Citat:
Ursprungligen postat av
skrumpelnubb
Jag har hela tiden vetat vad det är jag presenterat. Men du kan fortfarande inte göra annat än att attackera min auktoritet att framföra den. Min person får duga som föremål för kritik eftersom saken står för sig själv. Du krigar mot sanningen med falskheten som vapen.
Du har en falskhet att hantera och är rätt infantil nu, ingen autktoritet av att inte förstå var du går fel. Lite poetiskt ylande kan inte ge bäring och det är lite som ska till för att din idé rasar.. detta för att gud inte existerar.
Ägnar du dig åt matematik så menar du kanske att din auktoritet består i att du räknar matematik? Isåfall .. det är rätt många som räknar matte.. men långt ifrån alla tillskriver sig själv så pass högre förstånd att säga sig kunna därmed allt annat och våga misskreditera andra realiteter, ur den enda saken att ha räknat matte.. men känner igen din sort, rätt elak.
Överlag saknar du logiskt resonemang, märks dels i hur dumt du åsidosätter och ifrågasättandet av efterfrågan om gudsfaktorer i det underlag som ännu är en enda stor fejk - du hoppas och vill att gud ska vara och du vill vara auktoritet, men för det behövs logiskt resonemang.
Men om du känner dig duktig och vill försöka få intelligentare personer att lyda dig utifrån redan bevis på avsaknad av logiskt resonemang, så lycka till.. du ska få se hur det skär sig en dag.
Gud existerar inte, gud är din uträkning bestående av siffror! så du kan inte säga emot dig själv.. du har svårt att skilja på sak och person och så tror du att separerat matematik är detsamma som jesus.. du verkar ju sjuk.
För att gud ska bevisas krävs att gud bevisar sig, Det är Logik, medan du blir småggressiv över att bli emotsagd med logisk argument. inte att du tar hans plats, ändå tar du en plats som inte ens finns.. för det är vad du gör när du tycker du har auktoritet.. utifrån simulering.
Gud och kunskaper, nej.. du känner något, det kan du kalla för din gud i dina känslor, skilj dock på dina föreställningar och verklighet, det är i verkligheten logiken befinner sig. och du skramlar med lite siffror och linjer och menar dig ha sanning, kan vara sant i matematiska kapitlet, men tar du in världen i det så är det inte längre en sanning du har sm ett tecken Särskilt när du påstår bli dåligt bemött utifrån din vanföreställning om att ha sanningen. Öht udda och väldigt hysteriskt påstånde då gud inte är en existens men gjordes extremt populär.. och har enbart atraktionskraft ur gammal lansering. För det är en vanföreställning du fått på hjärnan.
Man blandar inte gud med matematik utan man respekterar det man räknar.