2013-07-25, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Tycker det är dags att vi drar upp lite riktlinjer för vad som är rimligt att betala för de tjänster som erbjuds.

Då min egen plånbok för tillfället är tunn så är priserna mkt viktiga. När det gäller fitta så vill man ju både ha kvalite och volym.

Följande priser är de jag är beredd att betala.

HE max 300 kr. Tacka ioffs alltid nej om detta är det enda som erbjuds. Då nöjer jag mig med endast massagen.

Knulla. Max 1200 kr, men å ska det fan vara ung och petite av hög kvalite. En vanlig randomthai som se bra ut max 800 kr.

Avsugning plus riming på mig 800kr

BJ max 500

Så länge det inte är massösen som betalar dig, så tycker jag att det är du som har betalat för mycket.
Citera
2013-07-25, 13:54
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Om ett ställe i Stockholms förort fått bra betyg i thaimassageguiden.se och happy hour kostar 299 och annars 349, betyder det i sådana fall att chansen är stor att man kan få HE där?
Citera
2013-07-25, 14:23
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAwesomeboy1993
Om ett ställe i Stockholms förort fått bra betyg i thaimassageguiden.se och happy hour kostar 299 och annars 349, betyder det i sådana fall att chansen är stor att man kan få HE där?
Ja men inte på happy hour, får räcka med ett happy per besök
Citera
2013-07-25, 16:19
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me

Vad menar du?

Jag vill ha ett seriöst svar!
Citera
2013-07-25, 16:21
Medlem
thunders62s avatar
Citat:

Hoppas det är värmen som gör det. Tycker det är ovanligt mycket korkade frågor här nu. Tom frågan om hur man bör lägga snoppen dök upp igen. Vem fan orkar bry sig om sånt?

Det här är ju ingen vetenskap direkt, men vissa verkar vilja ha precis alla detaljer klara för sig innan besöket.

Som så många andra har sagt många gånger. Ut och prova. Du får i vart fall nästan alltid en skön massage för en hyfsat billig peng. Resten ger sig av sig självt. Tänk inte så mycket, agera istället

Obs allt detta var inte menat till frågeställaren, jag är nog bara allmänt trött och värmepåverkad

Men som svar på din fråga, chansen att du INTE erbjuds minst ett HJ i Stockholms förorter är mindre än 1 på 10. Ja jag kan belägga det med egna erfarenheter från alldeles för många besök
Citera
2013-07-25, 16:22
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Vad menar du?

Seriöst? ja då kan jag inte svara ju på vad som menades
Citera
2013-07-25, 16:23
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Vad menar du?

Det seriösa svaret är nej, inga såna slutsatser kan dras av ngt som skrivs i TMG eller det du skriver.
Men det är ju billigt att testa!
Citera
2013-07-25, 16:35
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Det seriösa svaret är nej, inga såna slutsatser kan dras av ngt som skrivs i TMG eller det du skriver.
Men det är ju billigt att testa!
Jaa skitbilligt Men spänningen är ju så mycket roligare, om ni vill ha jöka så är det ju bara att ringa en eskort, på salongerna finns ingen garanti för sådant
Jag har visserligen bara ränt runt i 7 år, men tror mig veta att det är synnerligen individuellt hur man lyckas.
Citera
2013-07-25, 16:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Nej det betyder det INTE
Citera
2013-07-25, 16:38
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nej det betyder det INTE
Humor mannen humor
Citera
2013-07-25, 16:58
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jaa skitbilligt Men spänningen är ju så mycket roligare, om ni vill ha jöka så är det ju bara att ringa en eskort, på salongerna finns ingen garanti för sådant
Jag har visserligen bara ränt runt i 7 år, men tror mig veta att det är synnerligen individuellt hur man lyckas.

Yes för göka ja, där har jag samma erfarenhet och det är mycket som spelar in. Men för dom som nöjer sig med ett enkelt HJ ( finns ju såna också och många tror ju att HE och HJ är samma sak) så ökar ju chansen markant.
Citera
2013-07-25, 17:18
Bannlyst
Citat:

Chansen är väl varken större eller mindre, men du får räkna med att ett ev. handjobb kostar 100 spänn mera än under icke happy hour.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in