Var e ward föresten? Vet att han opererat son axel men den måste väl va läkt nu? Har han något inbokat?
Furu-Haye ger jag oxå typ 3 ronder innan bjässen ligger på mattan. Hoppas jag har fel men furu är dessvärre inte speciellt talangfull.
Vad tror ni föresten om marquez-bradley? Lite tidigt kanske att börja spekulera men eftersom ingen verkar bry sig om fighten så har jag ingen aning om vad folk tror. Marquez e ju faktiskt 40 bast i augusti men trots hans många krig tycker jag inte han ser jättesliten ut. Jag håller marquez som en bättre fighter än bradley och om han kommer starkare än någonsin som senast (

) så tror jag han har goda chanser. Bradley är dock en solid fighter i sina bästa år men min magkänsla är att bradley kommer vara för offensiv för att vinna fans (han verkar bry sig om sånt farligt mycket) och få kan han nog få en del rejäla smällar. Jag tror inte han blir knockad men kan tänka mig en jämn fight där spektakulära slag från marquez gör att marquez vinner ett tight beslut trots att han träffat mindre.
När vi ändå blickar framåt kan jag lika gärna fråga vad ni tror om packande fight mot Rios? Jag utgår från en enkel K.O-seger för pac och ser framemot pac-Floyd i april 2014!
Alternativt förstås pac-bradley (om han slår marquez) o sen vinnaren där mot Floyd i september men vem ska då Floyd möta i april?
Pac säger öppet att han vill ha Floyd och Floyd säger att det blir fight om pac signar med mayweather promotions så snacket finns åtminstone där.