över dig med sin nakna kropp. Avslutas oftast med en form av blygdläppsmassage av petter nicklas.
Sen finns det mer avancerade övningar men dessa är enligt min erfarenhet inte så vanliga på salongerna. Ovan nämnda är enligt min erfarenhet de vanligaste extratjänsterna som erbjuds.