2013-07-26, 21:46
Medlem
Fettsugnings avatar
Fan, man ska vara som en jävla farsa alltså. Men vad gör man inte för att tjejerna ska slippa jobbiga kunder
Citera
2013-07-26, 21:49
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Inga jävla kalsonger!

Om hon sen gör närmanden visar du bara att du gillar det. Utan att vara för på. Stöna lite extra om hon snuddar pungen ex vis. Då märker hon att du är med på noterna. Sen löser det sig. Men var schysst. Då kommer du slippa dåligt rykte på salongerna. Dessa tjejer känner ofta varandra och varnar varandra för idioter.
Nä jag vet, kalsongerna var bara för att jag första gången ville testa om själva massagen var nåt att pröjsa 400 för...
Klart att man sköter sig. Men å andra sidan ser jag folk skriva "var trevlig", jag låg där knäpptyst och bara njöt... Vete fan hur man skulle vara trevligare än så, hon jobbar ju... eh.
Citera
2013-07-26, 21:57
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Nä jag vet, kalsongerna var bara för att jag första gången ville testa om själva massagen var nåt att pröjsa 400 för...
Klart att man sköter sig. Men å andra sidan ser jag folk skriva "var trevlig", jag låg där knäpptyst och bara njöt... Vete fan hur man skulle vara trevligare än så, hon jobbar ju... eh.
Du lär dig mannen. Jag hade också kalsongerna på första gången

Men, var schysst mot tjejerna. Om du näckar kommer du märka om hon vill sälja extra. Tro mig. Bara slappna av och låt naturen ha sin gång De tjejer som erbjuder extra är proffs och extra är det de lever på.
Citera
2013-07-26, 22:09
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Du lär dig mannen. Jag hade också kalsongerna på första gången

Men, var schysst mot tjejerna. Om du näckar kommer du märka om hon vill sälja extra. Tro mig. Bara slappna av och låt naturen ha sin gång De tjejer som erbjuder extra är proffs och extra är det de lever på.
Om du menar vara schysst = inte kladda på dom innan dom tydligt visar att dom erbjuder nåt, så absolut... Om inte annat så för att jag är för feg för det haha.
Tack för massor av hjälp förresten!
Citera
2013-07-26, 22:18
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Om du menar vara schysst = inte kladda på dom innan dom tydligt visar att dom erbjuder nåt, så absolut... Om inte annat så för att jag är för feg för det haha.
Tack för massor av hjälp förresten!
Låter bra och ingen orsak. Jag gör det mest för att tjejerna ska slippa konstiga och otrevliga kunder. Det är deras vardag och arbetsmiljö. De ska behandlas med precis lika mycket respekt som vem som helst.

En kund som vet vad som gäller begår sällan några övertramp. Vissa tror att det är fritt fram med alla thaimassöser (eller thailändskor överlag kanske). En bild som skapats av svensk media. Som förstört så mycket annat i detta land. Sunt förnuft är allt en man behöver.

Lycka till!
Citera
2013-07-29, 10:02
Medlem
Kenbins avatar
Jag har under en tid besökt ett stort antal salonger i Stockholm, så tycker jag att man börjar skönja en förändring i beteende hos damerna.
Tycker att spännings momentet börja försvinna. Tidigare så fick man massagen och förhoppningsvis blev det extra av något slag i slutet på timmen. Man visste aldrig hur det skulle sluta.
Nu börjar de ganska snabbt att smeka genitalierna för att komma till ett snabbt avslut.
Personligen gillar jag bäst när man ligger där och inte vet hur det ska sluta. En bra massage utan avslut eller en bra massage med lite extra allt
Tiderna förändras och jag får nog anpassa mig till verkligheten eller så får jag strunta i att gå på salongerna.
Ha det kamrater!
Citera
2013-07-29, 12:54
Medlem
Precis så känner jag!

Citat:
Ursprungligen postat av Kenbin
Jag har under en tid besökt ett stort antal salonger i Stockholm, så tycker jag att man börjar skönja en förändring i beteende hos damerna.
Tycker att spännings momentet börja försvinna. Tidigare så fick man massagen och förhoppningsvis blev det extra av något slag i slutet på timmen. Man visste aldrig hur det skulle sluta.
Nu börjar de ganska snabbt att smeka genitalierna för att komma till ett snabbt avslut.
Personligen gillar jag bäst när man ligger där och inte vet hur det ska sluta. En bra massage utan avslut eller en bra massage med lite extra allt
Tiderna förändras och jag får nog anpassa mig till verkligheten eller så får jag strunta i att gå på salongerna.
Ha det kamrater!
Citera
2013-07-29, 13:30
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenbin
Ha det kamrater!
Visst har det blivit en övergång till mer renodlade bordeller, absolut. Nu finns det seriösa ställen och så finns det bordellerna. Däremellan finns ett fåtal ställen som fortfarande kör det gamla konceptet, men där brukar damerna ha hängt med sedan salongen startades i mitten på 90-talet
Citera
2013-07-29, 17:27
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Har som sagt helt nyss upptäckt detta. Eller inte personligen men läst om det och insett att det finns ju möjligheter.
Bra lista som sagt men, hur vanligt är det, och hur vanligt är det att man blir utkastad istället? Är det helt ofarligt att bara köra på? Kostar ju ändå typ 400 per gång för massagen så om det är rätt ovanligt så blir det dyrt att gå runt och testa sig fram...

Min bedömning efter några års besök är att det nog är 80% chans till HE om du väljer en salong slumpmässigt.

Om du istället läser recensionerna på TMG så kan du öka eller minska chanserna till HE efter dina önskemål.

Om recensionerna säger:

"seriös, hård massage precis som jag vill ha det" så är nog chansen lite mindre än 80%.

om recensionerna istället säger:

"oseriöst kladdande med olja" så är nog chansen högre än 80%.

Om du frågar på ett vänligt sätt efter HE ifall du inte får ett erbjudande så tror jag inte att du blir
utkastad även om det inte erbjuds.
Citera
2013-07-29, 19:33
Medlem
Dem gångerna jag endast är ute efter extra så ligger jag på rygg när tjejen kommer in. De brukar be mig vända på mig men då säger jag att jag inte gillar ryggmassage och att massage på framsidan räcker. Leder alltid till extra väldigt fort..vanligtvis inom ett par minuter

Ett bra trix, ger tydliga signaler utan att man är framfusig på nått sätt. De gånger full service ges så får man oftast mer tid till roligt också.
Citera
2013-07-30, 12:53
Medlem
Jag upplever att det alltid förr var så att massagen började med fottvätt och sedan nerifrån och upp, sen vändning. Men flera gånger på senaste tiden har massagen börjat med ryggen, för att sedan ta benen innan vändning.
Citera
2013-07-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmiedee
Jag upplever att det alltid förr var så att massagen började med fottvätt och sedan nerifrån och upp, sen vändning. Men flera gånger på senaste tiden har massagen börjat med ryggen, för att sedan ta benen innan vändning.

Jag tror att det handlar om olika skolor helt enkelt och det blivit vanligare med outbildad personal som helt enkelt inte är lika seriös. Finns en salong i Stockholm där jag upplevde att det alltid var korrekt och seriöst, inleddes alltid med tvätt om fötterna och sedan fick man ett par tofflor. Senast jag var där så blev det ingen tvätt om fötterna. Men det kom ett erbjudande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in